Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 18:32
langejongen
langejongen is offline
Ik heb 2 PC 's waarvan er 1 een soort server is.Op de " server" maak ik backups van de " server" en van een werkstation. Het station is D:. Daarna zit een map x voor de backup van de " server " en een map y voor de backup van het werkstation. Nu heb ik ooit een backup gemaakt van het werkstation op de " server " in map y. Als ik een backup van De " server " maak en er staat al een backup in de map x dan vraagt het programma of ik die wil overschrijven. Geen probleem. Anders is het bij het werkstation waar het volgende aangeeft:

Dit medium is niet gefromateerd met de indeling reserverkopiesoftware van het product. Formatteren duurt tussen de 1 en 30 minuten. Alle bestaande gegevens op dit medium zullen verloren gaan. Wilt u het medium formatteren?

Betekend dit dat de hele D schijf geformateerd wordt of alleen de map y???
Oud 25-10-2003, 18:50
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Beetje onduidelijk geschreven. Ik heb je verhaaltje wel 2 keer moeten lezen. Maar goed; anyways... met het begrip medium word gerefereerd naar een schijf of partitie. Dus geen map die verwijderd gaat worden dan, maar je hele D:\

Beetje vage melding verder. Welk programma gebruik je om te back-uppen? Zijn daarin nog enige instellingen te doen voor het wegschrijven van die back-up?

Laatst gewijzigd op 25-10-2003 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 18:55
langejongen
langejongen is offline
Ik gebruik het backupprogramma van windows. Bij de " server " krijg ik geen formateermelding maar een overschrijfmelding.
Oud 25-10-2003, 20:58
langejongen
langejongen is offline
Hij mag dicht. Het is gelukt.
Oud 25-10-2003, 21:53
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Als je nou eens verteld hoe jij je probleem hebt opgelost kan dat wellicht andere ook helpen met een soortgelijk probleem, die in de toekomst de search-functie gebruiken; en je topic vervolgens tegenkomen.

En hij hoeft niet per se dicht hoor. Das volgens mij alleen als een topic niet aan de FAQ-regels voordoet, om een soort signaal af te geven aan andere. Dit draadje kan gewoon zachtjes naar onderen zakken lijkt mij.

Laatst gewijzigd op 25-10-2003 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:08
langejongen
langejongen is offline
Als je het standaard backupprogramma van Windows gebruikt kan je kiezen welke schijf je wilt backuppen. Als je in dat lijstje op netwerken klikt, dan op Microsoft Family aanmelden, dan Microsoft Network, dan zie je de naam of namen van het/de netwerk(en) die je hebt. Klik daarop en je op de computer waar die schijf inzit dan kan je die schijf backuppen.
Reageren

Regels voor berichten