Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 15:46
flowgirl49
flowgirl49 is offline
Dat is dus mijn vraag. Ik weet namelijk niet of ik wel eens ben klaargekomen. Jullie zijn allemaal al erg ervaren geloof ik dus... maar ik bedoel krijg je een lekker gevoel ergens enzoja waar ergens (ik ben geen vieze ouwe vent hoor, dit is een serieuze vraag!). Please antwoord!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:06
Beryll
Beryll is offline
Als je me even PMt, geef ik je mijn telefoonnummer.

Even serieus: Als je het niet weet, ben je denk ik nog nooit gekomen. You will know.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:23
Verwijderd
Dat kan variëren, per persoon en per keer dat je klaarkomt, van alleen een kloppend gevoel rond je vagina of een trillend gevoel bij je clitoris of een warm aanzwellend gevoel in je kruis, tot heftige samentrekkingen van al je spieren, wat je vooral in je vagina en bij je clitoris voelt alsof, nouja, alsof het samentrekt zonder dat je er wat voor doet op een zeer aangename manier samen met een vloedgolf van warmte met kleine kouscheutjes en allerlei kriebeltjes die langs je ruggengraat gaat en zich door je hele lichaam verspreid. Veel meisjes schokken of trillen terwijl ze klaarkomen. De duur van een orgasme kan varieren van een paar seconden tot enkele minuten, maar ik denk dat zo'n 10-20 seconden 'normaal' is. Na een orgasme voel je je ontspannen en loom; sommige meisjes hebben daarbij een grote behoefte om alleen te zijn en willen geen aanraking, anderen willen door dat lome gevoel juist graag knuffelen of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:43
juno
juno is offline
Een orgasme verloopt in fasen, die je moet doorlopen voor je r bent.

fase 1 is opwinding, je wordt dan gestimuleerd daarbeneden en vindt dat zo prettig dat je liever niet wilt stoppen.

Fase 2 is de plateaufase. Dat is een periode die wat langer duurt bij meisjes, en maar heel kort bij jongens. Het lijkt daardoor of jongens makkelijker klaarkomen, maar dat is niet zo: het duurt bij meisjes gewoon wat langer. In de plateaufase wordt je erg opgewonden, en voelt het heel erg lekker, en zit je vlakbij het orgasme. Meestal heb je een paar voor-orgasmetjes van een halve seconde, waarna je weer even rustiger aan moet doen met vingeren, omdat het anders pijnlijk is. De spieren rond de ingang gaan steeds sterker samentrekken, en er komt steeds meer bloed naar beneden gestroomd. Het wordt even hard als een stijve piemel, maar dan van binnen, rond de ingang. Je clitoris wordt ook groter en harder, en je kunt veel steviger stimulatie hebben zonder dat het pijnlijk is. Je gaat op dit punt meestal hijgen en kreunen, en bent helemaal gefixeerd en geconcentreerd op het gevoel tussen je benen. Er lijken wel allemaal stroompjes door je kruis te gaan, het prikt en kriebelt en is heet en soms koud tegelijk. Je voelt dat het orgasme onderweg is!

De kampioenrandjesfietsers rekken dit stadium zo lang mogelijk, want het uiteindelijke orgasme wordt dan heel sterk.

Het orgasme zelf, dat wisselt per persoon en per keer, ik weet het alleen van mezelf. Het is een golf die me overspoelt, een explosie die begint in mijn kruis en doorslaat naar mijn kruin door mijn hele lichaam heen. Het klopt en trekt van binnen, ik kan mijn baarmoeder en vaginaspieren voelen samentrekken. Het orgasme zelf bestaat ook uit twee fases. De aanloopfase, die zo lang mogelijk gerekt kan worden door het randjes fietsen, als het gevoel aanzwelt en steeds sterker wordt. En daarna de kernontploffing, die me pas echt bevredigt. Het eindigt met nog wat naschokken en stuiptrekken, en daarna wil ik even rust, om weer naar beneden op aarde te komen.

heb je hier iets aan?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:18
sofie3
sofie3 is offline
Erg moeilijk te omschrijven, maar als ik na flink wat randjesfietsen eindelijk doorga, voel ik mijn hele lichaam opspannen, samen met een lekker tintelend gevoel in mijn schaamstreek. Het spant steeds harder aan, tot ik echt over de orgasmerand val. Het orgasme zelf bestaat bij mij uit een reeks harde en krachtige samentrekkingen in mijn buik, een beetje zoals niezen of hikken - je hebt het zelf allemaal niet onder controle. Het voelt gewoon lekker dan, het tintelt en kriebelt. Hoe langer ik tegen het randje heb gefietst, hoe krachtiger de samentrekkingen en hoe lekkerder het voelt. Nadien ben ik helemaal ontspannen en dan kan ik geen enkele aanraking daar beneden meer verdragen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:18
Chimera
Chimera is offline
Hoezo nickname ripoff, jeez.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:27
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2003 @ 11:18:
Hoezo nickname ripoff, jeez.
Hij is sinds 4 dagen lid.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:19
flowgirl49
flowgirl49 is offline
maar kun je alleen klaarkomen als je vingert of als je 'het' doet? zijn er geen andere manieren? sorry dat ik zo kinderachtig overkom maar ik heb gwoon echt GEEn idee
Oud 27-10-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
flowgirl49 schreef op 27-10-2003 @ 16:19:
maar kun je alleen klaarkomen als je vingert of als je 'het' doet? zijn er geen andere manieren? sorry dat ik zo kinderachtig overkom maar ik heb gwoon echt GEEn idee
Dat verschilt per persoon... de meeste meisjes (75 % ongeveer) hebben clitorale stimulatie nodig om klaar te komen, bijvoorbeeld door vingeren of gevingerd of gebeft worden. Daarnaast heb je ook nog meisjes die ook klaarkomen door seks te hebben, ook zonder clitorale stimulatie erbij, of door over een kussen te schuren met hun vagina, of door heel intensief aan seks te denken, enzovoort. Daarbij zijn er meisjes die heel erg moeilijk klaarkomen, en die bijvoorbeeld een twee uur durende combinatie van een vibrator en orale seks nodig hebben voordat ze eindelijk eens klaarkomen . En alle gradaties daartussenin.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten