Een orgasme verloopt in fasen, die je moet doorlopen voor je r bent.
fase 1 is opwinding, je wordt dan gestimuleerd daarbeneden en vindt dat zo prettig dat je liever niet wilt stoppen.
Fase 2 is de plateaufase. Dat is een periode die wat langer duurt bij meisjes, en maar heel kort bij jongens. Het lijkt daardoor of jongens makkelijker klaarkomen, maar dat is niet zo: het duurt bij meisjes gewoon wat langer. In de plateaufase wordt je erg opgewonden, en voelt het heel erg lekker, en zit je vlakbij het orgasme. Meestal heb je een paar voor-orgasmetjes van een halve seconde, waarna je weer even rustiger aan moet doen met vingeren, omdat het anders pijnlijk is. De spieren rond de ingang gaan steeds sterker samentrekken, en er komt steeds meer bloed naar beneden gestroomd. Het wordt even hard als een stijve piemel, maar dan van binnen, rond de ingang. Je clitoris wordt ook groter en harder, en je kunt veel steviger stimulatie hebben zonder dat het pijnlijk is. Je gaat op dit punt meestal hijgen en kreunen, en bent helemaal gefixeerd en geconcentreerd op het gevoel tussen je benen. Er lijken wel allemaal stroompjes door je kruis te gaan, het prikt en kriebelt en is heet en soms koud tegelijk. Je voelt dat het orgasme onderweg is!
De kampioenrandjesfietsers rekken dit stadium zo lang mogelijk, want het uiteindelijke orgasme wordt dan heel sterk.
Het orgasme zelf, dat wisselt per persoon en per keer, ik weet het alleen van mezelf. Het is een golf die me overspoelt, een explosie die begint in mijn kruis en doorslaat naar mijn kruin door mijn hele lichaam heen. Het klopt en trekt van binnen, ik kan mijn baarmoeder en vaginaspieren voelen samentrekken. Het orgasme zelf bestaat ook uit twee fases. De aanloopfase, die zo lang mogelijk gerekt kan worden door het randjes fietsen, als het gevoel aanzwelt en steeds sterker wordt. En daarna de kernontploffing, die me pas echt bevredigt. Het eindigt met nog wat naschokken en stuiptrekken, en daarna wil ik even rust, om weer naar beneden op aarde te komen.
heb je hier iets aan?
|