![]() |
||
Citaat:
gaan mensen in de rokerscoupe van de trein zitten (de rest van de trein is niet roken) en dan gaan ze zitten zeuren dat je rookt dan deni ik ook van val toch dood.
||
Citaat:
zelf kan ik ook niet tegen rook, maar ik ga dan ook nooit in een rokerscoupe zitten. ik kan er ontzettend slecht tegen: ga hoesten, krijg hoofdpijn, wordt duizelig en ben er ook eens door flauw gevallen. bovendien ben ik vaak de volgende dag erg ziek als ik (gedurende een lange tijd) in een rokersruimte ben geweest. je kan plekken waar wordt gerookt idd niet altijd vermijden, maar toch kan je wel opletten met waar je heen gaat. Zoals het voorbeeld van de rokerscoupe heb je ook restaurants, openbare gelegenheden, foyers enz. met aparte rokers- en niet-rokenruimtes. ga bijvoorbeeld minder naar discotheken maar ga gewoon wat anders leuks doen met vrienden! Verder helpt water drinken bij mij goed en ga ik af en toe even een luchtje scheppen (of gewoon ff dichtbij het raam staan). Tja, d'r zit weinig anders op, maar d'r zijn gelukkig genoeg plekken waar zowel met de roker als met de nietroker rekening wordt gehouden ![]()
|
![]() |
Hoi,
Ik heb er ook heelll erg last van... Ik doe er niet zo heel veel aan zo veel mogelijk vermijden en jah gewoon zeggen dat je er last van hebt tegen degene die roken alst goed is houden ze dan op.... En jah miss ff langs de huisarts gaan dan kan die je miss wel verder helpen. Op tijd even naar buiten lopen werkt bij mij meestal ook wel. Meer weet ik niet sorry ![]() (btje onzinnige post maar ok) Sterkte ermee kuz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Anderen zeiden idd ook al dat het best weleens bronchitis ofzo kan zijn. Zoals ik al zei is het echt zo'n blafhoest, dus ik denk niet dat het alleen maar een geïrriteerde keel ofzo. Maar ik denk dat ik inderdaad maar een keer langs de dokter ga, want het vermijden van rokerige ruimtes is voor mij dus niet te doen, omdat er op m'n werk in de kantine, in de kantine van de sportclub en bij een soort jeugdclub waar ik zit allemaal behoorlijk veel gerookt wordt. Dat zou dus eigenlijk betekenen dat ik bijna heel mijn sociale leven ervoor op moet geven en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan.
Heeft iemand misschien tips wat ik er verder aan zou kunnen doen, behalve rokerige ruimtes mijden en frisse lucht opzoeken, want raam openzetten werkt vaak ook niet, omdat iedereen dan weer begint te zeuren dat ze het koud krijgen en het raam weer dicht gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
www.rookvrijewerkplek.nl
|
Eigenlijk is het ook een stuk frisser als er niet gerookt wordt, je stinkt niet meer uit je bek, je haren, kleren en ruimte waarin je leeft ruiken frisser, maar die rookhoekjes zijn altijd zo verdomde gezellig. (denk dat ik maar weer ga roken
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig sport ik niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En de dokter kan er ook niks aan doen, behalve vaststellen dat je idd bronchitis hebt. Overigens ben ik tegen dat rookverbod in sportkantines. Daarmee bereiken ze alleen maar dat de clubs naar de klote gaan, omdat iedereen na een wedstrijd niet meer in de kantine, maar in het naastgelegen café nog wat biertjes achter over slaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
eindwerk: zouden jullie deze korte enquete willen invullen? Emeliiiee | 29 | 30-05-2011 22:19 | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>>>Islam:Roken<<< S.I.V.A.S | 103 | 15-01-2004 23:01 |