Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 20:44
Rory27635
Rory27635 is offline
Hoi Allemaal,
Ik heb al een tijdje een supergroot probleem (al zeg ik het zelf). Ik ben (denk ik) verliefd op een jongen, die ik al ontzettend lang ken. Ik ben met hem opgegroeid en ben hem de laatste 2 jaar pas écht leuk-leuk gaan vinden zoals we dat zeggen.
Het was rond valentijn 2002 en ik vond hem écht leuk gewoon (zeg maar verliefd), hij mij ook dacht ik. Maar dat wist ik niet zeker en ik ben nogal onzeker dus ik ben er toen vanuit gegaan dat hij toch niets van me moest. Om de een of andere reden. Heel stom want op zich woonde hij toen nog erg dicht bij me in de buurt en spraken redelijk vaak wat af.
Nou bleek later dus, dat ie smoorverliefd op mij was toen. Dat wist ik dus absoluut niet, maar dat heeft hij later gezegd. Nou goed, die zomer was het even heel rustig. Maar toen moest ik in september van dat jaar weer erg veel aan hem denken en jah.. Ben vanzelf weer een beetje contact gaan 'zoeken' (dat was er altijd al, maar extra zeg maar). Nou goed, hij had ondertussen al veel verschillende vriendinnen gehad, dus ik verwachtte er niet al te veel van. Hoewel hij wel altijd 'gewoon' aardig bleef doen snap je? En op een gegeven moment vertelde ik op school wat tegen een vriendin over hem. Dat ik hem al zolang kende enzo, en dat ie zo leuk was etc. Toen wou zij een foto zien en met hem afspreken. Op zich, ik dacht daar helemáál niks achter. Totdat we dan die keer hadden afgesproken met z'n drietjes (ik moest erbij zijn want zij durfde blijkbaar niet alleen ). Nou goed, toen werd het me duidelijk. En een week later komt zij op school verteld ze dat ze verkering heeft met hem. Dat was midden in een toetsweek en die heb ik ook volledig verknald toen. Ik was zo ontzettend kwaad, ik kon me nergens meer op concentreren en dat heeft nog wel een tijdje zo geduurd. Hoewel die verkering niet langer dan 2 weken heeft geduurd (daarna weer een ander dat duurde bijna 4 maanden oid met een meisje wat ik ook kende en in eerste instantie niet eens mocht) heb ik me tot maart ook gewoon zwaar rot gevoeld. Alleen ook daarom gewoon. Nou moet ik bekennen dat ik ook best wel een beetje aan het 'stoken' was. Niet echt stoken maar echt 'disapproval' tonen etc.
Want ik was er gewoon van overtuigt nu dat hij mij ook leuk vond. Daar moest ik wat aan doen. Ik wilde hem!
Een aantal maanden later ging het dus uit en deed hij ineens (ja vind ik persoonlijk geen wonder) weer ontzettend aardig en lief en leuk etc. Nou goed, dat vond ik ook wel leuk dat is zo onderhand vanaf juni 2003 aan de gang. Hebben elkaar in de zomer nog een paar keer gezien, niks gebeurd hoewel ik dat op zich wel zou willen toen, hij ook.
Maar nu begin ik steeds meer te twijfelen. Ik denk dat hij misschien eindelijk ziek zwak en misselijk van me is geworden, dat het zolang duurt en dat andere meisjes er tien keer makkelijker over doen dan ik. Die meiden zijn natuurlijk op zich leuker, want die kan je zo krijgen en plezier mee hebben etc.
Ik weet ook van mezelf dat ik iets moet ondernemen maar ik twijfel zo ontzettend. Ik weet niet precies waarom..
Het duurt gewoon echt te lang en ik kon het niet meer opbrengen om niks hier te posten. Ik heb jullie hulp nodig.
Alsjeblieft..
Oud 28-10-2003, 20:50
Bloompje
Bloompje is offline
Ik denk dat je ff serieus moet gaan afvragen of hij echt degene is die je op dit moment wil. ik zou gewoon het laten rusten en een andere jongen zoeken, of der ook echt voor gaan. stuur berichtjes, als je hem ziet met hem praten, laat hem een beetje merken dat je hem nog steeds leuk vind. en als hij jou ook echt leuk vindt zal hij dat hopelijk ook wel laten merken hoor! ik heb er ook niet zoveel verstand van, succes dermee
Oud 28-10-2003, 20:52
Auntie M
Auntie M is offline
Twijfel je nu aan jezelf of aan hem?
Oud 28-10-2003, 21:03
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
hmm ik weet niet hoor maar als hij telkens verkering heeft met verschillende meisjes zou ik gelijk zo iets hebben dan is het met mij ook waarschijnlijk snel uit. ik zou als ik jou wa snel hem proberen te vergeten en op zoek gaan naar andere jongen!!! suc6!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 07:21
Rory27635
Rory27635 is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 28-10-2003 @ 21:52:
Twijfel je nu aan jezelf of aan hem?
Aan allebei..
Oud 29-10-2003, 14:45
Verwijderd
Een klein kind is hij . Smoorverliefd? Volgens mij weet hij niet eens wat dat inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:14
Lady_L
Lady_L is offline
Go for it! Wat heb je te verliezen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Lady_L schreef op 29-10-2003 @ 21:14:
Go for it! Wat heb je te verliezen
Gevoel van eigenwaarde? Jezelf nog zoveel waard vinden dat je niet 1 van de tientallen wilt zijn misschien?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:32
Rory27635
Rory27635 is offline
Okee.. Even enige update aan dit verhaal.. (msngesprekje)
's ochtends doet ie superaardig, lief en weet ik wat allemaal..
's avonds he's acting like a total jerk.. alsof hij me niet moet enzo
dus ik zeg, dat hij aardig doet wanneer het hem uitkomt blabla etc.
hij word kwaad blokt me af en aan
dat ik zeg, kan je me net zo goed voor altijd blokken en uit je lijst verwijderen
zegt hij: er staan alleen lekkere en leuke meiden in m'n lijst en jij wordt er nu uit verwijderd
hij blokt me, (waarschijnlijk uit z'n lijst gegooid)
en ik heb het zelfde gedaan
hoewel ik me nu toch best wel rot voel daarover
ik weet het niet.. hij weet me altijd een schuldgevoel op te leggen.. ofzo iets..
Oud 29-10-2003, 22:51
Verwijderd
niet zulke lange verhalen typen, want ik heb echt geen zin om die te lezen... kan iemand het probleem eventjes samenvatten?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:56
Faery
Faery is offline
Zij wil door 'm genomen worden, hij neemt echter 'tig anderen.
Oud 29-10-2003, 23:09
AngelLena
AngelLena is offline
Kan je niet gewoon eens met hem gaan praten over dat je je rot voelt hoe het nu gegaan is en dat je het niet prettig vind hoe hij tegen je doet 's avonds en op MSN? Want zoals het nu staat zou ik al even niets beginnen, maar wel proberen de problemen die er zijn op te lossen, je kent hem immers al zo lang. Dat moet je gewoon tegen hem kunnen zeggen vind ik. Persoonlijk dan he, face to face.

Misschien komen er wel redenen achterweg die jij kan gebruiken in je besluit of je ervoor gaat of een ander zoekt in de toekomst.

Ik zou je wel aanraden om er niet te snel in te duiken. Vergeet niet dat hij inmiddels wel een beetje de verslinder is om het zo maar te zeggen... Wees zeker van je zaak en wees er zeker van dat je het aankan mocht je hem eventueel toch over niet al te lange tijd verliezen. Praat jezelf geen valse hoop aan en laat dat je ook niet aanpraten door hem mocht hij dat doen.
Oud 29-10-2003, 23:23
DeathKnight
DeathKnight is offline
Hoe oud zijn jullie? Als ik dat msn verhaal lees komt hij nogal kinderachtig over.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 23:36
Verwijderd
Ook ik benadruk nog eens dat hij een klein kind is.

"Players only love you when they're playing."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 02:52
Verwijderd
bluh, vraag em es uit voor een date.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:10
Rory27635
Rory27635 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 30-10-2003 @ 03:52:
bluh, vraag em es uit voor een date.
leuk idee, maar daar doe ik niet echt aan..

en trouwens voor de leeftijd: we zijn allebei zestien
ik denk dat we idd wel even een keer iets moeten afspreken want..
Reageren

Regels voor berichten