Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, je kan het beste een georganiseerde reis nemen want dan weet je zeker dat alles een beetje goed geregeld is. Verder is Lloret veel toeristischer met meer uitgaan dan Malgrat. Het is daarom maar net waar jullie voor kiezen. Van prijs en dergelijke heb ik geen verstand, maar ik raad je aan om eens wat verschillende touroperators aan te schrijven zodat je een beetje kan vergelijken.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben alleen in Frankrijk, Zwitserland en Texel geweest wat vakanties betreft
![]() Waar ik komende zomer heen ga weet ik nog helemaal niet, ik hoop in ieder geval te regelen met vrienden 10 dagen in juli/augustus ergens, liefst Spanje. Twee vrienden zijn vorig jaar naar Malgrat de Mar gegaan, dat vonden ze best leuk, leuker dan Lloret, alleen lijkt mij Lloret leuker maja... enige nadeel voor hun was dat ze op een camping zijn gaan staan in plaats van in een hotel. Ik ga altijd naar campings, maar voor zo'n "uitgaansvakantie" met vrienden naar een warm land moet je eigenlijk een hotel pakken.
||
![]() |
Citaat:
Ik weet er eigenlijk niks over, dus ik kan je niet helpen. |
![]() |
|
Ik ben vorig jaar in Calella geweest (in de buurt van Lloret) en het was echt super daar: niet te rustig, maar ook niet te toeristisch. Wij zaten in Hotel Miami: goed eten, goede organisatie en leuk personeel, dus dat kan ik je iig zeker aanraden!
(Als je daarheen gaat/of in de buurt komt, moet je zeker naar cocktailbar Maui gaan, echt de moeite waard)
||
Citaat:
|
De meeste vakanties erger ik me dood aan.. Eigenlijk zijn ze een kwelling voor mij.
Ik weet dat ik huiswerk moet maken en moet leren, maar toch doe ik het niet. En dan heb je 24/7 een irritant zeikstemmetje in je hoofd, dat je een gestressd gevoel geeft bij álles wat je doet. :/
||
Citaat:
veeeeeeeeel lekkerder weer ![]() die 2 keer dat ik in Spanje ben geweest was t weer niet zo best(nou ja okee ik geef toe, op de 1 of andere manier hebben wij regen op Rhodos, in Marmaris....dus wij nemen denk t slechte weer mee)..1 keer in Spanje was t de slechtste zomer sinds weet ik hoeveel jaar.... ![]() enne iemand van 50 had in zijn hele leven nog nooit regen gezien in augustus(was in Rhodos) maar ben nog nooit in Lloret en Malgrat geweest(ook geen behoefte aan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vakantie Zonnemeisje | 22 | 05-01-2007 00:49 | |
Algemene schoolzaken |
Wat vind jij de beste verdeling van vakanties over het jaar? I love stars | 37 | 03-09-2005 21:21 | |
Psychologie |
vakantie ??? Nej bedankt Tieneke | 18 | 14-07-2005 14:32 | |
ARTistiek |
artistieke vakantie [fotos] stfuktnx | 23 | 22-04-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
met z'n allen op vakantie colors | 25 | 09-02-2004 18:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |