Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2: Moet je hem es op Veteran mode spelen! Wedden dat je dood gaat in het begin?
|
![]() |
1: Dan heb ik me vergist.
2: Normal mode moet sowieso al niet van die flauwe medkits hebben, zou ik geen veteran voor hoeven moeten spelen. Maar mijn punt blijft dat ontwikkelaars erg weinig inspiratie en originaliteit hebben op dit moment.
||
![]() |
Citaat:
Wat realisme betreft, alleen america's army, raven shield, en een aantal ironsight mods komen een beetje in de buurt. Ook al heb ik het origneel trouwens nog niet gespeeld, het is onwaarschijnlijk dat de gameplay veel verandert, dus het blijft onrealistisch ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar vond niet veel aan te ver lopen of rijden voor je iemand tegen komt vooral als alle voertuigen pleite zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor mij is het teveel geregel met 4 teammembers wel zeer uitgebreid dus als je veel wil regelen, tactieken enz maar ook uitrusting dan is dit spel wel zeer sweet ziet er btw wel mooi uit ![]()
|
Persoonlijke top 5:
1 Call Of Duty!!!!!!!!!!!!!!!!! (definately!!!!! ) 2 Medal Of Honor Allied Assault / Spearhead (exp.) 3 Day Of Defeat (gewoon veel mogelijkheden , erg tof online!) 4 Hidden & Dangerous 2 (maar is meer tactical shooter) 5 BF 1942 Als dit topic een poll had Call of duty! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Games |
je laatste uitgespeelde game ringpower | 90 | 08-11-2003 19:44 |