Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 23:46
Eurydice
Eurydice is offline
Ik heb nou een tijdje een soort relatie met een jongen, die zich niet durft te binden (zie evt. dit topic) . De laatste tijd heb ik echter meer behoefte aan diepgang, tis me allemaal een btje te oppervlakkig. Hoewel het dus niet echt serieus is, neem ik hem wel serieus en heb ik sinds hem met niemand anders meer gezoend o.i.d. Nu was hij net bij mij en hadtie zn inbox nog open staan en ik wou het juist afsluiten tot één of ander mailtje mijn aandacht trok (ja, fout, ik weet het). Er stond een heel verhaal in van één of ander meisje en het zou zó mijn verhaal kunnen zijn. Ze voelde zich ook niet goed bij hem, te weinig diepgang, alsof het alleen maar om seks draaide etc. Nou weet ik alleen niet of dit mailtje gaat over iets wat is gebeurd vóór mij of tijdens mij. Maar ik kan hem daar natuurlijk moeilijk mee confronteren. Eigk was ik al van plan om er mee te stoppen omdat het gewoon niet is wat ik zoek, maar ik vind het moeilijk die knoop door te hakken, omdat ik hem ergens toch heel leuk vind. Dit alles zou die keus makkelijker moeten maken, maar dat is dus helaas niet zo. Wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 23:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 00:11
Verwijderd
Ik denk zomaar dat die jongen het niet zit zitten om zich echt aan iemand te binden. Niet met het meisje uit het mailtje, maar ook niet met jou.
Je moet hem niet confronteren met het mailtje, maar hem gewoon de vraag stellen of hij een echte "relatie" met je aan wilt gaan. Zo niet, dan zet je er een punt achter.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:05
elledc
elledc is offline
Maar meisje, denk eens na, het is niet aan ons is daar een mening over te geven, we kennen noch jij noch die jongen. Hoe kunnen wij zeggen dat je ermee moet kappen of niet?
Volg je gevoel, denk wat het beste is te doen en wie weet komt het allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:20
Marcade
Marcade is offline
Je bent niet tevreden over de relatie, en hij zal waarschijnlijk echt niet veranderen binnen een kort tijdsbestek.

Ik zou is goed met hem praten; of jullie hier aan willen werken of niet. Of jullie nou serieus voor een relatie gaan of niet.

En als die daar niet klaar voor is, uitmaken, ben ik bang. Want zo als je nu doorgaat, kan je denk ik niet lang volhouden, met die gevoelens en gedachtes.

En tja, hij is leuk en lief en mooi, maar ja, in een relatie moet het *toch* altijd van twee kanten komen.

Je zou eventueel nog kunnen proberen hem helemaal 100% voor je te winnen, maar ik neem aan dat je dat nu al wekenlang geprobeerd hebt ..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:31
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 28-10-2003 @ 10:05:
Maar meisje, denk eens na, het is niet aan ons is daar een mening over te geven, we kennen noch jij noch die jongen. Hoe kunnen wij zeggen dat je ermee moet kappen of niet?
Volg je gevoel, denk wat het beste is te doen en wie weet komt het allemaal goed.
Ja, nee, dat begrijp ik ook wel.. maar ik weet echt ff niet wat ik moet doen.. ik kan hem niet confronteren met dat mailtje want dan weet hij dat ik zn mail heb gelezen ik kan ook niet zeggen dat ik het via via heb, want ik ken zn vrienden maar heel vaag en dat meisje had het over de woonplaats van zn ouders (dus niet waar wij allebei studeren) dus kan ik het niet weten. Maar ik wil wél weten hoe het nou precies zit zometeen ziet hij me als één of andere goedkope (gratis ) oproepkracht en heeft hij naast haar nóg n paar meisjes hier en daar rondlopen.

Het zou ook wel kunnen dat dit alles nog van voor *ons* is, maar dat meisje vroeg ook nog of hij dr had gebruikt voor de seks en ze had het vaag over afgelopen weekend.. Ik ben nu echt geneigd het uit te maken (o.a hierom, maar dit geeft wel de doorslag) terwijl ik het anders nog ff aan zou zien. Maar stel nou dat het anders zit dan ik nu denk (zou niet weten hoe), heb ik het mooi verknalt..
Oud 28-10-2003, 15:44
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Volgens mij weet jij heel goed wat je wilt, wil je het alleen niet weten.

Want stel nou dat je dat mailtje niet gelezen had was je dan wel gelukkig met deze relatie geweest?

Ik zou hem er gewoon mee confronteren, anders blijf je je het nog altijd afvragen, en zo doorgaan zonder het aan hem te vragen kan ook niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:02
Jordi
Jordi is offline
Je moet hem er lijkt me toch wel mee confronteren. Dat vind je natuurlijk vervelend, omdat je je schuldig voelt dat je zijn mail hebt gelezen en hij waarschijnlijk boos zal zijn, maar ik denk dat je het toch moet doen. Misschien heeft hij inderdaad wel meer meisjes zoals jij. Als je dat vermoed, dan moet je daar lijkt me toch achter zien te komen.

Maar goed, misschien ook niet. Jullie relatie is niet zo goed blijkbaar en misschien is het beter om er een punt achter te zetten. Hij wil zich niet binden en jij vertrouwt hem niet (misschien terecht).
Als je hem ermee confronteert en het blijkt dat hij inderdaad nog iemand heeft, dan zal het misschien wat makkelijker zijn om het uit te maken.
Oud 28-10-2003, 16:08
Scatterheart
Scatterheart is offline
Boos worden.
Reageren

Regels voor berichten