![]() |
|
Ik heb nou een tijdje een soort relatie met een jongen, die zich niet durft te binden (zie evt. dit topic) . De laatste tijd heb ik echter meer behoefte aan diepgang, tis me allemaal een btje te oppervlakkig. Hoewel het dus niet echt serieus is, neem ik hem wel serieus en heb ik sinds hem met niemand anders meer gezoend o.i.d. Nu was hij net bij mij en hadtie zn inbox nog open staan en ik wou het juist afsluiten tot één of ander mailtje mijn aandacht trok (ja, fout, ik weet het). Er stond een heel verhaal in van één of ander meisje en het zou zó mijn verhaal kunnen zijn. Ze voelde zich ook niet goed bij hem, te weinig diepgang, alsof het alleen maar om seks draaide etc. Nou weet ik alleen niet of dit mailtje gaat over iets wat is gebeurd vóór mij of tijdens mij. Maar ik kan hem daar natuurlijk moeilijk mee confronteren.
![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 23:58. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij weet jij heel goed wat je wilt, wil je het alleen niet weten.
Want stel nou dat je dat mailtje niet gelezen had was je dan wel gelukkig met deze relatie geweest? Ik zou hem er gewoon mee confronteren, anders blijf je je het nog altijd afvragen, en zo doorgaan zonder het aan hem te vragen kan ook niet denk ik. |
![]() |
|
Je moet hem er lijkt me toch wel mee confronteren. Dat vind je natuurlijk vervelend, omdat je je schuldig voelt dat je zijn mail hebt gelezen en hij waarschijnlijk boos zal zijn, maar ik denk dat je het toch moet doen. Misschien heeft hij inderdaad wel meer meisjes zoals jij. Als je dat vermoed, dan moet je daar lijkt me toch achter zien te komen.
Maar goed, misschien ook niet. Jullie relatie is niet zo goed blijkbaar en misschien is het beter om er een punt achter te zetten. Hij wil zich niet binden en jij vertrouwt hem niet (misschien terecht). Als je hem ermee confronteert en het blijkt dat hij inderdaad nog iemand heeft, dan zal het misschien wat makkelijker zijn om het uit te maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen die het omdraaien. Gent | 49 | 23-03-2006 03:45 |