Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm als schooltas heb ik een paarse eastpak met incubus-patch en nog wat dingetjes erop geschreven, endduhm voor als ik naar de stad ga, gebruik ik meestal een zwarte schoudertas van de h&m of een paarse, stoffen schoudertas met een ster erop..
![]()
||
![]() |
Citaat:
- weekendtas bienbleu basic - rode eastpack schoudertas; kutdingg) - rose oiliytas - bulaggi bakkertjes bag (pas nieuw >> zijn al heel veel kraaltjes vanaf ![]()
|
Verwijderd
|
5 tassen:
-donkerblauwe eastpak met 3 spikes in t voorvak -een blauwe tas met supermanlogo erop -een rode puccatas met een strip op de omslagklep -een soort van hand/schoudertas met 'brazil' erop en vrolijkheid -een tas met aan beide kanten een foto van een spagetti-etende pippi langkous erop. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Legergroene schoudertas. Met een button waar "JA!" op staat.
En een groene tas van Kitch Kitchen met grote rozen er op, en een paarse eastpack vol patches, maar die gebruik ik allebei al 'n jaar niet meer. Eén tas is wel voldoende, anders zou ik nog meer dingen kwijtraken. :] |
![]() |
|
Een zwarte eastpak met wat buttons en veel sleutelhangers
Een zwarte ribschoudertas van de C&A, merk Daniel Ray, met een tstgu-patch, twee Loesjebuttons en 't vaantje van de Nieuwjaarsduik 2004 Een zwartleren handtasje met een gespje erop Een rode Puccatas Dat was t volgens mij ![]() Edit: ik heb ook nog een knalgroene Kiplingtas, met (zelf erop getekend) het logo van Linkin Park en van P.O.D. Maar die tas is een beetje gaar, die gebruik ik niet vaak meer.
Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 08:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen een tijdje weggeweest ![]()
|
ik ben gek op eastpak tassen!
- camouflage eastpak rugzak(favo tas) - beige eastpak rugzak met 2 ogen erop getekend - blauwe eastpak schoudertas met een paar buttons erop - groene leger schoudertas met een tag van een vriend van me erop
||
Verwijderd
|
Citaat:
kitch&kitchen schoudertas met van dat plastic met bloemen erop. nog een h&m schouder, wederom...zwart |
![]() |
|
Poeh eens kijken..
beige eastpak lichtblauwe schoudertas eastpak zwart leren handtasje donkerbruin leren handtasje zwart heel klein bewerkt handtasje <3 rood-wit geblokte weekendtas (die is echt de bom ![]() oilily achtige weekend tas maar dan een ander merk Tijdens het uitgaan heb ik nooit tasjes, behalve als ik geen broekzakken heb (bij een rokje ofzo ![]()
|
Tas 1 & 2 *worden (haast) nooit meer gebruikt*
verder heb ik nog: - blauw schoudertas met een aap erop - oranje-achtige marlyn monroe tas - roze handtasje met beetje oosters patroontje - lichtblauwe onder gekalkte eastpak zoiets was het wel ![]() |
![]() |
|
Pff....ik heb er veel...
maar die ik het meest gebruik zijn een zwarte kipling wn wwn zwarte H&M rugzak voor school en een dieseltas voor vrije tijd en bij uitgaan een klein tasje voor digicam, foon, pasjes, etc etc...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het is geen fake-oilily ofzo, hij is wel anders. De 'hoofdkleur' is turkoise ![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn tasjes die ik vaak gebruik: - geel/rood/zwarte school tas van een soort plastic met een autogordel als draagband (lijkt best veel op van die freitag tassen alleen dan 90 euro verschil) - rood handtasje met strikje (H&M) - zwart-wit geblokt handtasje (H&M) - vissen tas (moet nog een nemo van worden gemaakt) - handtas met een tekenfilmvrouwtje waarvan ik zelf een schoudertas gemaakt heb - blauwe backbone rugzak - ruby gloom schoudertas - pipi langkous tas dat was het wel geloof ik
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() heel goedkoop, maar dat merk je ook wel aan de kwaliteit ...
|
![]() |
|
|