Ik heb dus omdat moment gewoon heel veel behoefte om te praten, maar niet met zomaar iemand. Het gaat om een lerares bij mij opschool. Ze is niet altijd de aardigste maar toch heb ik echt super veel aan haar. Ik ben na de vakantie pas 1x bij haar geweest en dat is nu al bijna 5weken geleden.
Ik wil nu heel graag naar haar toe maar mijn probleem is dat ik niet durf.Thuis denk ik: vandaag ga je naar haar toe en dan ga je dit en dit vertellen. Dan heb ik eindelijk al mijn moed bij elkaar verzameld om naar haar toe te gaan, dan wil ik naar haar lokaal lopen en dan durf ik niet.
Laatst begon ik helemaal te bibberen en begon ik me vanalles in mijn hoofd te halen.
Ik was bang dat ik niet meer wist wat ik wilde vertelen of dat ze het onzin vond waarmee ik zat. Of dat ze geen zin in me had omdat ze gek van me wordt(ze is geen officiele vertrouwenspersoon ofzo en verder helpt ze niemand) of dat ik haar lastig val omdat ze wel betere dingen te doen heeft.
Voorig jaar had ik het gevoel dat ze me vervelend vond en toen heb ik haar dat gevraagd, maar ze zei van niet.
Maar ondanks dat is dat gevoel niet meer weggegaan.
Ik wil zo graag weer met haar praten maar het lukt gewoon echt niet. Help

It's not e*a*s*y