Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit een relatie met iemand gehad die ruim 3,5 reizen van mij vandaan woonde. Ik bleef wel slapen, niet echt heel veel andere keus, hè? Dan ben je bijna de hele dag aan het reizen voor misschien 2 uurtjes bij elkaar, dan is blijven slapen handiger (in logeerkamers staan btw lang niet altijd logeerbedjes en anders laat je hem daar in slapen, hij is tenslotte de man
![]() Nu heb ik gelukkig een vriend die dichterbij (in hetzelfde huis ![]() Bovenin staat een mooie topic, waarin ongetwijfeld allemaal tips staan. Maar 't lijkt me dat het er vooral om gaat wat jullie willen doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik zou zeggen: laat je asjeblieft niet afschrikken! gewoon het beste ervan maken! wie weet wat voor fantastisch persoon je gaat leren kennen...dat wil je ECHT NIET mislopen! ik spreek uit ervaring...ik ben nogsteeds zooooooooo f*cking blij dat ik ooit voorstelde om haar te gaan zien! Ze is tegek!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, extremen moeten er ook zijn ![]() ![]()
|
mijn vriend woont anderhalf uur reizen (trein) van me af.
we zien mekaar vrijwel elk weekend van zaterdagavond tot zondagavond. en hij komt dinsdagmiddag naar mij toe tot woensdagochtend. gaat heel goed. iin het begin was het geen weekenden blijven maar gewoon avondjes. toen kwam hij ook alleen nog maar naar mij. en met het blijven slapen wordt hij in het logeerbed gekwakt. t gaat nu ruim 5 maanden geweldig ![]() wat wij in het begin deden. uren doorhet bos lopen, daar gaan liggen en heel veel praten en lachen. cafeetjes in en daar wat drinken en praten, bioscoop en poolen vooral. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend woont in Maastricht en ik woon zelf in hoofddorp (naast schiphol) das dus een behoorlijk eind... heb ook pas sinds 2 weken met hem... en hij komt tot nu toe steeds naar A'dam... Ik heb alleen 1 geluk dat mijn ouders ong. elke week wel naar limburg gaan en dat ik dus kan meerijden... me moeder gebruikte dit zelfs als smoes om in limburg te gaan wonen aangezien ze dat al heel lang wilt... hahaha... maja... Ik ga eerdaags dus ook naar hem toe... en ik zie wel hoe het gaat lopen... heb de afstand er wel vor over want ben gewoon echt onwijs gek op hem
![]() |
![]() |
|
mijn vriend woont in hengelo, ikzelf in den haag. het is dus 2 en een half uur met de trein reizen voordat ik hem kan zien. en ik kan hem niet eens elk weekend zien, omdat ik soms bakken vol met huiswerk heb en af en toe ook andere plannen heb in het weekend. we zien elkaar dus gemiddeld 3 keer in de 4 weken, echt vreselijk.
we hebben over een week 4 maanden en tot nu toe gaat alles wel goed, we hebben alleen wel wekelijkse gesprekken over hoe stom we het vinden dat we zo ver van elkaar vandaag wonen en elkaar zo weinig zien. maar ja, er zit niets anders op. je hebt de keuze, of je vind iemand dichter bij jou in de buurt óf je gaat door met wat je nu hebt. wij kiezen voor het laatste omdat we zo smoor op elkaar zijn. maar als we bij elkaar zijn dan is het ook geweldig ![]() het erge is gewoon het missen. we missen elkaar heel veel, en dat is gewoon vervelend...
Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 08:21. |
![]() |
|
mm...mijn vriendje woont een half uurtje rijden met de auto van mij vandaan dus dat is opzich niet zo ver (te ver wel maarja...)
mmm...hij komt me halen met de auto en ik ga met openbaar vervoer(al 1 x gedaan WOW) verder ja,bellen ,smsen,mailen,msnen noem maar op... ![]()
||
Citaat:
![]() Ik moest bij een ex zo'n 2 uur heen en 2 uur terug reizen. Ik had het er niet op, zeker niet omdat je niet ff 's-avonds langs kan komen of langs kan gaan als die ander het nodig heeft of jij het nodig hebt (in een lastige situatie ofzo). |
![]() |
|
ik heb al 10 maand een vriendje in utrecht, woon zelf in noord-friesland. het is 3 uur reizen, het openbaar vervoer boven leeuwarden is echt helemaal niks. ik zie hem.. gemiddeld een keer in de 2 weken, soms vaker, soms twee/drie weken niet. het reizen is erg duur, heb geen tijd voor werken, soms geen tijd voor het reizen. de afstand is echt klote, we kennen erlkaar echt goed maar kunnen elkaar gewoon niet vaak genoeg zien om de relatie goed te houden, dus op t moment gaat het, door de afstand, niet echt geweldig.
|
ik vond 2 uur reizen altijd erug lang...maareh...door alle verhalen van een vriendin van mij...heeft een vriendinnetje in spanje....zeik ik noooiiiit meer
![]()
|
kheb een oostenrijker gehad
dat werkte voor geen meter, dus stopten we ermee en een ander woonde in maastricht (ik in noord holland) dat was ook niet al te geweldig, we konden elkaar om de week zien omdat ik elke zaterdag moest werken en om de week op zondag (die heeft het na 4 maanden uitgemaakt omdat ik een neusbrugpiercing nam ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu wonen we 1,5 jaar samen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mij is het 50 minuten met de trein. Is wel te doen. Je kunt niet "ff langshoppe" (je wilt het wel, maar 15 euro voor een treinkaartje is te veel voor een uurtje.. ![]() Maar in de vakanties lekker bij elkaar slapen etc. maakt veel goed. Ik denjk dat het trouwens best goed is om elkaar af en toe "te missen" dan heb je er meestal superveel zin in om diegene dan weer te zien.
||
Citaat:
![]() (en tegenwoordig mag je in heel veel restaurants, winkels etc zelfs werken met een piercing hoor, we leven in 2003, in case you didn't notice)
||
Citaat:
a) ik werk in een winkel b) mijn ouders zijn rijk, we gaan vaak genoeg naar dure restaurants c) waarom zou een gepiercte vriendin zich niet kunnen vertonen bij je vrienden? schaam je je voor je vriendin tegenover je VRIENDEN? d) zie c en vervang het woord vrienden door familie sure, ik word weleens vreemd aangekeken vanwege mijn piercing, maar net wat biep zegt: WE LEVEN IN 2003!
||
Citaat:
![]() ![]() en over dat laatste ben ik het best met je eens eigenlijk, als hij me ophaalt op het treinstation is het echt zo'n slow-motion running into each others arms, kissing passionately scene, hahah
|
Verwijderd
|
Ik heb nu iets langer dan negen maanden een relatie met mijn vriend. Een relatie op afstand.
Hij woont in Amsterdam, ik in Baarn (ligt vlakbij Hilversum en Amersfoort). Dit is toch wel zo'n anderhalf uur met het openbaar vervoer (ik weet t, sommigen moeten verder reizen, maarja). Hoe houden we deze relatie tot stand? Vertrouwen. Dat is het toverwoord. Ach en in het begin, elkaar leren kennen en ook vertrouwen. Ik mocht idd nog niet bij mijn vriend slapen meteen. Gelukkig mocht hij al snel hier slapen (hij in mijn bed, ik bij mijn moeder in bed). Dat was toch wel beter, want het is niets om te komen en dezelfde dag weer terug te gaan. Zo zien we elkaar toch nog twee en een halve dag in de week. En als je onzeker bent: praat er over. Dan kan de ander je geruststellen en weet diegene hoe je je voelt. En lekkers de vakanties bij elkaar zijn. Hmm.. jammie! (*hoopt op samenwonen volgend jaar*) |
![]() |
|
hiero. van deur tot deur 2 uur reizen ofzo (zij harderwijk, ik den haag). ben 't reizen wel gewend want reis elke dag van huis naar school en weer terug (Denhaag-rotterdam-denhaag) en dat is bij elkaar ook al snel 2 uur en een kwartier. zo.
t missen is niet leuk natuurlijk. we bleven wel al vrij snel bij elkaar slapen. zien elkaar niet vaak, maar vaak genoeg om gelukkig te zijn ![]() zo. ik ga soep eten.
|
![]() |
Ja ik heb een vriend op afstand. Ik woon in Noord Holland, hij in Gelderland, meer als 2 uur reizen uitelkaar... We hebben nog niet echt heel lang iets met elkaar, maar het gaat opzich wel goed...
Af en toe hebben we 'sms-ruzie' ![]() ![]() We zien elkaar gemiddeld 1x in de 2 weken (een heel weekend dan), omdat we(vooral hij) onze eigen dingen natuurlijk ook nog hebben.. Dus dat maakt het ook erg lastig. En natuurlijk de kosten van de treinkaartjes, dat is ook niet goedkoop, maar opzich geen probleem. Gelukkig heeft hij een auto. Nouja, als je voorelkaar gaat, moet je er gewoon het beste van maken, zit niets anders op!
|
ik ben vandaag precies een week thuis na 2 weken Sicilië. kheb daar een heel lief vriendje gehad/heb ik eik nog steeds. we hebben nou nog contact via email en telefoon, maar ik denk niet dat we dit ons hele leven volhouden zeg mar, probeer wel zo lang mogelijk. hij wil voor mij nog een keertje naar Nederland komen en ik wil heel graag trug naar Sicilië (niet alleen voor hem, maar ook voor de hele groep en het eiland zelf.) maar ik weet niet of dat gaat lukken i.v.m. kosten. (ik ben dan pas 15 en waarschijnlijk moet ik het alleen betalen). we zijn van plan om met alle meiden van de klas te gaan vliegen dan. maar jah, ik zie wel. kweet alleen dat ik hem nou super erg mis
![]() ![]() *zucht* vakantieliefde is niet leuk als je weer thuis bent....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had eerst contact met hem via internet, omdat mijn ex hem een keer toe had gevoegd in een msngesprek. daarna ging ik mijn ex zien en toen zag ik mijn vriend ook voor het eerst, wij hielden veel contact, het ging uit, ik kreeg een andere vriend, ging uit, nog steeds heel veel contact, elkaar weer zien, en toen was t WHAM! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt worden als vriend/vriendin RHCP_NAC | 11 | 14-11-2009 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Schuldgevoelens over afwijzing 6/7 jaar geleden. Op terugkomen? trophus | 19 | 21-08-2007 19:35 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Liefde & Relatie |
"liefde" op afstand...internetliefdes.. Verwijderd | 11 | 03-11-2003 08:05 | |
Psychologie |
Dit briefje kreeg ik van van mijn beste vriendinnetje, hoe kan ik haar helpen? Palmboompje | 25 | 18-12-2002 19:29 |