Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 15:48
sublime
sublime is offline
Ik blijf proberen..

wie heeft de gouden tip voor het vinden van een kamer in utrecht?
Advertentie
Oud 11-06-2004, 16:38
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
hey ga naar supermarktjes enzo, daar hangen soms aanbiedingen en je kunt er natuurlijk ookzelf een hangen. en....in de kanaalstraat (lombok) hangt een briefje bij een bakker met ' kamer te huur' en een 06 nummer...dat nummer weet ik niet, maar het is vlak bij t station (bus 4 richting cartesiusweg 1e of 2e halte) bakker aan de linkerkant. verder stond er dus niet bij en weet ik dus ook niet....maar succes iig!! xmargreet
Oud 11-06-2004, 18:09
Mir-idiotA
kamernet!

ohja, ik heb nog wel een aantal reply's voor je, wil je die hebben?
Oud 11-06-2004, 19:05
655321
655321 is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 11-06-2004 @ 16:38 :
hey ga naar supermarktjes enzo, daar hangen soms aanbiedingen en je kunt er natuurlijk ookzelf een hangen. en....in de kanaalstraat (lombok) hangt een briefje bij een bakker met ' kamer te huur' en een 06 nummer...dat nummer weet ik niet, maar het is vlak bij t station (bus 4 richting cartesiusweg 1e of 2e halte) bakker aan de linkerkant. verder stond er dus niet bij en weet ik dus ook niet....maar succes iig!! xmargreet
haha dat heb ik laatst zien hangen maar toen ik het las, maandag geloof ik, was het doorgestreept.
Morgen kom ik er vast weer langs, zal ik nog even voor je kijken of ik het goed gezien heb (als ik er aan denk)

verder kan ik alleen maar kamernet aanraden.. hoewel je nou wel laat bent, een beetje.
succes!
Oud 11-06-2004, 19:25
sublime
sublime is offline
ik zoek al een jaar via kamernet en heb al een ukje geplaatst en postertjes opgehangen, maar niemand wil me blijkbaar hebben (terwijl ik zo aardig ben )

het gaat me dus echt om tips voor kamers, niet voor zoekmanieren

(but thanks anyway )
Oud 15-06-2004, 13:05
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
kun je niet samen met een paar mensen op zoek gaan naar een huurwoning. Zo is een vriend van me ook aan een kamer gekomen en die zitten nu met zijn 6'en in een heel dik herenhuis en mijn vriendin koopt met 2 anderen een huisje (gekocht door Pa en Ma uiteraard)
Oud 15-06-2004, 13:15
sublime
sublime is offline
mja, daar heb ik ook aangedacht (huren, kopen lukt niet helaas), maar ik heb geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken.. weet je hoe die vriend van je dat aangepakt heeft?
Oud 15-06-2004, 14:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een klasgenoot van me heeft een advertentie geplaatst in een of ander plaatselijk krantje en heeft nu een kamer in Benschop, ze had echt veel reacties gekregen. Het kost je wel wat maar dan heb je ook wat.
Oud 15-06-2004, 15:49
Verwijderd
Ik ken aardig wat mensen met kamers in Zeist en DenDolder enzo. In Zeist komt binnenkort sowieso wat vrij.
Of wil je echt in Utrecht zelf wonen?
Oud 15-06-2004, 22:17
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 15-06-2004 @ 16:49 :
Ik ken aardig wat mensen met kamers in Zeist en DenDolder enzo. In Zeist komt binnenkort sowieso wat vrij.
Of wil je echt in Utrecht zelf wonen?
op de warande smeken ze bijna om hospitanten. als je ingeschreven was bij de sshu voor juli 2003 (of juni) kun je er zo in.
Oud 16-06-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 15-06-2004 @ 23:17 :
op de warande smeken ze bijna om hospitanten. als je ingeschreven was bij de sshu voor juli 2003 (of juni) kun je er zo in.
idd ik ben in 1,5 week tijd 9 keer gebeld
heb dus nu ook een kamer
alleen heb jij hier niks aan
Advertentie

Regels voor berichten