Ik heb vanavond gala. Ik zag het de hele week al zitten, ik heb een mooie jurk en me vriend gaat mee.
Maar vandaag zag ik het opeens niet meer zitten. Ik dacht na en eigenlijk heb ik niet echt vrienden in de klas. Al mijn vrienden zitten in een andere klas en hebben geen examen.
Ik werd bang dat ik daar maar een beetje zou zitten, samen met me vriend dan wel. Maar niks geen gezelligheid met me klasgenoten....
Ik heb gejankt, ik wou het niet meer. Ik had de kapper afgebeld en ik had ook al tegen me vriend gezegd dat ik niet meer wou.
Maar nu heeft een vriendin van mij gezegd dat zij er ook heen ging omdat ze had geholpen en alles. En zij mag ook weer iemand meenemen.Dus er gaat nog een vriendin. En ze wil zo graag dat ik ook kwam, omdat ze deels ook voor mij op dat gala zit. Nu ga ik weer wel, en ik vindt het heel stom
Wat moeten ze wel neit van me denken. Eerst zeg ik nog dak ga, dan dak niet ga, en nu opeens weer wel
Mijn gezicht doet zeer van het huilen, maar dat trekt nu weg. Me haar ziet er niet uit, maar dat maakt niet uit. Maar ik heb nog wel die onzekerheid van of het wel leuk gaat worden.....
Sorrie ik moest dit ff kwijt
|