Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen mogen best wel eens positief over zichzelf zijn, is best goed.
||
Citaat:
Das jammer, want zelfkennis is ook een heel belangrijk iets! En het is slechts een schaamte die je door anderen is opgelegd.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
-aardig over het algemeen
-eerlijk -stronteigenwijs (het ging erover wat IK goed aan mezelf vind. niet wat iedereen een slecht punt van mij vind ![]() ![]() -behulpzaam -doorzetter -slim -goed in plannen/regelen van dingen -weet veel -kan me goed inleven -gedisciplineerd -kom voor mezelf op (eerder te veel dan te weinig) -ruim-denkend -kan goed improviseren. Sorry als ik vreselijk arrogant overkom. ![]() |
![]() |
|
Nouw, nu ff lekker arrogant doen
![]() ![]() -Ik ben creatief, ik ben goed in het vinden van alternatiefe oplossingen, eigen manieren om iets op te lossen enzo -Ik heb een erg eigen mening, sommige mensen ervaen dat als iets negatiefs. Zelf zie ik dit als een positief punt ![]() -Ik ben eerlijk, ik zal niet snel liegen... -Ik ben slim, ik kan meestal goed verbanden trekken -Ik blijf lekker mezelf ![]() -Ik heb lef -Ik ben open minded -Ik ben Tolerant |
![]() |
|
![]() |
-Ik ben aardig tegen aardige mensen
-Ik lach mensen nooit uit -Ik luister goed en kan goed troosten -People smart -Ik kan heel grappig zijn -Ik eis niet teveel aandacht op -Ik ben intelligent -Ik ben (vrij) tolerant -Ik ben eerlijk, maar niet zo eerlijk dat ik er anderen continu mee kwets |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
hebt een open eigen mening uit je verdriet op de juiste manier staat 100% achter je doel
|
![]() |
hahah nou hier komt ie dan..:
ik ben eerlijk ik heb een open hart (figuurlijk) ![]() ben betrouwbaar ben nogal slim (jah ik weet t uit dit berichtje valt dat niet op te maken ![]() ik ben sterk (helaas alleen figuurlijk ![]() ![]() ik kan best wel goed luisteren ben soms ook wel grappig nou dat was de (was)lijst. ben de komende maanden helemaal uitgeschakeld ![]() en nee m'n meligheid behoort niet tot m'n goede punten, alhoewel misschien een klein beetje..?
|
haha best een leuke topic, goed voor je zelfvertrouwen
![]() nou.. hier komt ie dan: -duidelijke mening ( soms vervelend voor anderen ![]() -goed kunnen luisteren -goed kunnen relativeren -creatief op gebied van zang, nummers schrijven, muziek,toneel. -snel reageren op opmerkingen. dit was het wel zo'n beetje. ![]()
|
Vin 'k wel moeilijk, ik denk vaak dat ik niet zo goed ben, maarre...
ga er eens over na denken. Ik ben goed in: * lezen * plannen (ja, da's wel heerlijk voor school!!) uhmmmm *discipline, mezelf eronder houden oid *computer (haha ![]() En een aantal vakken op school, maar sommige ook dus niet. 'k zal er eens harder over nadenken, kom er nog wel eens op terug. ![]() Misty |
![]() |
|
ja idd goed topic
![]() hm... niet zo'n goed moment voor mij om goede punten van mezelf op te gaan noemen, ik ben niet erg tevreden over mezelf namelijk, maar goed, misschien is het juist wel handig om dan aan je goede kanten te denken. ik ben ehm: - ordelijk - kritisch - ehm... - ![]() - goed in een aantal vakken op school, maar daar raak ik steeds minder van overtuigd... ![]() - iemand die wel kan plannen (alleen ontbreekt t me aan zelfdiscipline om me daar ook aan te houden...) - zo genoeg? ik weet echt niets meer... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben aardig, zorgzaam, vriendelijk, spontaan, ongelooflijk intelligent, heb veel zelfspot, zie er niet lelijk uit, kleed mezelf goed, verzorg mezelf goed, spreek en schrijf correct ABN, doe een gave studie waar ik ook nog eens heel goed in ben, kan lekker zoenen, sta altijd klaar om mensen te helpen, kan goed relativeren, ben humoristisch, etc.
|
![]() |
|
ik sta voor mensen klaar
(en als dat nou ook nog eens zou helpen zou dat helemaal mooi zijn ![]() en meer punten kan ik niet verzinnen. ik ben niet bijster slim ik ben veel te eigenwijs ik voel me te snel aangevallen ik denk te veel na zadel anderen op met mijn problemen wil te veel heb over het algemeen geen posi kijk op het leven (owww shit, ik mocht alleen positieve punten opschrijven)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Athe鮢ten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
Psychologie |
Heb spoedcursus "sociale contacten leggen" nodig Rerisen Phoenix | 54 | 09-10-2002 23:26 |