Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is mijn grote passie.
muziek is voor mij toch wel heel belangrijk ![]() familie staat eraan gelijk. Ik ben er de hele dag mee bezig, en denk bijna voortdurend aan muziek. niets is zo mooi als voor het eerst een geweldig nummer te horen, en dan echt kippenvel te krijgen.
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 09:18. |
![]() |
|
sowieso... waarom moet je die begrippen opstellen in een lijstje van belangrijkheid?
tzijn sowieso totaal andere dingen, dus echt te vergelijken is t iet. zowel vrienden/familie als muziek heeft een zeer belanrgijke plaats in m'n lven, beide op een andere manier
||
Citaat:
i think not
|
ik heb maar 2 dingen in mn leven
muziek, waaronder zelf spelen en luisteren en vrienden/familie bijna al mn vrienden ken ik door de muziekscene, ik besteed al mijn geld aan platen, shirts, oefenen en shows. moet elke dag wel iets luisteren. en ben zo'n 2x per week op shows te vinden. zonder muziek zat ik helemaal heel de dag te rukken op de bank
|
ja... goeie....
![]() zonder muziek zou ik altijd lezen....en nog 1000x zo verlegen zijn als nu. muziek is voor mij een manier om me helemaal af te sluiten van de buitenwereld. en dat is nogal noodzakelijk bij mij. als ik deze vrienden niet had, kende ik waarschijnlijk niemand die dat zou begrijpen, en op dezelfde manier denkt, zonder deze vrienden zou ik niemand hebben waarbij ik het nuttig vind om er ook maar iets uit te leggen omdat diegene het toch niet zou begrijpen. vroeger had ik hier ook last van en was ik zwaar depri...dus....
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
So much more than words can say...infeite.
Steek me ervoor in de schulden(instrumenten, platen, shirts, shows). Maar daar krijg ik superveel voor terug. Iedereen die ik de afgelopen 2 jaar heb leren kennen, ken ik direct of indirect door muziek. Zij het via een scene of een wederzijds waarderen van bepaalde artiesten. En gewoon de soundtrack voor m'n leven natuurlijk hehe.(denkt aan de aflevering van Family Guy dat Peter z'n eigen thememusic had elke keer als hij bewoog). ![]()
||
Citaat:
tuurlijk zou ik niet gelukkig zijn zonder familie maar dan zou ik me echt helemaal op muziek storten en als ik nie meer naar muziek kan luisteren zou ik niet naar familie gaan (eerder naar vrienden). dan vin ik dat muziek en vrienden belangrijker zijn dan familie
|
Ik ben het wel met LP-fan eens. Voor mij is muziek ook wel belangrijker dan m'n familie. M'n familie irriteert me namelijk alleen maar en ik ben al gauw blij als ze weg zijn (klinkt hard ik weet 't, maar daar ga ik verder ff niet op in). Door muziek voel ik me nooit slecht, altijd alleen maar beter. En mooie is dat er altijd wel ergens muziek is. op de radio of een liedje in m'n hoofd...
M'n vrienden zijn wel belangrijk. Zij zorgen er ook voor dat ik me goed voel, ze zijn altijd lief voor me. Muziek en vrienden staan voor mij dus ook boven m'n familie...
|
ik denk toch echt dat je t voorbeeld van FaZ meer moet zien als 'mensen van wie je houidt ipv familie'
vrienden/familie staat niks voor niks ge eh slasht niet te letterlijk nemen dus (denk ik / vind ik) want dan krijg je ook vergelijkingen als 'muziek is voor mij meer belangrijker dan dat de groentenboer is'
||
Citaat:
en als FaZ mensen van wie je houd bedoeld lijkt me toch dat hij dat wel had gezegd ![]()
||
Citaat:
FaZ zegt : 'Ik heb op dit moment 4 dingen die veel voor mij betekenen; Muziek, mijn relatie en mijn vrienden/familie' die dingen zijn voor hem heel belangrijk, dat hoeft voor jou niet zo te zijn... vandoor kan je in t algemeen zeggen dat t gaat om mensen waar je van houdt
|
als hij zegt familie zie ik dat als familie en niet als ook je vriendenclub. je kan wel zeggen van mensen waar je van houd maar zeg dat dan ook en zeg dan nie familie, er zijn ook mensen die familie niet zien als personen waar ze van houden.
|
muziek is echt heel belangrijk voor mij. Ik luister elke dag muziek. Als ik vrolijk ben word ik er nog vrolijker van en als ik me kut voel, voel ik me tijdens het luisteren van muziek stukken beter. Je denkt ff nergens aan, lekker meezingen of gewoon de radio keihard (sorry buurman). Het leren gaat bij mij ook beter als ik muziek aan heb.
Heb ook nog een tijdje muziek gemaakt (trompet e.d.) en het gaf een heel goed gevoel als je met een heel orkest een mooi nummer speelt en het gaat helemaal goed. Helaas heb ik nu ff geen tijd meer om te spelen maar als ik de kans ooit nog eens krijg... Greezzz
||
Citaat:
lees nou es. hij noemt muziek als 1 vand e belangrijkste dingen in z'n leven. vervolgens noemt ie nog een aantal belangrijke dingen in z'n leven, bij hem is dat dus vrienden/familie betekend niet dat ie van jou wil weten of je muziek belangrijker vind dan je familie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |