Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Moet Bert van Marwijk Coach blijven van Feyenoord
Ja, Bertje moet blijven 16 27.59%
Ja, maar als het nog slechter gaat moet Bertje weg 7 12.07%
Ja, zolang de spelers hem nog steunen 12 20.69%
Nee, hij moet andere functie nemen binnen Feyenoord 0 0%
Nee, hij moet naar een andere club 15 25.86%
Nee, hij moet meteen stoppen met coach zijn 8 13.79%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 13:57
zlatani9
zlatani9 is offline
Moet van Marwijk opstappen na de 2 wanprestaties van het team binnen één week? En dan al die andere puntverliezen in de competitie nieteens meegerekend.. Ik vind van wel.. Ze waren toch met het vertrek van Bosvelt, Kalou, V Hooijdonk toch toe aan nieuwe gezichten? BERTJE IS DE VOLGENDE...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2003, 14:02
Mitros
Mitros is offline
Na die nederlaag van gister is van Marwijk toch niet opeens een slechte trainer? Hij heeft gewoon pech dat die een kwalitatief mindere groep nu heeft, en dat swerts al na 2 min rood had, anders had die niet met 0-2 verloren.
Nee, Bert die haalt het einde van het seizoen wel, al is het maar omdat feyenoord zo arm is dat ze zijn afkoopsom niet eens kunnen betalen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:04
Verwijderd
Ja, hij moet blijven. Dit zeg ik als Feyenoorder. Ik vind het een goede coach, maar het team is dit seizoen gewoon een stuk slechter dan vorig jaar. Het zijn allemaal goede spelers, maar om de een of andere reden brengen ze het niet dit seizoen.
Van mij mag Bert het seizoen afmaken en dan lekker naar Duitsland. Het liefst zie ik Jol komen naar Feyenoord
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik denk dat het tijd is voor vernieuwing in Rotterdam-zuid.
Oud 07-11-2003, 14:33
Ketjing
Ketjing is offline
hij had aan het begin van het seizoen al moeten nokken
Oud 07-11-2003, 14:33
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Sorry maar ik denk niet een andere trainer er meer van kan maken met de spelersmateriaal, Swerts, Snoyl, Song en dat soort spelers zijn absoluut (nog) niet top 3-waardig.
Oud 07-11-2003, 15:24
phmpruim
phmpruim is offline
ik vind dat hij moet blijven, zolang de spelers vertrouwen in hem hebben. Als de spelers hem niet meer zien zitten houdt natuurlijk alles op.

Ik denk dat de slechte resultaten niet aan Van Marwijk, maar aan de spelers liggen. Het zijn stuk voor stuk goede spelers. Maar om een of andere reden lukt het niet om als team goed te spelen.
Misschien komt dat doordat er een echte teamleider ontbreekt, of doordat een aantal spelers nog jong en/of onervaren is. Maar daar kan Bert toch niets aan doen. Dan moet je gewoon doorgaan, het komt vanzelf. Dit seizoen moet gebruikt worden om een team te bouwen. Dat moet dan volgend jaar bij elkaar blijven, en dan staat er volgend seizoen een goed team!
Oud 07-11-2003, 15:38
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 07-11-2003 @ 16:24:
ik vind dat hij moet blijven, zolang de spelers vertrouwen in hem hebben. Als de spelers hem niet meer zien zitten houdt natuurlijk alles op.

mee eens

Ik denk dat de slechte resultaten niet aan Van Marwijk, maar aan de spelers liggen. Het zijn stuk voor stuk goede spelers. Maar om een of andere reden lukt het niet om als team goed te spelen.

Oneens,
volgens mij ligt het juist aan zijn spelersmateriaal. Hij heeft zat spelers die niet Feyenoord-waardig zijn...

Maar áls hij weg zou moeten, hoop ik dat Jol, Stevens of Gullit naar Rotterdam komt...
Oud 07-11-2003, 16:54
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 07-11-2003 @ 16:38:

Oneens,
volgens mij ligt het juist aan zijn spelersmateriaal. Hij heeft zat spelers die niet Feyenoord-waardig zijn...

Maar áls hij weg zou moeten, hoop ik dat Jol, Stevens of Gullit naar Rotterdam komt...
Dan hoop ik voor de rust binnen Feyenoord Gullit.. Feyenoord heeft qua selectie geen ploeg die een topprestatie neer kan zetten dit seizoen. En dat word natuurlijk wel in Rotterdam verwacht. Ze zullen dan een grote (voetballende) naam meer tijd gunnen als een Jol en een Stevens..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:58
nickčsz
nickčsz is offline
hmmm, ik denk nou niet echt dat Dik Jol een trainer is waar je ver mee komt (vooral in europa niet) en verder vind ik da bert zijn langste tijd wel gehad heeft,
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:58
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
Laat ome bertus maar blijven, dan weten we cker dat de top 3 van nederland, een top 2 van nederland is gworden (ajax en psv). Dan kan ik als trots ajaxcied elke zondag weer rustig canal + aanzitten en kan gaan kijken naar comedy caper starring: bertus, zoetebier, van persie en consorte.
Ik moet wel zeggen dat Bert nog veel rendement uit deze selectie weet te halen. Want feijnoord is momenteel een middelmatige ploeg met een paar miskopen uit verweggistan (song, acuna, pardo, jean) en nederlandse middelmaat (swerts, de nooyer, vd berg, lurling, schreuder) om nog maar over over het paard getilde vedettes te zwijgen (leonardo, van persigheid). De laatste weken kunnen zelfs aardige spelers als buffel, kuyt en ono zich niet aan de malaise ontrekken. Bert doet het goed met dit materiaal. Zelfs al stond onze lieve heer aan feijnoord zijde, hadden ze niet hoger op de ranglijst gestaan.
Mijn verwachting is dat hij het einde van het seizoen niet haalt, waar hij niets aan kan doen, wat slecht beleid is geweest van rob baan.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 20:08
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 07-11-2003 @ 19:58:
Laat ome bertus maar blijven, dan weten we cker dat de top 3 van nederland, een top 2 van nederland is gworden (ajax en psv). Dan kan ik als trots ajaxcied elke zondag weer rustig canal + aanzitten en kan gaan kijken naar comedy caper starring: bertus, zoetebier, van persie en consorte.
Ik moet wel zeggen dat Bert nog veel rendement uit deze selectie weet te halen. Want feijnoord is momenteel een middelmatige ploeg met een paar miskopen uit verweggistan (song, acuna, pardo, jean) en nederlandse middelmaat (swerts, de nooyer, vd berg, lurling, schreuder) om nog maar over over het paard getilde vedettes te zwijgen (leonardo, van persigheid). De laatste weken kunnen zelfs aardige spelers als buffel, kuyt en ono zich niet aan de malaise ontrekken. Bert doet het goed met dit materiaal. Zelfs al stond onze lieve heer aan feijnoord zijde, hadden ze niet hoger op de ranglijst gestaan.
Mijn verwachting is dat hij het einde van het seizoen niet haalt, waar hij niets aan kan doen, wat slecht beleid is geweest van rob baan.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 07-11-2003 @ 19:58:
Swerts is een belg

Maar ik zal het niet ontkennen, Feyenoord draait op dit moment kut, maar ik heb er vertrouwen in dat ze beter kunnen. Of Van Marwijk voor een ommekeer kan zorgen is weer iets anders... ik denk, zoals dat zo mooi heet, dat de chemie is verdwenen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:04
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Nee, hij moet naar een andere club
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:38
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik heb gestemd: 'Ja, Bertje moet blijven', maar als er een andere mooie club voor hem komt raad ik hem toch aan om weg te gaan. Hij heeft een mooie periode gehad bij Feyenoord en voor hem is dit het goede moment om weg te gaan denk ik (of eigenlijk al iets te laat). Toch moeten ze hem er bij Feyenoord niet uitschoppen; hij heeft bewezen wat ie kan, dus denk ik dat de schuld voornamelijk bij de spelers ligt (of het bestuur, maar dat is weer wat anders).
Oud 08-11-2003, 14:20
Vandal
Vandal is offline
hoe eerder hoe beter
t is niet echter niet alleen de schuld van BvM
de GKL zou ook een andere 'Baan' moeten zoeken
Ach ja
een gebrek aan inzet kun je de spelers niet verwijten
wel de wijze waarop gespeeld wordt
en de kwaliteit van de spelers, maar da's dan de schuld van het bestuur
Oud 08-11-2003, 18:11
INViCTuS
INViCTuS is offline
Hij mag weg maar dan wel als ie dat zelf doet en niet door anderen. Er valt hem toch weinig te verwijten of wel?
Waarom moet de coach het altijd ontgelden
Oud 08-11-2003, 18:24
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 08-11-2003 @ 19:11:
Hij mag weg maar dan wel als ie dat zelf doet en niet door anderen. Er valt hem toch weinig te verwijten of wel?
Waarom moet de coach het altijd ontgelden

Dat gelul van "het ligt niet aan de trainer" is ook bullshit natuurlijk want het pakt ook wel vaak zat goed uit dat er een nieuwe trainer is.

Spelers hebben op een gegeven moment een gewoon een andere "leider" nodig.
Ze kunnen moeilijk het halve elftal ontslaan dus is de trainer de makkelijkste en goedkoopste manier denk ik.
Oud 08-11-2003, 18:29
INViCTuS
INViCTuS is offline
Dat is ook wel zo maar je kan toch niet altijd constant goed presteren of wel? Hij heeft nu hele andere spelers tot zijn beschikking en die hebben echt wel veel tijd nodig voordat ze spelen zoals bert dat wil.
Oud 08-11-2003, 18:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ja, hij is een hele goede trainer voor Feyenoord, en moet aanblijven zolang de spelers hem steunen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Je kan niet altijd goed presteren idd dat is zo maar van Marwijk zit er nu al een aantal jaar en ik denk dat de "chemie" wel eens uitgewerkt kan zijn bij hem bestuur en spelers.

Opvolger zou ik zo niet weten trouwens, Martin Jol zou een redelijke kandidaait zijn denk ik als je ziet wat hij met RKC heeft gedaan maar verder dan die naam zou ik niet komen.
Misschien een buitenlander?
Oud 08-11-2003, 18:37
INViCTuS
INViCTuS is offline
Verniewing zou idd niet erg zijn maar toch hij mag van mij nog wel aanblijven tot op een zekere hoogte dan.

Opvolger euh.. regel hector Cuper ofzow
De bank financieert wel
Oud 09-11-2003, 10:28
Vandal
Vandal is offline
Het legioen hoopt op Stevens, Gullit of Jol.

Zoveel heeft v Marwijk niet gepresteerd in 4 jaar
De Uefa-Cup
wat toch wel groots is en
Waarvoor dank,
maar op d'r is een tijd van komen en gaan
de tijd is allang voorbij voor Bert
Gelul dat het niet zijn schuld is
Iemand die zei te willen verjongen
en vervolgens vdBerg, Nooijer,Schreuder gebruikt/binnenhaalt
en d'r liep genoeg ervaring met vWonderen, Paauwe, Lodewijks, Bombarda, Zoetebier
terwijl die Olfers, Loovens, Boutahar, v Driel en nog n aantal tot zn beschikking had
daarnaast speelde hij in het begin vh seizoen zeer onrealistisch met zn 4 spisten - persie, lazovic, buffel en kuyt
Daarnaast durft hij ook niet te wisselen
Ook zien we Zoetebier wekelijks schutteren, maar ja; Bert moest hem zonodig de belofte doen dat hij de eerste keus was
Oud 09-11-2003, 11:17
Vandal
Vandal is offline
en jawel hoor
zometeen Lodewijks op de goal
Oud 09-11-2003, 11:35
boer
boer is offline
Van Marwijk is geen slechter trainer, maar de chemie met de spelersgroep is er niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 11:41
zlatani9
zlatani9 is offline
Geloof dat het op dit moment ongeveer 50/50 is qua vertrekken en qua aanblijven.. Das nie echt een goed teken voor Bert denks..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:44
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 09-11-2003 @ 12:41:
Geloof dat het op dit moment ongeveer 50/50 is qua vertrekken en qua aanblijven.. Das nie echt een goed teken voor Bert denks..
Ik heb niet gestemd
Oud 09-11-2003, 11:51
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-11-2003 @ 12:44:
Ik heb niet gestemd
Jij kan met jou invloeden het stemgedrag totaal omkeren bedoel je?

VOTE FOR EMILIO IF YOU WANT :
FREE ANAAL+
NO MORE BOBO"S IN THE STADIUM
FREE BEER IN THE STADIUM
MAKING AN END TO STADIUM(verboden????)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:53
Verwijderd
Ja, zolang de spelers hem nog steunen. Als dat niet meer zo is, moet ie wel weg vind ik Zonder die steun kan hij eigenlijk niet aanblijven als trainer.
Het gaat wel slecht met Feyenoord nu, maar dat is toch niet geheel zijn schuld. De club heeft er ook voor gekozen een aantal belangrijke spelers te verkopen, zoals Van Hooijdonk, en heeft zich daardoor wel verzwakt. Natuurlijk hebben ze ook wel wat spelers gehaald, maar toch is het een verandering.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 12:04
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 09-11-2003 @ 12:51:
Jij kan met jou invloeden het stemgedrag totaal omkeren bedoel je?

VOTE FOR EMILIO IF YOU WANT :
FREE ANAAL+
NO MORE BOBO"S IN THE STADIUM
FREE BEER IN THE STADIUM
MAKING AN END TO STADIUM(verboden????)

Denk je leuk te zijn ofzo?
Oud 09-11-2003, 22:28
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-11-2003 @ 13:04:
Denk je leuk te zijn ofzo?
kind off..

sorry man..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 22:34
zlatani9
zlatani9 is offline
De "wat had je nou"-actie van Van Persie naar de bank geeft aan dat Bert het niet in de hand heeft.. Mido is vorig jaar uit de selectie gezet voor zulke acties door Koeman en ik heb Bertje er nieteens over gehoord.. (Heb net alleen ff Studio Voetbal gekeke)

At your service

G
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 22:50
Verwijderd
Zolang de spelers hem steunen ja, maar ik vraag me af welke coach met dit materiaal even goed/slecht zou kunnen presteren. Feyenoord heeft een slecht aankoopbeleid, spelers als Lulring, De Nooijer en Van den Berg hebben het vereiste niveau gewoon niet. En als je zo'n Swerts elke wedstrijd ziet schutteren...
Ik dacht dat Feyenoord zo'n geweldige jeugdopleiding had?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:02
Krugdinho
Krugdinho is offline
nee,naar een andere club...
Oud 10-11-2003, 16:26
phmpruim
phmpruim is offline
ik denk nog steeds dat Bert moet blijven. Het ligt niet aan hem, maar aan de spelers.

Maar... wie weet zorgt het ontslaan van Bert voor een schokeffect, waardoor de spelers ineens wel laten zien dat ze kunnen voetballen. Dan zou Bert zich moeten opofferen voor Feyenoord. Maar ik denk dat het beter is om de toekomst in te kijken en Bert te houden en aan dit team te bouwen.
Oud 10-11-2003, 21:41
Rossantha
Rossantha is offline
Ik vind dat van Marwijk moet blijven zolang de spelers hem blijven steunen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 21:52
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
laat maar mooi daar zitten..
Oud 11-11-2003, 14:37
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 10-11-2003 @ 22:52:
laat maar mooi daar zitten..
Idd.. Geen verandering is ook geen verbetering
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 21:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 07-11-2003 @ 14:57:
Idd.. Geen verandering is ook geen verbetering

Citaat:
zlatani9 schreef op 07-11-2003 @ 14:57:
Ik vind van wel.. Ze waren toch met het vertrek van Bosvelt, Kalou, V Hooijdonk toch toe aan nieuwe gezichten? BERTJE IS DE VOLGENDE...

Ik wil absoluut niet lullig doen maar je spreekt jezelf erg tegen hier.
Oud 12-11-2003, 12:56
tss
tss is offline
Ik heb gehoord dat maaskant hem misschien gaat vervangen
Oud 12-11-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Paka schreef op 12-11-2003 @ 13:56:
Ik heb gehoord dat maaskant hem misschien gaat vervangen
liever niet
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 13:08
tss
tss is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-11-2003 @ 14:04:
liever niet
nee, ik denk dat RBC dan een probleem heeft.
Oud 12-11-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Paka schreef op 12-11-2003 @ 14:08:
nee, ik denk dat RBC dan een probleem heeft.
Feyenoord ook
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 13:30
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-11-2003 @ 22:38:
Ik wil absoluut niet lullig doen maar je spreekt jezelf erg tegen hier.
Ehm.. de moraal van het verhaal is.. Hoe slechter het met Feyenoord gaat hoe beter.. Ik vind een vertrek van Bert ook wel weer een diss voor Feyenoord dus das ook wel goed.. Er zijn alleen maar voordelen man
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 14:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-11-2003 @ 14:30:
Ehm.. de moraal van het verhaal is.. Hoe slechter het met Feyenoord gaat hoe beter.. Ik vind een vertrek van Bert ook wel weer een diss voor Feyenoord dus das ook wel goed.. Er zijn alleen maar voordelen man
Toen je dit topic opende ging het al slecht met Feyenoord en toen zei je dat ie weg moest en nu moet ie blijven terwijl het nog slechter gaat.

Weet niet waarom je die ommekeer in 1keer hebt gemaakt maar ik vind het beetje vaag eigenlijk.
Oud 12-11-2003, 18:32
Verwijderd
Het is BERT!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:08
zlatani9
zlatani9 is offline
Ik zeg meestal "bertje".. Maar das omdat k weleens zing "BERTJE IS DE VOLGENDE"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:43
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-11-2003 @ 20:08:
Ik zeg meestal "bertje".. Maar das omdat k weleens zing "BERTJE IS DE VOLGENDE"
Hihihihiihih, stoute knul..
Oud 13-11-2003, 09:02
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 12-11-2003 @ 21:43:
Hihihihiihih, stoute knul..
Ben je er weer? Alles nog goed met je bedrijfje? VRIEND!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten