|
|
Bekijk resultaten poll: Moet Bert van Marwijk Coach blijven van Feyenoord | |||
Ja, Bertje moet blijven |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 27.59% |
Ja, maar als het nog slechter gaat moet Bertje weg |
7 | 12.07% |
Ja, zolang de spelers hem nog steunen |
12 | 20.69% |
Nee, hij moet andere functie nemen binnen Feyenoord |
0 | 0% |
Nee, hij moet naar een andere club |
15 | 25.86% |
Nee, hij moet meteen stoppen met coach zijn |
8 | 13.79% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Laat ome bertus maar blijven, dan weten we cker dat de top 3 van nederland, een top 2 van nederland is gworden (ajax en psv). Dan kan ik als trots ajaxcied elke zondag weer rustig canal + aanzitten en kan gaan kijken naar comedy caper starring: bertus, zoetebier, van persie en consorte.
Ik moet wel zeggen dat Bert nog veel rendement uit deze selectie weet te halen. Want feijnoord is momenteel een middelmatige ploeg met een paar miskopen uit verweggistan (song, acuna, pardo, jean) en nederlandse middelmaat (swerts, de nooyer, vd berg, lurling, schreuder) om nog maar over over het paard getilde vedettes te zwijgen (leonardo, van persigheid). De laatste weken kunnen zelfs aardige spelers als buffel, kuyt en ono zich niet aan de malaise ontrekken. Bert doet het goed met dit materiaal. Zelfs al stond onze lieve heer aan feijnoord zijde, hadden ze niet hoger op de ranglijst gestaan. Mijn verwachting is dat hij het einde van het seizoen niet haalt, waar hij niets aan kan doen, wat slecht beleid is geweest van rob baan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zal het niet ontkennen, Feyenoord draait op dit moment kut, maar ik heb er vertrouwen in dat ze beter kunnen. Of Van Marwijk voor een ommekeer kan zorgen is weer iets anders... ik denk, zoals dat zo mooi heet, dat de chemie is verdwenen. |
![]() |
|
Ik heb gestemd: 'Ja, Bertje moet blijven', maar als er een andere mooie club voor hem komt raad ik hem toch aan om weg te gaan. Hij heeft een mooie periode gehad bij Feyenoord en voor hem is dit het goede moment om weg te gaan denk ik (of eigenlijk al iets te laat). Toch moeten ze hem er bij Feyenoord niet uitschoppen; hij heeft bewezen wat ie kan, dus denk ik dat de schuld voornamelijk bij de spelers ligt (of het bestuur, maar dat is weer wat anders).
|
hoe eerder hoe beter
t is niet echter niet alleen de schuld van BvM de GKL zou ook een andere 'Baan' moeten zoeken ![]() Ach ja een gebrek aan inzet kun je de spelers niet verwijten wel de wijze waarop gespeeld wordt en de kwaliteit van de spelers, maar da's dan de schuld van het bestuur
||
Citaat:
Dat gelul van "het ligt niet aan de trainer" is ook bullshit natuurlijk want het pakt ook wel vaak zat goed uit dat er een nieuwe trainer is. Spelers hebben op een gegeven moment een gewoon een andere "leider" nodig. Ze kunnen moeilijk het halve elftal ontslaan dus is de trainer de makkelijkste en goedkoopste manier denk ik.
|
Je kan niet altijd goed presteren idd dat is zo maar van Marwijk zit er nu al een aantal jaar en ik denk dat de "chemie" wel eens uitgewerkt kan zijn bij hem bestuur en spelers.
Opvolger zou ik zo niet weten trouwens, Martin Jol zou een redelijke kandidaait zijn denk ik als je ziet wat hij met RKC heeft gedaan maar verder dan die naam zou ik niet komen. Misschien een buitenlander?
|
Het legioen hoopt op Stevens, Gullit of Jol.
Zoveel heeft v Marwijk niet gepresteerd in 4 jaar De Uefa-Cup wat toch wel groots is en Waarvoor dank, maar op d'r is een tijd van komen en gaan de tijd is allang voorbij voor Bert Gelul dat het niet zijn schuld is Iemand die zei te willen verjongen en vervolgens vdBerg, Nooijer,Schreuder gebruikt/binnenhaalt en d'r liep genoeg ervaring met vWonderen, Paauwe, Lodewijks, Bombarda, Zoetebier terwijl die Olfers, Loovens, Boutahar, v Driel en nog n aantal tot zn beschikking had daarnaast speelde hij in het begin vh seizoen zeer onrealistisch met zn 4 spisten - persie, lazovic, buffel en kuyt Daarnaast durft hij ook niet te wisselen Ook zien we Zoetebier wekelijks schutteren, maar ja; Bert moest hem zonodig de belofte doen dat hij de eerste keus was
|
Verwijderd
|
Ja, zolang de spelers hem nog steunen. Als dat niet meer zo is, moet ie wel weg vind ik
![]() Het gaat wel slecht met Feyenoord nu, maar dat is toch niet geheel zijn schuld. De club heeft er ook voor gekozen een aantal belangrijke spelers te verkopen, zoals Van Hooijdonk, en heeft zich daardoor wel verzwakt. Natuurlijk hebben ze ook wel wat spelers gehaald, maar toch is het een verandering. |
![]() |
||
Citaat:
Denk je leuk te zijn ofzo?
|
Verwijderd
|
Zolang de spelers hem steunen ja, maar ik vraag me af welke coach met dit materiaal even goed/slecht zou kunnen presteren. Feyenoord heeft een slecht aankoopbeleid, spelers als Lulring, De Nooijer en Van den Berg hebben het vereiste niveau gewoon niet. En als je zo'n Swerts elke wedstrijd ziet schutteren...
![]() Ik dacht dat Feyenoord zo'n geweldige jeugdopleiding had? |
![]() |
|
![]() |
ik denk nog steeds dat Bert moet blijven. Het ligt niet aan hem, maar aan de spelers.
Maar... wie weet zorgt het ontslaan van Bert voor een schokeffect, waardoor de spelers ineens wel laten zien dat ze kunnen voetballen. Dan zou Bert zich moeten opofferen voor Feyenoord. Maar ik denk dat het beter is om de toekomst in te kijken en Bert te houden en aan dit team te bouwen.
|||
Citaat:
Citaat:
Ik wil absoluut niet lullig doen maar je spreekt jezelf erg tegen hier. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet niet waarom je die ommekeer in 1keer hebt gemaakt maar ik vind het beetje vaag eigenlijk.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Huub Stevens ontslagen Verwijderd | 11 | 05-12-2003 17:53 |