Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2003, 15:01
Firefly182
Firefly182 is offline
Waar heb je nou echt een hekel aan in je relatie?

Ik begin: dat ie 2 dagen per week vrij is en dan alsnog 1 vrije dag gaat werken!
Oud 01-11-2003, 15:33
Soezen
Soezen is offline
Dat hij soms dagen niets van zich kan laten horen..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 15:46
ZIJ
ZIJ is offline
jaloezie... een beetje, oke... maar heel erg? het is inmiddels al een heel tijd uit, maar toen ik nog iets met hem had, bij elke naam van een jongen die ik liet vallen meteen "wie is dat? vindt hij je leuk? vind je hem leuk? heb je dara iets mee gehad? me gezoend?" blabla,... echt frustrerend!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 15:56
Unexplained
Unexplained is offline
Afhankelijkheid.
Oud 01-11-2003, 15:58
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
liegen....... als ik ergens niet tegen kan is dat het wel.....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 16:43
snarl
snarl is offline
hele kleine klotedingetjes, bijvoorbeeld als ik hem drie keer veel plezier wens al ie iets gaat doen, terwijl hij dan alleen doei zegt en opeens offlijn is.. (we wonen nogal ver uit elkaar)

noujaa, daar irriteer ik me dus aan. voor de rest word ik echt bijna nooit boos.. ik word waarschijnlijk erg boos als hij liegt.

Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 01-11-2003 @ 16:56:
Afhankelijkheid.
Precies. En dan meer gespecificeerd naar bezitterigheid, jaloersheid, en gaan zeiken dat ik niet genoeg tijd maak.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 16:50
Gwinnie
Gwinnie is offline
ben eigenlijk nooit boos op hem. maar ik vind t niet leuk als hij me ineens afstoot of negeert, ookal is t om te pesten/plagen.

daar kan ik echt niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 16:57
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben eigenlijk nog nooit boos geweest op mijn vriend. Ik heb er gewoon geen reden toe.
Maar ik kan wel een voorbeeld geven van een vriendin met haar vriend. Dan zou ik ook boos worden.
Gisteren hadden we een feest (wat de hele dag duurde) en hij heeft haar de hele dag genegeerd! Ik zou gek worden, dat slaat toch nergens op? En waarom hij haar negeerde, wist hij zelf ook niet. Hij zei dat hij het niet in de gaten had.... yeah right...
Oud 01-11-2003, 17:17
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ben eigenlijk niet zo snel boos, maar hij is weleens vergeten dat hij met mij had afgesproken en toen bleek hij dus ook met een vriend te hebben afgesproken en dat vond ik toen niet zo heel erg leuk omdat ik allerlei andere dingen voor die afspraak had afgezegd (we moesten ook wat belangrijke dingen doen), maar dat is maar 1 keer voorgekomen.
Was ook niet echt boos; heb er toen gewoon normaal over gepraat dat het misschien makkelijker is als we geen afspraken voor over een week maken, maar op iets kortere termijn, en dat hij misschien iets beter moet onthouden met wie hij afspraken maakt.
Oud 01-11-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2003 @ 17:44:
jaloersheid
Offtopic: Sorry.. ik kan het niet laten.. Maar jij was toch zo op taal?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 01-11-2003 @ 16:58:
liegen....... als ik ergens niet tegen kan is dat het wel.....
Inderdaad.
Liegen kan ik écht niet hebben.

Harde waarheden doen mij altijd nog minder pijn dan zachte leugens.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-11-2003 @ 18:26:
Offtopic: Sorry.. ik kan het niet laten.. Maar jij was toch zo op taal?
Offtopic: en ik kan het niet laten me af te vragen wat er mis is met het woord 'jaloersheid'?

En even als antwoord;
Hmm, ja, dat ligt er heel erg aan... Maar voorbeelden; ik kan best boos worden wanneer hij iets beloofd en het vervolgens niet nakomt (dus bijvoorbeeld hij belt me op om 18 uur:'Ik kom nú naar huis!!' en om 22 uur is hij eindelijk eens thuis, mja... het is 10 minuutjes fietsen ofzo. Dat vind ik gewoon erg lullig) maar dat ligt ook aan mijn humeur, meestal laat ik het gewoon hangen. Of wanneer ik bij m'n ouders ben geweest, thuis kom en ál het eten is op, álles. Vind ik erg vervelend... alsof hij niet voor zichzelf kan zorgen ofzo.. voor we gingen samen wonen kwam ik vaak bij hem logeren en moest ik áltijd boodschappen doen of hem aandringen boodschappen te doen omdat er alleen maar een fles water in de koelkast stond. Hij at ook echt niets 's avonds. Dus mja, nogal vervelend dat wanneer ik er niet ben, er ook geen eten is. Maar boos word ik daar niet per se om, ligt weer aan mijn humeur

Hmm, verder natuurlijk alle achterbakse dingen, maar daar doet hij niet aan.

Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 17:43.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-11-2003 @ 18:32:
Inderdaad.
Liegen kan ik écht niet hebben.

Ja vind ik ook

Liegen, me afkraken tegenover anderen terwijl ik daar niets van weet.. dat soort dingen vind ik echt erg. Ik wil graag weten hoe iemand echt over me denkt en niet in een illusie leven.
Met citaat reageren
Luna
Luna is offline
Dat ie soms heel bot tegen me kan doen als ie chagarijnig is. HIj is dan niet boos op mij, alleen op zichzelf, maar reageert dat af op mij. Hij zegt wel dat hij dit alleen doet bij mensen waar die echt om geeft, dus dat is dan wel weer positief, maar het is geen excuus om zo tegen mij te doen.
Oud 01-11-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 01-11-2003 @ 18:37:
Offtopic: en ik kan het niet laten me af te vragen wat er mis is met het woord 'jaloersheid'?
Offtopic: het is jaloezie
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 17:41
Verwijderd
Jaloersheid? Omfg. Nouja...je hoort tegenwoordig ook steeds meer risicovol in plaats van riskant, dus ik doe helemaal met de mode mee

()
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-11-2003 @ 18:38:
Offtopic: het is jaloezie
Offtopic: Ow, echt waar? Ik heb dat woord vandaag nog ergens in een blad zien staan, jaloersheid dus... Maar je hebt gelijk, 't is gewoon jaloezie...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 17:53
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik kon er nooit tegen als hij bijv. zei dat ie me maandag ging bellen en het dan totaal vergeet en als ik er dan over begin hij het totaal niet door had dat ik het vervelend vond. En natuurlijk dat hij voor iedereen tijd vrijmaakte maar ik hem toch wel erg weinig zag.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 18:35
Verwijderd
Als hij te laat ergens is, word ik niet boos omdat hij te laat is maar meer omdat ik me dan zorgen ga maken :$ ik vertouw zijn rijden niet helemaal... (weet hij) dus dan heb ik meteen alle rampscenarios mgelijk in mnhoofd... hehe.
En verder dat al shij iets niet snapt, hij het mij niet uit wil laten leggen, en dan een week later snapt hij er nog geen flikker van en moet ik het tocg nog uitleggen en laat hij me nog nauwelijks uitpraten ook. (Ja als dit een beetje vaag klinkt ok) ohja en hij is zo vreselijk koppig (ik ook :$)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:53
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als hij belooft er te zijn.. en dan te laat komt opdagen waardoor hij dingen mist ( net paardrij wedstrijd gehad.. hij kwam te laat en heeft alles gemist)
Oud 01-11-2003, 21:08
droppie
droppie is offline
dat hij haast nooit eens spontaan een smsje stuurt of me eventjes spontaan belt ofzo, en dat we elkaar altijd op afspraak zien....hij verrast me nooit is een keer door plotseling te verschijnen *net zoals vandaag...dan ben ik weer zo stom om te gaan zitten hopen dattie misschien nog eventjes langskwam 's avonds...maar nee* maar ik ga ook niet echt plotseling bij hem langs eigenlijk....ja soms wel, maar dan istie der niet
en dat vind ik dus allemaal vervelend in onze relatie....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 23:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
dat ie zo lang ergens blijft hangen dat ie mij maar 2 uur later ziet ofzo

of dat ie me dronken om half 3 komt ophalen (ipv een uur of 12).

ja echt, ik ben een keer zó kwaad geweest (toen was ik het écht zat) dat ie nu nooit meer zoiets doet hij dacht dat ik het uit ging maken en dat was ook niet echt de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 08:45
Gothic
Gothic is offline
Als hij te laat komt
Oud 02-11-2003, 10:56
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 01-11-2003 @ 16:01:
Waar heb je nou echt een hekel aan in je relatie?

Ik begin: dat ie 2 dagen per week vrij is en dan alsnog 1 vrije dag gaat werken!

Als hij de hele tijd loopt te flirten met je vriendinnen...
Oud 02-11-2003, 14:28
Verwijderd
Het enige waar ik echt boos om kan worden is als ik een vriend heb en hij niet serieus doet als ik aangeef dat ik ergens mee zit ofzo. Maar gelukkig doet mijn vriend dat niet en probeert ie alles te begrijpen en er rekening mee te houden

Verder natuurlijk vreemdgaan enzo, maarja, dat is vrij logisch..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:52
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
dingen als vreemdgaan & liegen maar dat spreekt voor zich dacht ik zo

verder hou ik er niet van als hij wel 3x per week bij zn vrienden zit..maar geen tijd voor jou heeft die week...je kan best ff wat tijd maken...

verder hou ik ook niet van jaloerse vriendjes..ik ken mn eigen grenzen ook wel....maar aan de andere kant is t wel schattig...als hij maar niet TE jaloers wordt...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 15:55
Susanne
Susanne is offline
Vreemdgaan en makke lammetjes gedrag. Eerst dacht ik heel luchtig over vreemdgaan maar nu het me zelf een week geleden overkomen is, wordt 't verhaal toch wel anders. Je weet niet half hoeveel pijn het doet als je dat gebeurd. Met iemand naar bed gaan dus, zoenen zou ik nog wel kunnen overzien. Makke lammetjes gedrag vind ik gewoon niet fijn, ik heb tegengas nodig. Vind het fijn als hij z'n eigen ding heeft, zelfverzekerd is. De eerste twee, drie maandjes zal het heus nog wel goed kunnen gaan zonder, maar daarna als het duidelijk wat serieuser wordt merk ik toch wel heel snel dat ik dat tegengas nodig heb.
Oud 02-11-2003, 16:08
moenbase
moenbase is offline
het meisje 'mag' alles zolang ik maar van niets weet of een klein beetje het vermoeden heb dat er iets gaande is dat ik niet juist acht.

maar goed 'k heb niets te willen.
Oud 02-11-2003, 16:10
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
o0BeKsKuH0o schreef op 02-11-2003 @ 11:56:
Als hij de hele tijd loopt te flirten met je vriendinnen...
Oud 02-11-2003, 18:39
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hmz, hij heeft de afgelopen 2 maanden heel wat fout gedaan. Daar werd ik wel boos door, deed gewoon echt heel veel pijn.
Maarja, dat zijn eenmalige dingen en dat us ook helemaal voorbij.

Verder heeft hij niet echt dingen waar hij me echt boos mee maakt. Wel dat ik zoiets heb van moet dat nou...
Ow ja waar ik me wel aan kan irriteren is dat hij af en toe opeens dichtklapt zeg maar. Als ik dan vraag of er iets zegt hij altijd van niet. Ik weet ook niet precies wat dat is..
Maarja, dat heb ik zelf ook weleens.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:32
Unexplained
Unexplained is offline
Ja, poe hé, het is wat. Eigenlijk maar irritant dat mensen zijn zoals ze (kiezen te) zijn. En als klap op de vuurpijl moeten ze hun menselijkheid óók nog even laten zien door fouten te maken.

Om aan mijn lijstje maar iets toe te voegen:

Als mijn partner geen fouten durft te maken, dan is er een grote kans dat ik enigszins boos wordt. Het verwachtingspatroon is dan simpelweg overspannen.
Oud 02-11-2003, 20:10
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-11-2003 @ 18:32:

true
maar er zijn zeker mensen
die er niet tegen kunnen als je de waarheid in hun gezicht steekt
Oud 05-11-2003, 13:01
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Uhm kan eigenlijk niks bedenken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:13
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 01-11-2003 @ 16:56:
Afhankelijkheid.
Wacht jij maar.

Ik irriteer me niet zo aan kleine dingetjes, eigenlijk. Te laat komen vind ik niet zo erg, als het maar niet uren duurt. Beloftes nakomen vind ik wel erg belangrijk maar dat hoeft niet zo letterlijk. ("Ik bel je." Een SMSje is dan ook goed.) Vreemdgaan enzo is wel een twistpunt, maar dat is gelukkig geen alledaagse praktijk. Kijken naar andere meisjes boeit me niet, ik kijk wel mee. Liegen lijkt me logisch, daar word ik misselijk van. Hij moet wel een eigen leven hebben en niet elke keer als ik een grapje maak gekwest zijn. Dronken vriendjes vind ik wel erg irritant als ik zelf nuchter ben en ze in mijn huis gaan liggen kotsen.

Lompe opmerkingen drukken me dan wel weer helemaal in het hoekje, en dat is dan ook eigenlijk alles.
Oud 05-11-2003, 14:36
Masquerade
Masquerade is offline
Als hij me heel erg claimt, zo erg dat ik niks meer zonder hem kan doen, dat ik niet eens mijn bed meer uit kan stappen zonder dat hij aan mijn been hangt.

Als hij mij van al zijn fouten de schuld geeft.

Als hij wil dat ik hem help, terwijl ik de dupe ben van al de dingen die hij doet.

Dit is echt gebeurd. Het was de vreselijkste relatie die ik ooit gehad heb.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:36
juno
juno is offline
Sjaggerijnig gedrag en frustraties op mij afreageren, mokken in plaats van zeggen wat er dwarszit, teruggetrokken zijn als het effe niet mee zit zodat ik denk dat het aan mij ligt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:47
Scatterheart
Scatterheart is offline
Oeh ja, claimen. Ook niet fijn.
Oud 05-11-2003, 14:48
Qimm
Qimm is offline
(nog) niets en ik hoop dat het zo blijft
Oud 05-11-2003, 15:11
Thomas
Thomas is offline
Moodswings.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:39
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-11-2003 @ 15:13:
Wacht jij maar.
Waar moet ik op wachten dan?
Citaat:
Ik irriteer me niet zo aan kleine dingetjes, eigenlijk. Te laat komen vind ik niet zo erg, als het maar niet uren duurt. Beloftes nakomen vind ik wel erg belangrijk maar dat hoeft niet zo letterlijk. ("Ik bel je." Een SMSje is dan ook goed.) Vreemdgaan enzo is wel een twistpunt, maar dat is gelukkig geen alledaagse praktijk. Kijken naar andere meisjes boeit me niet, ik kijk wel mee. Liegen lijkt me logisch, daar word ik misselijk van. Hij moet wel een eigen leven hebben en niet elke keer als ik een grapje maak gekwest zijn. Dronken vriendjes vind ik wel erg irritant als ik zelf nuchter ben en ze in mijn huis gaan liggen kotsen.

Lompe opmerkingen drukken me dan wel weer helemaal in het hoekje, en dat is dan ook eigenlijk alles.
Wat een vrouw
Oud 05-11-2003, 18:35
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
- vreemdgaan
- jaloezie
- aanhankelijkheid
- niet aan zijn afspraak houden
- mij claimen
- de baas over me willen zijn
Oud 05-11-2003, 18:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 05-11-2003 @ 17:39:
Wat een vrouw
Vind ik nou ook
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:56
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
-Stoerdoenerij in het algemeen
-Ongeïnteresseerdheid
-Het niet nakomen van afspraken
Oud 05-11-2003, 19:33
Baka²
Baka² is offline
als ze snel geïrriteerd is, en dus op alles zit te zeiken/uitschelden, daar kan ik dus echt nie tegen, aangezien ik overal schijt aan heb
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 07:57
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 05-11-2003 @ 17:39:
Waar moet ik op wachten dan?

Wat een vrouw
Totdat je zult merken dat je er totaal niet mee kunt omgaan als je een vriendin krijgt die onafhankelijk is. Types zoals jij kunnen dat niet eens aan. Controle uit handen geven.
Oud 06-11-2003, 08:13
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 06-11-2003 @ 08:57:
Totdat je zult merken dat je er totaal niet mee kunt omgaan als je een vriendin krijgt die onafhankelijk is. Types zoals jij kunnen dat niet eens aan. Controle uit handen geven.
'Types zoals jij'?
Sorry hoor, maar je kent mij niet eens. Een korte situatieschets ter illustratie: mijn laatste relatie (van ruim 8 maanden) heb ik verbroken juist omdat er niet genoeg onafhankelijkheid was. Nu we de relatie hebben opgebroken en ieder onze eigen wegen hebben, gaat het veel beter tussen ons. We hebben veel meer plezier als we elkaar zien.
Oud 06-11-2003, 11:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik kan er niet tegen als mn vriend dingen niet durft te zeggen of er een beetje omheen draait, omdat ie bang is dat ik anders boos word.

En dingen verzwijgen, dat kan ik ook niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 11:09
zoef de haas
zoef de haas is offline
bezitterigheid/jaloersheid als hij boos wordt omdat ik met een goeie vriend naar de bios ga ofso want dan denk ik meteen dat hij me niet vertrouwt
Oud 06-11-2003, 14:30
Verwijderd
liegen en als ie zegt iets met me te gaan doen ofzo en dan op het allerlaatste moment toch niet doen/gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten