Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Liegen, me afkraken tegenover anderen terwijl ik daar niets van weet.. dat soort dingen vind ik echt erg. Ik wil graag weten hoe iemand echt over me denkt en niet in een illusie leven. |
![]() |
|
Dat ie soms heel bot tegen me kan doen als ie chagarijnig is. HIj is dan niet boos op mij, alleen op zichzelf, maar reageert dat af op mij. Hij zegt wel dat hij dit alleen doet bij mensen waar die echt om geeft, dus dat is dan wel weer positief, maar het is geen excuus om zo tegen mij te doen.
|
Verwijderd
|
Als hij te laat ergens is, word ik niet boos omdat hij te laat is maar meer omdat ik me dan zorgen ga maken :$ ik vertouw zijn rijden niet helemaal... (weet hij) dus dan heb ik meteen alle rampscenarios mgelijk in mnhoofd... hehe.
En verder dat al shij iets niet snapt, hij het mij niet uit wil laten leggen, en dan een week later snapt hij er nog geen flikker van en moet ik het tocg nog uitleggen en laat hij me nog nauwelijks uitpraten ook. ![]() |
![]() |
|
Als hij belooft er te zijn.. en dan te laat komt opdagen waardoor hij dingen mist ( net paardrij wedstrijd gehad.. hij kwam te laat en heeft alles gemist)
|
dat hij haast nooit eens spontaan een smsje stuurt of me eventjes spontaan belt ofzo, en dat we elkaar altijd op afspraak zien....hij verrast me nooit is een keer door plotseling te verschijnen
![]() ![]() en dat vind ik dus allemaal vervelend in onze relatie.... |
![]() |
|
![]() |
dat ie zo lang ergens blijft hangen dat ie mij maar 2 uur later ziet ofzo
![]() of dat ie me dronken om half 3 komt ophalen (ipv een uur of 12). ja echt, ik ben een keer zó kwaad geweest (toen was ik het écht zat) dat ie nu nooit meer zoiets doet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als hij de hele tijd loopt te flirten met je vriendinnen...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige waar ik echt boos om kan worden is als ik een vriend heb en hij niet serieus doet als ik aangeef dat ik ergens mee zit ofzo. Maar gelukkig doet mijn vriend dat niet en probeert ie alles te begrijpen en er rekening mee te houden
![]() Verder natuurlijk vreemdgaan enzo, maarja, dat is vrij logisch.. |
![]() |
|
![]() |
dingen als vreemdgaan & liegen maar dat spreekt voor zich dacht ik zo
verder hou ik er niet van als hij wel 3x per week bij zn vrienden zit..maar geen tijd voor jou heeft die week...je kan best ff wat tijd maken... verder hou ik ook niet van jaloerse vriendjes..ik ken mn eigen grenzen ook wel....maar aan de andere kant is t wel schattig...als hij maar niet TE jaloers wordt... |
![]() |
|
![]() |
Vreemdgaan en makke lammetjes gedrag. Eerst dacht ik heel luchtig over vreemdgaan maar nu het me zelf een week geleden overkomen is, wordt 't verhaal toch wel anders. Je weet niet half hoeveel pijn het doet als je dat gebeurd. Met iemand naar bed gaan dus, zoenen zou ik nog wel kunnen overzien. Makke lammetjes gedrag vind ik gewoon niet fijn, ik heb tegengas nodig. Vind het fijn als hij z'n eigen ding heeft, zelfverzekerd is. De eerste twee, drie maandjes zal het heus nog wel goed kunnen gaan zonder, maar daarna als het duidelijk wat serieuser wordt merk ik toch wel heel snel dat ik dat tegengas nodig heb.
![]()
|
![]() |
Hmz, hij heeft de afgelopen 2 maanden heel wat fout gedaan. Daar werd ik wel boos door, deed gewoon echt heel veel pijn.
Maarja, dat zijn eenmalige dingen en dat us ook helemaal voorbij. Verder heeft hij niet echt dingen waar hij me echt boos mee maakt. Wel dat ik zoiets heb van moet dat nou... Ow ja waar ik me wel aan kan irriteren is dat hij af en toe opeens dichtklapt zeg maar. Als ik dan vraag of er iets zegt hij altijd van niet. Ik weet ook niet precies wat dat is.. Maarja, dat heb ik zelf ook weleens. |
![]() |
|
Ja, poe hé, het is wat. Eigenlijk maar irritant dat mensen zijn zoals ze (kiezen te) zijn. En als klap op de vuurpijl moeten ze hun menselijkheid óók nog even laten zien door fouten te maken.
Om aan mijn lijstje maar iets toe te voegen: Als mijn partner geen fouten durft te maken, dan is er een grote kans dat ik enigszins boos wordt. Het verwachtingspatroon is dan simpelweg overspannen.
||
Citaat:
maar er zijn zeker mensen die er niet tegen kunnen als je de waarheid in hun gezicht steekt
||
Citaat:
Ik irriteer me niet zo aan kleine dingetjes, eigenlijk. Te laat komen vind ik niet zo erg, als het maar niet uren duurt. Beloftes nakomen vind ik wel erg belangrijk maar dat hoeft niet zo letterlijk. ("Ik bel je." Een SMSje is dan ook goed.) Vreemdgaan enzo is wel een twistpunt, maar dat is gelukkig geen alledaagse praktijk. Kijken naar andere meisjes boeit me niet, ik kijk wel mee. Liegen lijkt me logisch, daar word ik misselijk van. Hij moet wel een eigen leven hebben en niet elke keer als ik een grapje maak gekwest zijn. Dronken vriendjes vind ik wel erg irritant als ik zelf nuchter ben en ze in mijn huis gaan liggen kotsen. ![]() Lompe opmerkingen drukken me dan wel weer helemaal in het hoekje, en dat is dan ook eigenlijk alles.
|
Als hij me heel erg claimt, zo erg dat ik niks meer zonder hem kan doen, dat ik niet eens mijn bed meer uit kan stappen zonder dat hij aan mijn been hangt.
Als hij mij van al zijn fouten de schuld geeft. Als hij wil dat ik hem help, terwijl ik de dupe ben van al de dingen die hij doet. Dit is echt gebeurd. Het was de vreselijkste relatie die ik ooit gehad heb. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sorry hoor, maar je kent mij niet eens. Een korte situatieschets ter illustratie: mijn laatste relatie (van ruim 8 maanden) heb ik verbroken juist omdat er niet genoeg onafhankelijkheid was. Nu we de relatie hebben opgebroken en ieder onze eigen wegen hebben, gaat het veel beter tussen ons. We hebben veel meer plezier als we elkaar zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
De betekenis van dromen en jouw mening lennuzz | 56 | 13-02-2007 21:29 | |
Liefde & Relatie |
inhoud van je relatie...(van begin tot eind) Charlottetje | 56 | 30-01-2004 02:19 | |
Liefde & Relatie |
Waar kan jij boos om worden in je relatie? Gothic | 77 | 28-01-2004 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Maureen en haar domme acties. Scatterheart | 31 | 09-09-2003 18:08 |