Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2003, 21:21
spitmymindout
spitmymindout is offline
Ben ik weer met mijn gebroken hart

Het is nu twee maanden uit, en ik word nog steeds gek als ik aan hem denk. Hij huilde toen hij het uitmaakte, en zei dat hij voorlopig niets met iemand zou willen, of zelfs kunnen beginnen. Twee weken later heeft hij een vriendin, die hij nog steeds heeft. Ik heb het contact verbroken, hij begrijpt niet dat ik het vreselijk vond. Ik zeg niet dat het niet mág, ik heb daar niets over te zeggen. Maar...het voelt zo alsof ik niets was.
Ik heb het wel eens laten vallen bij mensen, dat ik me afvroeg wanneer ik er gewon overheen was, en of dat moment ooit zou komen. Veel mensen zeggen van niet. Ze zeggen dat het dragelijker wordt, maat nooit helemaal slijt.
Waarom is het bij hem dan wel gesleten? En zo snel? Hij was mijn beste vriend, mijn alles, en ik dat van hem. En dat een jaar lang, zonder benauwd te zijn (en dat ben ik nogal snel...ik had wel gewoon een leven buiten hem enzo).

Maar, denk je, dat dat echt zo is? Ik ben als de dood dat ik tot mn tachtigste zit te rouwen omdat toen ik 19 was mijn vriend het uitmaakte.

xSpit
Oud 01-11-2003, 21:40
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik denk niet dat je tot je 80ste gaat zitten rouwen om hem.. Ze zeggen wel altijd van je eerste liefde vergeet je nooit.. En dat van helemaal nooit slijten, ik denk meer dat hij wel een speciaal plekje zal hebben in je hart maar ik denk niet dat je over een jaar of over twee jaar nog om hem zit te treuren.. hoe onwaar dat nu ook lijkt voor jouw..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 21:42
Verwijderd
Ze zeggen ook dat negers gemiddeld enorm grote lullen hebben, maar dat is ook niet waar.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:01
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2003 @ 22:42:
Ze zeggen ook dat negers gemiddeld enorm grote lullen hebben, maar dat is ook niet waar.
Heb je het gecontroleerd?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:51
juno
juno is offline
Sommige mensen proberen de pijn van het verlies van een partner te stillen met de volgende, of ze proberen het gat dat de een achterlaat op te vullen met een nieuwe.

Beetje oneerlijk tegenover die nieuwe, eigenlijk, want ook dat is weer heel snel uit. Het stelt immers niks voor.

Jij komt er wel overheen hoor. Je raakt de herinnering aan een liefde nooit helemaal meer kwijt, maar de pijn gaat wel weg.

De kans is ook niet denkbeeldig dat het vor hem allemaal wat minder diep zat dan bij jou. En dan is hij er inderdaad binnen twee weken weer overheen. Lullig voor jou, maar beter dat het nu uitgaat dan over 25 jaar.

Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 22:53.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:59
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
En hij kan het weten!
Oud 02-11-2003, 12:58
Sade
Sade is offline
Citaat:
spitmymindout schreef op 01-11-2003 @ 22:21:
Ben ik weer met mijn gebroken hart

Het is nu twee maanden uit, en ik word nog steeds gek als ik aan hem denk. Hij huilde toen hij het uitmaakte, en zei dat hij voorlopig niets met iemand zou willen, of zelfs kunnen beginnen. Twee weken later heeft hij een vriendin, die hij nog steeds heeft. Ik heb het contact verbroken, hij begrijpt niet dat ik het vreselijk vond. Ik zeg niet dat het niet mág, ik heb daar niets over te zeggen. Maar...het voelt zo alsof ik niets was.
Ik heb het wel eens laten vallen bij mensen, dat ik me afvroeg wanneer ik er gewon overheen was, en of dat moment ooit zou komen. Veel mensen zeggen van niet. Ze zeggen dat het dragelijker wordt, maat nooit helemaal slijt.
Waarom is het bij hem dan wel gesleten? En zo snel? Hij was mijn beste vriend, mijn alles, en ik dat van hem. En dat een jaar lang, zonder benauwd te zijn (en dat ben ik nogal snel...ik had wel gewoon een leven buiten hem enzo).

Maar, denk je, dat dat echt zo is? Ik ben als de dood dat ik tot mn tachtigste zit te rouwen omdat toen ik 19 was mijn vriend het uitmaakte.

xSpit
Ik denk dat hij een nieuwe vriendin heeft omdat hij vrijwel direct weer behoefte had aan een relatie. Iets anders zou ik niet kunnen bedenken. Als het nog steeds aan is kun je er denk ik wel van uit gaan dat hij echt verliefd is.
Verder snap ik wel een beetje wat je bedoelt, het is zo moeilijk om het te vergeten. En het klopt denk ik ook wel wat mensen zeggen, je vergeet hem niet. Je zult altijd een zwak voor die persoon houden
Oud 02-11-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
uit welke bijzondere bron heb jij deze informatie ???
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:34
sweet-girl
sweet-girl is offline
Aaah, k leef met je mee.. Ik heb ook al zo'n 2 maanden liefdesverdriet (heb ong 9 maanden met em gehad). K wil em helemaal niet kwijt en voel me zo machteloos, want er is nix dat je kan doen..
Maar.. wat een ontzettende zak dat ie na 2 weken al iemand anders heeft!! Kep bewondering dat je t contact met em verbroken hebt, hoe moeilijk dat ook voor je is..
K hoop dat 'de liefde voor hem' slijt met de tijd.. Kan me ook niet voorstellen dat je je hele leven van hem zal blijven houden.. Misschien dat je em over een tijdje gewoon 'los kan laten' en em een speciaal plekje in je hart kan geven..
Ik denk dat ie snel iets met iemand heeft genomen, omdat ie gewoon een vriendin wilde (dus niet omdat ie van haar houdt, van jou hield ie WEL aangezien jullie een jaar hebben gehad), omdat ie t niet leuk vindt alleen te zijn..
Maarja, onthoudt maar: mannen komen van mars en vrouwen van venus (dat blijkt wel weer...)
Succes meis!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 15:26
ABrules
ABrules is offline
ze maakte het uit... 4 dagen later had ze een ander... en dan iedere week een ander...
tsja... wat was ik dan...
ben nu ruim een half jaar verder... 7 maanden alweer... heb nog steeds nachtmerries en denk elke dag aan haar...

't went wel...
Oud 02-11-2003, 17:00
Verwijderd
Over een paar maanden zal het wel weg zijn, zo lang duurt dat heus niet ook al is dat onvoorstelbaar nu.
Heb er ooit nog een gedicht over geschreven (niet lachen) toen ik over iemand heen was waarbij ik dat nooit had gedacht:

iedere keer weer
het einde van de wereld
iedere keer weer
de wereld vergaat
het helpt je niks, die wetenschap dat 't ook deze keer
uiteindelijk wel weer over gaat
maar is het niet ironisch en doet het ergens geen zeer
dat je over een paar maanden weer vrolijk verder bestaat?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:53
droomkoningin
droomkoningin is offline
Als je aan hem kunt denken met goede herinneringen en zonder dat je je verdrietig voelt, dan ben je op de goede weg. Dat hij na twee weken een nieuwe vriendin heeft, wil totaal niks zeggen, echt waar. Ik denk dat hij jou wil vergeten (verdringen) en dat zo doet (ontzettend stom natuurlijk, maar dat moet iedereen zelf weten).
Ik dacht dat ik in een zwart gat zou vallen toen ik het uitmaakte met mijn eerste vriend (ook na een jaar + een dikke maand) maar eerlijk is eerlijk, er ging een wereld voor me open!
Misschien lijkt dat nu de grootste onzin voor jou, maar echt. Je moet hem niet wegduwen, maar je wel op andere dingen richten dan hem. Succes!

Brainpower - Tijdloos

'Ik ben allang gestopt met huilen,
maar de tranen gaan door.
Vraag me diep vanbinnen af
gaat dit nou jarenlang door?
Innig en stil, vanbinnen voel ik me kil.
Ze zeggen tijd heelt alle wonden,
maar bij jou staat 'ie stil.'
Oud 02-11-2003, 18:58
Verwijderd
Die songtekst en mijn gedicht zijn wel precies tegenovergesteld van betekenis dus. En ik ben het er ook niet bepaald mee eens maarja het is wel zingbaarder en een stuk slijmeriger natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:01
miro
miro is offline
Geloof mij

T gaat over...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 20:07
Misses QT
Misses QT is offline
Je komt er wel overheen..
Met de juiste vrienden/vriendinnen die af en toe een luisterend oor bieden, muziek of wat je ook maar nodig hebt om het te verwerken, lukt het heus!

Ik kan me wel voorstellen hoe enorm rot je je voelt, heb zelf ook heel lang liefdesverdriet gehad. Maar er komt vast snel weer een heel bijzonder iemand in je leven!

Dat je je ex trouwens geen enorme ZAK vindt, dat ie na 2 week weer een nieuwe vriendin had. Misschien komt die boosheid later nog (was bij mij wel het geval).

Het kan inderdaad voelen alsof een gebroken hart nooit over gaat, maar uiteindelijk gebeurd dat wel In ieder geval heel veel suc6 ermee!
Oud 02-11-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 02-11-2003 @ 15:30:
uit welke bijzondere bron heb jij deze informatie ???
was ooit op tv met sexvoorlichtingsprogramma ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 02-11-2003 @ 22:14:
was ooit op tv met sexvoorlichtingsprogramma ofzo
Klopt ja.. schijnt gewoon een gerucht te zijn. Maar in slappe toestand kennelijk wel wat groter dus zo zal dat de wereld wel in zijn geholpen Lekker offtopic trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten