![]() |
|
Verwijderd
|
Overhalen om anorexia te krijgen? Huh? Dat is toch niet iets dat je bewust doet?
Anorexia houdt in dat je extreem weinig zelfvertrouwen hebt en weinig zelfdiscipline en een erg negatief zelfbeeld, vaak ben je dan ook nog neerslachtig of depressief, en dat je dat reflecteert op je figuur waardoor je op een ongezonde manier gaat afvallen. Daarvoor kun je niet worden overgehaald. Ik kan me ook niet voorstellen dat er pro-anorexia sites zijn. Er zullen misschien wel pro-erg-dun-zijn-sites zijn, maar de bedoeling van die sites zal toch niet zijn dat mensen anorexia krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daarom denk ik ook dat hier een slot op komt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tips over hoe je het moet verbergen, dat wil dus zeggen dat de makers van die sites vinden dat het iets is om je voor te schamen, dat is toch ook niet positief. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je al gevoelig bent voor dat soort dingen: niet naartoe gaan. Niet zoeken, niet naar google. Voor mensen die er wel tegen zouden kunnen: prepare. Thinspiration, en alle uitspraken om je te motiveren..... |
![]() |
|
Dit is op Psychologie net gesloten...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze geven tips over hoe je het beste kunt afvallen, steunen elkaar als iemand het te moeilijk heeft. Het is echt een vreemde gewaarwoording..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er niet gevoelig voor. Al vind ik het wel heel naar om te lezen dat die meisjes zo over zichzelf denken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Mijn beste vriendin bezoekt Pro-Ana sites eenmeisje... | 1 | 11-02-2012 15:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
omgaan met iemand met anorexia baz123 | 6 | 12-04-2006 13:14 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #52! Verwijderd | 488 | 08-03-2006 15:59 | |
Psychologie |
Anorexia en boulimia, hoe denken jullie erover? miss-suus | 500 | 25-01-2004 13:44 | |
De Kantine |
Waarom doen mensen DIT elkaar aan? niceman1984 | 109 | 23-01-2004 22:53 | |
Psychologie |
pro anorexia stites??? kaatjexxx | 1 | 06-11-2003 14:43 |