Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 17:39
tommiegun
tommiegun is offline
Ha luitjes,

Het zal misschien al wel bekend zijn dat de orginele H&D gratis gedownload kan worden.
Het is NIET ILLIGAAL want op de officieële site (www.hidden-and-dangerous.com) staat het.

Anyhows je kan het downloaden via de site van Power Unlimited (goed en goedkoop gamesblad)www.powerweb.nl-->Demo's

Have Fun

Thomas
Oud 27-10-2003, 21:47
Obi Wan
Obi Wan is offline
** edited on request **

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:17
shao-kahn
shao-kahn is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 27-10-2003 @ 22:47:
Toch begrijp ik niet helemaal wat we hier nu aan hebben, ik bedoel de trouwe Games forummers weten zelf ook al dat die te downloaden is en hebben waarschijnlijk wel meer dan 1 link..
En de meeste mensen die die link niet hebben komen er toch wel aan wanneer ze het willen hebben.

En bovendien kun je hier geen discussie uit maken..
Als je nu eens iets zou zeggen over het spel zelf (wat de gemiddelde trouwe Games forummer ook al heeft uitgespeeld) dan zou het nog ergens tot leiden..
Waarom heb je bijna altijd wel wat te zeuren? Ik wist niet dat je het spel kon downloaden en het lijkt me wel leuk om het ff te spelen...
Oud 28-10-2003, 13:07
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik heb H&D 1 destijds veel gespeeld en ben eigenlijk te lui om deze voor wat extra levels etc. te downloaden. Maar het blijft zeker weten een prachtig spel.

Wat ook een prachtig spel is, is (ja ja! ) Hidden and Dangerous 2! Werkelijk een topspel. Het heeft alles van een klassieker in zich, en mensen die zeiken over de zogenaamd slechte graphics mogen volgens mij eens naar de oogarts.
Oud 28-10-2003, 14:20
[DnC]
[DnC] is offline
Citaat:
shao-kahn schreef op 27-10-2003 @ 23:17:
Waarom heb je bijna altijd wel wat te zeuren? Ik wist niet dat je het spel kon downloaden en het lijkt me wel leuk om het ff te spelen...
Mee eens.

Nu heb je je eigen tijd verspild om zoiets totaal nutteloos te posten, Obi Wan. Jij kraakt hem af, terwijl hij behulpzaam probeert te zijn.

Ik had het toevallig al eens op een ander discussionboard gelezen en misschien download ik het ooit wel eens. Ben alleen nu nog bezig met andere spellen die het meeste van mijn computertijd innemen :-)

Toch bedankt voor het posten ervan, nu kunnen anderen het ook uitproberen die er nog niet van wisten! :-)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 27-10-2003 @ 22:47:
En de meeste mensen die die link niet hebben komen er toch wel aan wanneer ze het willen hebben.
Ahum, pardon. Als je niet weet dat het er is weet je ook niet dat je het wilt hebben. Beetje gefrustreerd?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 11:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Wes schreef op 28-10-2003 @ 21:07:
Ahum, pardon. Als je niet weet dat het er is weet je ook niet dat je het wilt hebben. Beetje gefrustreerd?
Jah sorry, beetje te snel geweest met reageren.. worden alleen de laatste tijd van die dooie topic gemaakt waarbij het nergens over gaat :/
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 11:21
II_Duce
II_Duce is offline
kheb net de deluxe versie ff gedownt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:44
Smobbo
Smobbo is offline
mensen als je ooit iets wilt downen (natuurlijk legaal).
check gewoon ff www.gamershell.com die hebben zo'n btje alles
Reageren

Regels voor berichten