Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 18:23
devilcat
devilcat is offline
het is erg moeilijk uit teleggen wat ik nou zie.

Het kan aanmijn netvlies liggen maar ik heb het al aan de dokter voorgelegd en die wist er ook nisk van,
Die heeft mijn ogen globaal na gekeken[ met zo'n bord met rondjes en gaatjes] en mijn beide ogen waren prima.

wat zie ik nou,

als ik bijvoorbeeld mijn hand of arm of what ever beweeg dan ik kijk ernaar dan zie ik 1 hand of arm erachteraan, maar die is dan doorzichtig met een zwart/grijs omrande lijn.

het is de ene keer erger dan de andere keer.

kentiemand dit?

Ik ga voor de zekerheid donderdag even naar het ziekenhuis
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
dit verhaal heb ik eens in een chat gehoord, meen ik mij te herinnieren...hmm of was het op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:41
Verwijderd
Misschien dat je beweging iets vertraagd ziet? Ik heb het zelf even geprobeerd en als ik mijn arm beweeg, zie ik nog heel kort en heel vaag de oude plek van de arm die zich langs de lijn voorbeweegt naar de nieuwe positie. Volgens mij is dit gewoon de vertraging die je oog heeft bij de beweging. Je oog kan niet met dezelfde snelheid de beweging verwerken en ziet nog een stukje van voor de beweging. Misschien is dat bij jou erger dan bij iemand anders.

Maar het lijkt me hoedanook L&G.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:31
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Nee, dit ken ik niet, maar ik heb zelf ook een rare oogafwijking die de doktoren niet kunnen zien en er dus ook officieel niet is....ik kan nl niet meer normaal in-en uitzoomen zoals vroeger sinds ik zeg maar een ongeluk aan mijn ogen heb gehad Soms zie ik ook dingen dubbel, maar als ik dan 1 oog dichtdoe zie ik het gewoon enkel...heel vreemd maarja t went wel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:47
Ieme
Ieme is offline
Is het echt duidelijk een hand/arm? Een aura lijkt me eerder voor de hand liggend. (in dat geval kun je beter bij mystiek kijken)
Of je hersens verwerken het een en ander wat traag ofzo, waardoor je 2 beelden krijgt.
Oud 30-10-2003, 16:40
ZIJ
ZIJ is offline
ik heb dat ook! heel erg vaak... heel irritant is dat... ik weet niet precies hoe het komt, maar ik heb een heel grote afwijking in mn ogen... zie je wel helemaal goed verder? geen lenzen of bril ofzo? ik denk namelijk altijd bij mij dat het daardoor komt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-10-2003 @ 19:39:
dit verhaal heb ik eens in een chat gehoord, meen ik mij te herinnieren...hmm of was het op dit forum.
Op het forum vermoed ik. Ff zoeken..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 21:41
Verwijderd
Sorry voor de late update .

http://forum.scholieren.com/showthre...light=netvlies
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:37
kevertje84
kevertje84 is offline
ik zie wel vaak lichtflitsen en wolkjes en zo, maar geloof niet dat ik 'dubbel' zie. Kan me niet voorstellen dat het echt prettig is
Oud 05-11-2003, 15:20
Silver rain
Silver rain is offline
Soms als ik moe ben heb ik weleens een soort schaduw achter alles maar dan in de kleuren die het echt heeft. Bedoel je zoiets?
Oud 05-11-2003, 15:30
ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
devilcat schreef op 27-10-2003 @ 19:23:
het is erg moeilijk uit teleggen wat ik nou zie.

Het kan aanmijn netvlies liggen maar ik heb het al aan de dokter voorgelegd en die wist er ook nisk van,
Die heeft mijn ogen globaal na gekeken[ met zo'n bord met rondjes en gaatjes] en mijn beide ogen waren prima.

wat zie ik nou,

als ik bijvoorbeeld mijn hand of arm of what ever beweeg dan ik kijk ernaar dan zie ik 1 hand of arm erachteraan, maar die is dan doorzichtig met een zwart/grijs omrande lijn.

het is de ene keer erger dan de andere keer.

kentiemand dit?

Ik ga voor de zekerheid donderdag even naar het ziekenhuis
heb je ook geen lenzen ofzo? ik heb het ook namelijk...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:35
squat
squat is offline
Ben je misschien een beetje scheel?

En heb je dit altijd of alleen als je moe bent?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten