![]() |
|
Jaja, naast metaal probeer ik ook nog wel eens andere dingen. Het is nog een work in progressje, maar ik ben al een eindje op weg. Alle samples zijn zelf gefabriceerd, en het geheel is lekker old-school met een tracker in elkaar gepleurt.
http://www2.hku.nl/~lennart4/Overnight.mp3 Enjoy, of niet natuurlijk. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh
Die is chill Echt zo'n liedje voor een chillruimte of om bij te blowen o.i.d. Heerlijk ![]() Maahaar Geen zang erover! Of nou ja, wat voor zang wil je erover gooien? Ik vind bij electronische nummertjes het juist chiller als de geluidjes en beats de muziek maken en niet de zang. Echt gewoon dat chille eraan uitwerken ![]() Ook top hoe het nummer aan het einde echt uitdoofd zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hm .. wel vet eigenlijk.
Alleen mijn pc speakers zijn een beetje bagger dus ik moet het strax nog eens een keer ergens anders gaan luisteren. Ik mis alleen nog maar een basslijntje en wat variaties in het ritme.De geluiden zijn wel goed gemaakt/aangepast. Geen txt erbij maken zoizo en misschien iets meer cut-off in de basskick op het einde. Veel suc6 ermee niedergeval ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Lekkere sfeer, mijn ding, lekker lang, traag .. hmmm
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en je kunt IT wel op XP gebruiken, maar daar zijn wat omwegen voor nodig, waardoor je wel voldoende geheugen hebt, alleen is het geluid dan niet helemaal kosher. Dus daar moet ik nog ff achter aan. Op verschillende trackerfora is er wel wat over te vinden.
|
Mooitjes echt waar
![]() Dat drumlijntje, misschien om de 16 keer dat het terugkeert een afwisseling in brengen...(ander drumlijntje iedere zestiende keer, of ook op het juiste moment gewoon (2:12 misschien) ![]() Dat luide gekraak vanaf 2:14 klinkt er teveel overgezet...Misschien qua klankleur iets (echt niet te veel) zachter laten klinken zodat het meer deel klinkt van het nummer. Ik had graag nog wat onderliggende klanken gehoord, maar die niet vaak terugkeren, vooral ook naar het einde toe. Ik weet wel niet of dat doenbaar is. Sry voor de woordenschat. Probeer gewoon even uit, en zie wat het geeft. Ik zou er zelf heel erg naast kunnen zitten. Ik vind wat je nu al hebt ontzettend goed trouwens, mijn voetje deed onbewust mee, is een goed teken.
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 15:02. |
![]() |
||
Citaat:
de laatste versie is echt ontzettend uitgebreid en heeft genoeg in huis om met de beste professionele software mee te kunnen. of oldschool; www.maz-sound.com en zoeken naar impulse tracker 2.14 (als je XP gebruikt kun je proberen de directx drivers te gebruiken) |
![]() |
|
K heb het nummer gisteren gedownload en beluisterd.
k heb wijnig toe te voegen maar je beat is inderdaad enorm eentonig,maar voor de rest een leuk probeersel,verander die beat alleen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat 't zelfs makkelijker is om mee te werken dan buzz, en als je de nieuwste versie van reason hebt kun je er veel mee. + er staan misschien wat reason-tutorials op www.computermusic.co.uk of op www.futuremusic.co.uk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Fase 2:
geluid wat voller, andere drumsamples, wat ritmische toevoegingen, alleen de main-beat nog niet echt gevarieerd. En hij klinkt nu wel een beetje erg vol, misschien zelfs te overdone.. Oh ja, die pitchende bas aan het einde gaat er wel uit. ![]() http://www2.hku.nl/~lennart4/001_1AALEFT.mp3
|||
Citaat:
Het nummer zou er heel wat op vooruit gaan als je b.v een simpele electronische drumsample gebruikte voor de bassdrum (808 kick, of iets wat er in de buurt komt). Je geluiden klinken verder heel aardig, misschien zou een extra pad eronder niet misstaan. En evt. wat meer variatie erin of er een melodie eroverheen om het spannend te houden. over het algemeen is het toch wel aardig geslaagd ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 21:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw eerste is op dit moment voor mij mn favoriet, en eentje die zeker een lange tijd in mijn m3u mag blijven staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|