Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou dit niet doen als ik het wist..
heb het wel een keer gedaan, maar ja dat viel mij niet meer te verwijten vond ik. waren een week op een kamp en hij probeerde het al 3 dagen (me te zoenen) en ik zei steeds 'nee, je hebt een vriendi' en toen was ik die avond straal bezopen (had net gekotst ![]() ik was zelfs te lam om hem weg te duwen, zei alleen na afloop: 'nou, dat was dus nix he' of iets in die richting. ![]() en verder nog een keer met een jongen, maar toen kwam ik er de volgende dag pas achter dattie bezet was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik moet zeggen dat het me vrij weinig kan schelen, vooropgesteld dat ik zijn vriendin niet ken en dat ik niets méér met hem wil. Waarom zou ik verkering willen hebben met iemand die zo vreemdgaat? Als hij echter maar een avondje wil en ik ook, dan prima.
(Dit geldt in mijn geval overigens maar voor 1 iemand, die zo ongeveer altijd verkering heeft, en ik wil hem verdorie een keer! Ik vind hem al sinds mijn 15e leuk, dan mag ik dat ![]() |
![]() |
|
voor één avondje zou ik dat zeker niet doen. Maar als ik iemand heel erg leuk vind, weet ik niet of ik wel sterk genoeg ben om "nee" te blijven zeggen. Dit geldt trouwens niet als ik z'n vriendin ken. Dan blijf ik "nee" brullen zo hard dat het in China te horen is...
|
nee dat zou ik echt nooit doen. Jij zou het ook niet leuk vinden dusse... ik vind ut gewoon niet nodig. Zelf heb ik dat ook nog nooit gedaan en wil dat wel zo houden... Vond wel een jongen leuk en die had een vriendin dat wist ik en toen zat die met me te flirten nou toen had ik ook zoiets van niet doen
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Antwoord: ja, tuurlijk. Haar keuze, niet de mijne. |
![]() |
|
ik heb het wel eens gedaan...dus ja, dat zou ik wel doen.
Het was een super leuke jongen, en ik wist dat het niet goed tussen hem en zijn vriendin liep, en dat het wel uit zou gaan. Eigenlijk voelde ik me onwijs schuldig, maar aan de andere kant heb ik mezelf niets te verwijten, hij is degene die vreemd gaat. Als ik het meisje goed zou kennen, zou het alweer heel anders liggen denk ik. Maarja, als ik zelf dat meisje was geweest, had ik wel een hekel aan mij gehad nu... ![]() ![]() nogal dubbel dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wel es gedaan ja, ik ben niet degene die vreemd gaat, dus...
Maar ben tegenwoordig braaf geworden, dus doe het niet meer
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb het 1 keer gedaan. maar wat zij hadden stelde niks voor en mij interesseert dat eigenlijk ook niet zo (als ik die ander niet ken tenminste). ik doe eigenlijk niks fout, het was zijn keus
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm
Zou ik supergeil zijn of diegene superleuk vinden en die vriendin niet kennen? Ja, dan zou ik het doen.. Zou ik haar wel kennen en vind ik haar een bitch en ben ik supergeil of vind diegene superleuk? Ja, dan zou ik het ook doen. Zou ik haar kennen en aardig vinden en supergeil zijn of diegene superleuk vinden? Nee, dan zou ik het niet doen. Maar ik zou het een vreemde ook niet kwalijk nemen wanneer hij/zij met mijn vriend ging, maar mn vriend. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog niet in die situatie gezeten...
ik weet niet wat ik dan zou doen! Mss wel, mss niet?! Mss als ik er zelf van overtuigt ben dat het maar voor één avondje is, zou ik het mss wel durven doen. Dat hij zijn vriendin bedriegt is tenslotte zijn zaak en niet de mijn! Greets Lieve,xxx
|
Verwijderd
|
Ik zou het wel doen, en heb het ook gedaan terwijl ik wist dat hij een vriendin had. We hebben er toen ook veel over gepraat en na ongeveer 2 weken maakte hij het uit met haar. Ik kende haar ook niet echt, had haar maar 3 keer ontmoet ofzo en dan nog niet eens echt gepraat.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het NOT DONE.
![]() Ik vind het zelfs laag en achterbaks! Als diegene met jou wil, dan moet hij/zij het eerst maar netjes uitmaken met zijn/haar huidige vriend(in). Pas daarna is het voor mij toegestaan om verder te gaan met het nastreven van een relatie. Verder moet iedereen dit uiteraard voor zichzelf weten, maar ik heb mijn principes ![]() |
![]() |
|
kep t 2 keer gedaan waarvan ik 1 keer niet wist dat ie n vriendin had bleek achteraf ene vriendin te zijn (toen nog een vage vriendin nu een hele goed
![]() ![]() ![]() maar kzou het dus niet zomaar doen voor een of andere gast doen maar echt alleen als ik echt weet dat ik voor die persoon ga! |
![]() |
|
ik heb een keer gehad toen er met een uitwisselingsproject 2 weken een groep Italianen bij ons in Nederland waren. ik vond 1 van die italianen wel leuk en op een feestje heb ik toen met die jongen gezoend.... allemaal leuk en aardig, vertelt ie een half uur naderhand dat hij een vriendinnetje in Italië heeft
![]() maar jah, laatst zijn we met de klas ook daar geweest, en hij heeft weer met een nederlands meisje van mijn klas gezoend, en ik met een kei lieve italiaan dusssuh, dat zit wel weer goed ![]() *mist haar Italiaan*
||
Citaat:
de wereld loopt tog op zijn einde
|
In theorie zou ik het doen, als hij wilt en ik ken haar niet jammer voor haar dan dan gun ik mezelf ook wel een avondje plezier. Wel maar voor een avondje, want dan klopt er iets toch niet bij die jongen (ok het kan zijn dat hun relatie niet goed gaat, maar het blijft fout).
In praktijk zou ik er wat meer moeite voor doen. In mei was ik op texel en een jongen daar merktte ik wel aan dat hij wou zoenen, maar en liep een meisje hele geheimzinnige opmerkingen te maken tegen hem: Oh, jij bent erg, klootzak blabla.. Toen hoefde het niet meer voor mij, je voelt dan toch dat je op de tweede plaats komt en dat moet niet vindt ik ![]() |
![]() |
|
euh...heb ik 3 keer gedaan, met 3 verschillende jongens dan
![]() heb van alle 3 heel veel spijt... bij de ene jongen moest ik in bed slapen omdat er geen bedden meer over waren...en hij is nogal een player en tja..nouja... andere jongen was mn beste vriend [hij had 2 jaar een vriendin] en er was altijd een spanning en ik dacht dat t uit was omdat ik nooit van hem had verwacht dat hij vreemd zou gaan...maar daar is echt heel veel verdriet van gekomen...bij hem, mij en zn vriendin....maar nu zijn we weer gewoon vrienden en tis nog aan met zn vriendin...af en toe nog wel wat spanning maar we zouden er NOOIT meer aan toe geven... andere jongen was erg vaag allemaal....woonde ver weg, zn vriendin ook...hij zat achter me aan, ik werd verliefd...nouja... ik ben niet zo goed in afwijzen als ik verliefd ben enzo... ![]() en ik trek altijd jongens aan die een vriendin hebben... ![]()
|
![]() |
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een 'relatie' gehad met een jongen/man van 28 jaar oud. Vond het helemaal geweldig, maar ja...naar een paar avondjes kwam ik erachter dat meneer al 10 jaar getrouwd was...vond het allemaal wel spannend. Wat hier verder van losstaat....hij bleek ook nog eens pooier te zijn en had nog eens 10 vriendinnen in de buurt.
Verder als je met iemand bent die een vriendin/vriend blijkt te hebben moet je kijken bij jezelf of het goed voelt...zo niet dan doe je het niet. Daarom kan je pas zoiets beslissen als het goed voelt of juist niet.
|
Ben ik ff blij dat ik dit onderwerp hier tegenkom, kan ik gelijk ff mijn gal spuwen..
Ik ben echt heeeeeeeeel erg verliefd op een jongen.. het enige probleem is dus dat hij inderdaad een vriendin heeft ook.. al 2 jaar.. ![]() ![]() Hij is echt heel lief tegen me, en flirt geloof ik ook wel met me op een onschuldige manier zeg maar.. Maar ja ik ben geen dief, en zeker geen jongesdief.. dus nu heb ik liefdesverdriet... ik hoop maar dat zij/hij hem of haar snel dumpt... kunnen we verder met ons leven.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik zou het NOOIT doen als ik het zou weten. Ik zou dat echt afkeuren en ik zou die persoon ook absoluut niet vertrouwen.
|
Verwijderd
|
Ik ben met iemand gegaan waarvan ik wist dat hij nog af en toe met zn ex zooide en dat zij het niet leuk zou vinden. Tsja. Het is dus uiteindelijk geen verkeerde beslissing geweest
![]() ![]() slechte ikke |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel eens met iemand gehad die nog een vriendin had...
Maar daar kwam ik pas later achter.. Ik heb hem toen ook laten kiezen of hij nou met haar of met mij verder wil... Als hij voor mij had gekozen dan had ik gewoon emt hem verder gegaan, en als hij voor haar zou kiezen had ik gezegd dat het tussen ons over zou zijn...
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
All you need is love? no pain n death | 62 | 02-03-2005 21:13 | |
Liefde & Relatie |
Zwangerschap, defenitieve stap in relatie ? Zottuh | 66 | 10-09-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Mannen.... rodina | 49 | 09-01-2004 16:43 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |