Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 19:22
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
niet vreemdgaan, maar met iemand gaan die een vriend(in) heeft (en dus zelf wel vreemdgaat).

zou je dit doen, of juist helemaal niet?

maakt voor jou hierin uit of je de vriend(in) van diegene kent of niet?

heb je dit zelf wel eens gedaan??
Oud 19-10-2003, 19:27
Verwijderd
Wat gij niet wilt wat U geschiedt, doet dat ook een ander niet.

Tenzij het een enorm lekker ding is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:29
Sangria
Sangria is offline
wel eens gedaan ja.. eenmalig dan.. hij beweerde wel dat zn vriendin/vrouw het niet erg vond, maar ik ben geen oproepkracht voor als zij niet wil ofzo.. dus heb het afgekapt (tot groot ongenoegen van hem, majah, je kan niet alles hebben )
Oud 19-10-2003, 19:52
Warsocket
Warsocket is offline
NO WAY
gewoon niet ookal is het het lekkerste ding dat ik ooit gezien heb
Oud 19-10-2003, 20:17
Marsel
Marsel is offline
Paar keer gehad.. naja ze doen het zelf toch, heb er verder weinig mee te maken.
En jah was beetje zoenfase
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:30
finette
finette is offline
op zich vind ik t niet zoow erguh, alleen dan vraga ik me af, zou hij t dna ook bij mij doen, mocht hij iemand tegen komen of is hij dan wel zoow eerlijk om t te zegguh?
Moeilijke situatie..
Oud 19-10-2003, 20:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2003 @ 20:27:

Oud 19-10-2003, 21:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik zou dit niet doen als ik het wist..

heb het wel een keer gedaan, maar ja dat viel mij niet meer te verwijten vond ik.
waren een week op een kamp en hij probeerde het al 3 dagen (me te zoenen) en ik zei steeds 'nee, je hebt een vriendi' en toen was ik die avond straal bezopen (had net gekotst ) en toen zoende hij mij.
ik was zelfs te lam om hem weg te duwen, zei alleen na afloop:
'nou, dat was dus nix he' of iets in die richting.

en verder nog een keer met een jongen, maar toen kwam ik er de volgende dag pas achter dattie bezet was.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:

Zo mag ik het horen

Als je eenmaal zo hopeloos als ik word dan hoeft het nieteens een lekker ding meer te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:05
Verwijderd
Nou ja, ik moet zeggen dat het me vrij weinig kan schelen, vooropgesteld dat ik zijn vriendin niet ken en dat ik niets méér met hem wil. Waarom zou ik verkering willen hebben met iemand die zo vreemdgaat? Als hij echter maar een avondje wil en ik ook, dan prima.
(Dit geldt in mijn geval overigens maar voor 1 iemand, die zo ongeveer altijd verkering heeft, en ik wil hem verdorie een keer! Ik vind hem al sinds mijn 15e leuk, dan mag ik dat Verder komt het eigenlijk nooit voor dat ik iemand zó leuk vind dat ik hem wil zelfs als hij verkering heeft, en toch zelf geen verkering met hem wil)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:

Helemaal mee eens .
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 07:04
Verwijderd
nee daar zou ik niet mee gaan, ik heb er al wat moeite mee om een beetje te dollen met die gene als ik weet dat ie een vriendin heeft, laat staan dat ik er gewoon mee ga
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 07:27
snoopy
snoopy is offline
voor één avondje zou ik dat zeker niet doen. Maar als ik iemand heel erg leuk vind, weet ik niet of ik wel sterk genoeg ben om "nee" te blijven zeggen. Dit geldt trouwens niet als ik z'n vriendin ken. Dan blijf ik "nee" brullen zo hard dat het in China te horen is...
Oud 20-10-2003, 08:47
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
nee dat zou ik echt nooit doen. Jij zou het ook niet leuk vinden dusse... ik vind ut gewoon niet nodig. Zelf heb ik dat ook nog nooit gedaan en wil dat wel zo houden... Vond wel een jongen leuk en die had een vriendin dat wist ik en toen zat die met me te flirten nou toen had ik ook zoiets van niet doen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 09:01
Freeway Fawn
Freeway Fawn is offline
Ik wel. als ik zeker weet dat die kerel geloost word, en geen 2.10 grote boksende skinhead is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 09:31
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
tuulk mag dat!!

vreemdgaan is kewl!!
Oud 20-10-2003, 10:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

Damn, dat is zo hypochriet dat ik bijna zou denken dat je een gelovige was!

Antwoord: ja, tuurlijk. Haar keuze, niet de mijne.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:00
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
ik heb het wel eens gedaan...dus ja, dat zou ik wel doen.
Het was een super leuke jongen, en ik wist dat het niet goed tussen hem en zijn vriendin liep, en dat het wel uit zou gaan. Eigenlijk voelde ik me onwijs schuldig, maar aan de andere kant heb ik mezelf niets te verwijten, hij is degene die vreemd gaat.
Als ik het meisje goed zou kennen, zou het alweer heel anders liggen denk ik.

Maarja, als ik zelf dat meisje was geweest, had ik wel een hekel aan mij gehad nu...
nogal dubbel dus.
Oud 20-10-2003, 15:11
Verwijderd
om maar ff mee te doen:

Citaat:

helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:19
Marcade
Marcade is offline
Nee; dat is vragen om problemen.

En stel dat het wat word met diegene; ze maakt het uit en gaat met mij; zou ik dan mijn vriendin wel kunnen vertrouwen, wetende dat ze in haar vorige relatie ook met mij gerotzooid heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 20-10-2003 @ 18:19:
Nee; dat is vragen om problemen.

En stel dat het wat word met diegene; ze maakt het uit en gaat met mij; zou ik dan mijn vriendin wel kunnen vertrouwen, wetende dat ze in haar vorige relatie ook met mij gerotzooid heeft.
Inderdaad, dat soort types moet je mijden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:34
Soezen
Soezen is offline
Ik zou dat niet snel doen. En idd, als je ooit een relatie zou(kunnen ) krijgen met diegene die vreemd is gegaan met jou, zou ik hem nooit meer echt kunnen vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:20
barbara.inc
barbara.inc is offline
wel es gedaan ja, ik ben niet degene die vreemd gaat, dus...
Maar ben tegenwoordig braaf geworden, dus doe het niet meer
Oud 20-10-2003, 18:24
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 19-10-2003 @ 20:22:
niet vreemdgaan, maar met iemand gaan die een vriend(in) heeft (en dus zelf wel vreemdgaat).

1x gedaan met mijn ex kwam er pas later achter dat hij vriendin was en voelde me best wel k*t doe ik dus ook niet meer . Andere ex van me was het ook bijna mee gebeurd maar wist dat hij vriendin had (ook al ken ik haar niet), als ik haar zou zijn zou ik dus zo gigantisch boos op mezelf worden wil ik haar dus NIET aandoen.
Oud 20-10-2003, 18:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb het 1 keer gedaan. maar wat zij hadden stelde niks voor en mij interesseert dat eigenlijk ook niet zo (als ik die ander niet ken tenminste). ik doe eigenlijk niks fout, het was zijn keus zo zie k t dan... maar k moet ook wel zeggen dat dat andere kind nogal een slet was en een bitch (tot voor zover ik haar kende). als het een aardig meisje zou zijn op t eerste gezicht zou ik er denk ik meer moeite mee hebben en het ook niet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 18:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik dit principieel nooit zou doen. totdat m'n ex en ik behoorlijk goed bevriend bleven
Oud 20-10-2003, 18:32
Verwijderd
Nee, zal ik niet zo snel doen

Citaat:

Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:33
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
birthmark schreef op 20-10-2003 @ 19:30:
Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik dit principieel nooit zou doen. totdat m'n ex en ik behoorlijk goed bevriend bleven
Sjoerd, ik wist niet dat je zo gevoelig was.

Neuken ?

Oja, proost.
Oud 20-10-2003, 18:38
Verwijderd
Hmm

Zou ik supergeil zijn of diegene superleuk vinden en die vriendin niet kennen? Ja, dan zou ik het doen..
Zou ik haar wel kennen en vind ik haar een bitch en ben ik supergeil of vind diegene superleuk? Ja, dan zou ik het ook doen.
Zou ik haar kennen en aardig vinden en supergeil zijn of diegene superleuk vinden? Nee, dan zou ik het niet doen.

Maar ik zou het een vreemde ook niet kwalijk nemen wanneer hij/zij met mijn vriend ging, maar mn vriend.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:52
lieve
lieve is offline
Ik heb nog niet in die situatie gezeten...
ik weet niet wat ik dan zou doen!
Mss wel, mss niet?!
Mss als ik er zelf van overtuigt ben dat het maar voor één avondje is, zou ik het mss wel durven doen. Dat hij zijn vriendin bedriegt is tenslotte zijn zaak en niet de mijn!

Greets Lieve,xxx
Oud 23-10-2003, 10:10
Verwijderd
Ik zou het wel doen, en heb het ook gedaan terwijl ik wist dat hij een vriendin had. We hebben er toen ook veel over gepraat en na ongeveer 2 weken maakte hij het uit met haar. Ik kende haar ook niet echt, had haar maar 3 keer ontmoet ofzo en dan nog niet eens echt gepraat.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:23
Tactic
Tactic is offline
Ik vind het NOT DONE.
Ik vind het zelfs laag en achterbaks!

Als diegene met jou wil, dan moet hij/zij het eerst maar netjes uitmaken met zijn/haar huidige vriend(in).

Pas daarna is het voor mij toegestaan om verder te gaan met het nastreven van een relatie.

Verder moet iedereen dit uiteraard voor zichzelf weten, maar ik heb mijn principes
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:24
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 20-10-2003 @ 10:31:
tuulk mag dat!!

vreemdgaan is kewl!!
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is, anders is er weinig hoop meer voor de wereld
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep t 2 keer gedaan waarvan ik 1 keer niet wist dat ie n vriendin had bleek achteraf ene vriendin te zijn (toen nog een vage vriendin nu een hele goed ) maar goed de andere keer was t mijn huidige vriend daar was ik n jaar daarvoor al gek op en hij op mij maar ik kon mn ex nie loslaten dus ben trug naar mn ex gegaan uiteindelijk,t jaar erna had hij n vriendin maar ik werd zo verliefd weer op hem (we brachten ook zo onderhand dag en nacht door zo verliefd dat ie op zn vriendin was ) en na een paar weken hebben we iets gekregen (hij wou niet meteen toegeven vanwege t jaar ervoor was bang dat ik m weer liet zitten)maar nu hebben we al 19 maanden iets
maar kzou het dus niet zomaar doen voor een of andere gast doen maar echt alleen als ik echt weet dat ik voor die persoon ga!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:30
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ooit wel eens gedaan.. bleef bij 1 dagje zoenen en shit.. tja zelf geen problemen mee gehad.. hij heeft het ook nooit aan haar verteld..
Oud 23-10-2003, 15:37
Luna
Luna is offline
ja, is twee keer gebeurd. Allebei hoorde ik het pas achteraf dus niet mijn schuld. K voelde me wel n beetje lullig achteraf, ookal wist ik het niet.
Oud 23-10-2003, 17:33
Bloompje
Bloompje is offline
ik heb een keer gehad toen er met een uitwisselingsproject 2 weken een groep Italianen bij ons in Nederland waren. ik vond 1 van die italianen wel leuk en op een feestje heb ik toen met die jongen gezoend.... allemaal leuk en aardig, vertelt ie een half uur naderhand dat hij een vriendinnetje in Italië heeft

maar jah, laatst zijn we met de klas ook daar geweest, en hij heeft weer met een nederlands meisje van mijn klas gezoend, en ik met een kei lieve italiaan dusssuh, dat zit wel weer goed

*mist haar Italiaan*
Oud 23-10-2003, 17:45
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Tactic schreef op 23-10-2003 @ 15:24:
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is, anders is er weinig hoop meer voor de wereld
tuulk is dat echt

de wereld loopt tog op zijn einde
Oud 23-10-2003, 17:55
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
In theorie zou ik het doen, als hij wilt en ik ken haar niet jammer voor haar dan dan gun ik mezelf ook wel een avondje plezier. Wel maar voor een avondje, want dan klopt er iets toch niet bij die jongen (ok het kan zijn dat hun relatie niet goed gaat, maar het blijft fout).

In praktijk zou ik er wat meer moeite voor doen. In mei was ik op texel en een jongen daar merktte ik wel aan dat hij wou zoenen, maar en liep een meisje hele geheimzinnige opmerkingen te maken tegen hem: Oh, jij bent erg, klootzak blabla.. Toen hoefde het niet meer voor mij, je voelt dan toch dat je op de tweede plaats komt en dat moet niet vindt ik
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:58
Fog
Fog is offline
euh...heb ik 3 keer gedaan, met 3 verschillende jongens dan
heb van alle 3 heel veel spijt...

bij de ene jongen moest ik in bed slapen omdat er geen bedden meer over waren...en hij is nogal een player en tja..nouja...

andere jongen was mn beste vriend [hij had 2 jaar een vriendin] en er was altijd een spanning en ik dacht dat t uit was omdat ik nooit van hem had verwacht dat hij vreemd zou gaan...maar daar is echt heel veel verdriet van gekomen...bij hem, mij en zn vriendin....maar nu zijn we weer gewoon vrienden en tis nog aan met zn vriendin...af en toe nog wel wat spanning maar we zouden er NOOIT meer aan toe geven...

andere jongen was erg vaag allemaal....woonde ver weg, zn vriendin ook...hij zat achter me aan, ik werd verliefd...nouja...

ik ben niet zo goed in afwijzen als ik verliefd ben enzo...
en ik trek altijd jongens aan die een vriendin hebben...
Oud 31-10-2003, 17:56
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een 'relatie' gehad met een jongen/man van 28 jaar oud. Vond het helemaal geweldig, maar ja...naar een paar avondjes kwam ik erachter dat meneer al 10 jaar getrouwd was...vond het allemaal wel spannend. Wat hier verder van losstaat....hij bleek ook nog eens pooier te zijn en had nog eens 10 vriendinnen in de buurt.

Verder als je met iemand bent die een vriendin/vriend blijkt te hebben moet je kijken bij jezelf of het goed voelt...zo niet dan doe je het niet. Daarom kan je pas zoiets beslissen als het goed voelt of juist niet.
Oud 31-10-2003, 17:56
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 19-10-2003 @ 20:52:
NO WAY
gewoon niet ookal is het het lekkerste ding dat ik ooit gezien heb
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:39
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 11:05:

Antwoord: ja, tuurlijk. Haar keuze, niet de mijne.
Juist. En als ik ze niet persoonlijk ken.
Oud 01-11-2003, 21:15
Lil' Phoenix
Lil' Phoenix is offline
Ben ik ff blij dat ik dit onderwerp hier tegenkom, kan ik gelijk ff mijn gal spuwen..
Ik ben echt heeeeeeeeel erg verliefd op een jongen.. het enige probleem is dus dat hij inderdaad een vriendin heeft ook.. al 2 jaar.. (ik heb dus constant de hoop dat ze mekaar wel zat worden )
Hij is echt heel lief tegen me, en flirt geloof ik ook wel met me op een onschuldige manier zeg maar.. Maar ja ik ben geen dief, en zeker geen jongesdief.. dus nu heb ik liefdesverdriet... ik hoop maar dat zij/hij hem of haar snel dumpt... kunnen we verder met ons leven..
Oud 01-11-2003, 21:52
ekki
ekki is offline
Ik zou het NOOIT doen als ik het zou weten. Ik zou dat echt afkeuren en ik zou die persoon ook absoluut niet vertrouwen.
Oud 01-11-2003, 22:25
Verwijderd
Ik ben met iemand gegaan waarvan ik wist dat hij nog af en toe met zn ex zooide en dat zij het niet leuk zou vinden. Tsja. Het is dus uiteindelijk geen verkeerde beslissing geweest we zijn nog steeds vrienden en hij gaat niet meer om met z'n ex (en dat is een goed iets)

slechte ikke
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 10:59
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik heb wel eens met iemand gehad die nog een vriendin had...
Maar daar kwam ik pas later achter..
Ik heb hem toen ook laten kiezen of hij nou met haar of met mij verder wil...
Als hij voor mij had gekozen dan had ik gewoon emt hem verder gegaan, en als hij voor haar zou kiezen had ik gezegd dat het tussen ons over zou zijn...
Oud 02-11-2003, 11:31
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 19-10-2003 @ 20:22:

Nouja, als ze het echt wil zal ze het toch wel met iemand doen. Dus waarom kan ik daar dan niet ff gebruik van maken. Al is dat ongelofelijk lullig voor die kerel. En je moet het niet doen met iemand als vin diesel als vriend ofzo he.
Oud 04-11-2003, 22:49
Escapism
Escapism is offline
als ik die vriend niet zou kennen, dan zouik het wel doen eigenlijk. zij zit dan fout, ik niet.
Oud 04-11-2003, 23:01
Verwijderd
Het is niet jouw verantwoordelijkheid hier, dus het moet gewoon kunnen. Maar dan alleen als je het als iets eenmaligs beschouwt en haar "partner" niet (goed) kent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten