Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Leuk ding die s500, net zo groot als de s300, maar toch beter design, groter en beter scherm.. toppie van Samsung ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ohja die LG u8100 / 8150 verwachten ze eind november hè? Ik heb zo'n gast van www.cd-media.nl gemaild ![]() |
![]() |
|
hoe kom je aan die foto's? of heb je em al binnen? ik heb nu de samsung s500 ,waar de topic starter ook over begon, ut is gewoon de t100 die k n jaar geleden had in n ietsjes nieuwer jasje, maar wel aardig verder,maar ik wil die LG...
||
Citaat:
Logisch dat je die LG wilt *grin*ik ook.. De t100 is wat forser uitgevallen dan de s500 en de batterij van de t100 is niet best |
![]() |
||
Citaat:
![]() En door dat bluetooth ben je dus ook niet afhankelijk van een vage infraroodpoort die half werkt, óf alleen met software ( ![]() 2e kleurenscherm vind ik zelf ook een beetje onzin, vooral als het maar 256 kleuren zijn, Sharp heeft dat met zijn gx-20 beter gedaan door er gelijk 65.535 kleuren van te maken. Maar dan nog het kost alleen maar energie. En de tijd/datum aflezen gaat prima vanaf zo'n 2e blauwverlicht display ![]() Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 10:35. |
![]() |
|
gx-20 is ook leuk; maar waarom ik hem niet zou nemen:
- Verouderde beltonen, jammer (16-toons) - Slechts 2mb intern geheugen - Infraroodpoort is nog brakker dan van een Samsung - Geen bluetooth - Ook geen datakabel te krijgen dus je bent aangewezen op MMS - Vaag menu Wel leuke foto's maakt-ie, (dit verwacht ik ook van de LG eerlijk gezegd) en beste scherm ooit (320x240 QVGA ![]() http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=14&Id=464 |
![]() |
||
_
Citaat:
![]() Maarem mp3 speler vind ik n btje overbodig. en die van mij kan ook 15 foto's in 2 seconden bovendien is ie mooier (ja je moet toch wat bedenken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM] Orange Thompie | 17 | 13-12-2003 19:49 | |
Lifestyle |
gsm Tijgertjuh17 | 15 | 19-10-2003 15:16 |