Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
IRL een meisje van mn school. Die loopt er altijd zo gaaf bij he. Ik kan het niet echt uitleggen, maar dat is wel iemand waarvan ik zeg 'wow'
Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 20:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() vind dr kleren toch wel de laatste tijd een beetje truttig, maar dat ze zo'n stijl heeft vind ik wel top.. en die campagne ja. en dan hoofd! artistiek. Eigenlijk ken ik te weinig mensen met een echt boeiende stijl om daaruit de leukste te kiezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehe fantastisch zo op de late dinsdagavond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die foto is zo zielig! wel een coole tekst trouwens...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zij is inderdaad geweldig. |
![]() |
|
Hugh Hefner natuurlijk. 77 jaar, en hij hangt de hele dag in z'n pyjama op de Playboy Mansion rond met z'n 7 blonde vriendinnen van in de 20. Hef is gewoon de luckiest man on earth en hij heeft het nog verdiend ook....
![]()
|
julian casablancas !
omdat hij er geweldig uitziet, en z'n hele additude vind ik super ! thom yorke ! omdat hij de stem van een engel heeft en zijn ideeën over de wereldproblematiek erg goed zijn. jonsí ! omdat hij blind is aan een oog, homoseksueel, ijslands, en omdat hij zijn gitaar met een strijkstok bespeelt. jan marijnissen ! jantje ! tja, de enige goede politieke leider die we in nederland hebben, als je het mij vraagt. moby ! alhoewel ik het niet eens ben met zijn veganisme, vind ik toch dat hij soms erg mooie ideeën heeft. bovendien is hij erg getalenteerd in meerdere dingen.
||
![]() |
Citaat:
Gatver ik moet er niet aan denken om met zeven van zulke onnozele witgeblondeerde sletten in een huis te zitten, de enige inhoud die ze hebben zit in hun plastic tieten.
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zn huis zou ik wel willen, maar niet zn sletten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On topic: Che Guevara is mijn icoon. Niet qua kledingstijl natuurlijk. Hoewel, zo'n baretje is wel kinky. |
![]() |
||
Citaat:
is de site van Wild & Lethal! ...één van de antwerpse 3 die daar aan de kunstacademie tegelijk afstudeerde.... Dirk Bikkembergs hoorde daar ook bij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hee dat is hij van Boston Public!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Open dir] Apache iconen CptRake | 2 | 18-02-2008 17:24 | |
Software & Hardware |
USB Dongle icoon Mankind | 5 | 15-02-2007 13:57 | |
Software & Hardware |
[assembly / c] resource icoon als windows icoon Warsocket | 3 | 28-08-2005 12:14 | |
Software & Hardware |
icoon op de taakbalk verwijderen Gilo | 6 | 14-08-2002 12:19 | |
Software & Hardware |
Ik wil mn icoontje terug!! D@mien | 2 | 27-12-2001 09:08 | |
Software & Hardware |
Icoontjes... Markieman | 1 | 04-12-2001 09:07 |