Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe oud was je toen je voor het eerst verliefd was?
jonger dan 10 34 19.54%
10 8 4.60%
11 13 7.47%
12 18 10.34%
13 13 7.47%
14 21 12.07%
15 28 16.09%
16 23 13.22%
17 9 5.17%
18 3 1.72%
19 3 1.72%
20 1 0.57%
ouder dan 20 0 0%
Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 10:04
Verwijderd
...toen je voor het eerst verliefd was?

Dit naar aanleiding van een combinatie van de reactie van Elky in het topic van Charlottetje, en het feit dat mijn nichtje van pas 11 een vriendje heeft.

Gaarne een interessant verhaaltje erbij

Ik was trouwens 15, bijna 16, en het duurde een maandje voordat ik eindelijk ontsnapte uit mijn ontkenningsfase... en toen nog een dagje voordat ik wat met 'm had, maar ja, dat zat er ook al heel erg aan te komen.

Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 10:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2003, 10:09
miro
miro is offline
12 (ook voor de 1 keer gezoend overigens)

écht verliefd dan he
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 10:10
Gothic
Gothic is offline
Ik heb 10 geantwoord. Ik geloof dat het in groep 6 was op mijn beste vriend toen. Ik wilde altijd naast hem zitten, dingen met hem doen, hielp hem altijd. Ik denk dat ik dit toen niet ervaren heb als verliefd zijn, maar achteraf gezien was dat absoluut de '1ste liefde'.

Op m'n 12e ofzo kreeg ik m'n eerste vriendje waar ik ook wel verliefd op was geloof ik...
Oud 03-11-2003, 10:15
Unexplained
Unexplained is offline
13 denk ik. Eerste klas middelbare school. Een meisje genaamd Marlies, zij gaf mij ook bijles. Maar eigenlijk hadden we meer plezier dan dat we met bijles bezig waren.

Heb het haar nooit durven zeggen geloof ik.
Oud 03-11-2003, 10:16
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik heb 19 gestemd. vond daarvoor jongens en meisjes wel regelmatig leuk, maar echt verliefd werd ik dit jaar pas. tenminste, het was veel heftiger dan ik ooit had gevoeld en ik wist nu voor de eerste keer echt zeker dat ik een relatie met die persoon wilde. Daarvoor twijfelde ik altijd en ging het na een aantal weken uit omdat het niet was wat ik ervan had verwacht en omdat ik eigenlijk toch niet echt verliefd was.
Oud 03-11-2003, 10:19
Verwijderd
16.

Toen was ik voor het eerst echt verliefd, en ik wist ook meteen dat dat goed zat. Daarvoor heb ik wel enkele relaties gehad, maar nooit was ik echt verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 10:56
tacidvs
tacidvs is offline
<10, namelijk 8
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:16
Verwijderd
Uhm.. ik heb 12 jaar gestemd. Toen werd ik verliefd op een ontzettende eikel uit de brugklas. Maar op de basisschool heb ik ook wel een aantal jongens leuk gevonden, ik tel dat alleen niet mee als verliefdheid. Toen vond ik van wel geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:39
Lionheart
Jonger dan 10, 8 jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:47
Chimera
Chimera is offline
11, op een Frans meisje op vakantie, Alexandra heette ze. Ze heeft me zelfs gezoend (niet dat ik daar wat aanvond, ik vond samen hand in had fietsen al leuk zat).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:49
howshesings
howshesings is offline
<10, op m'n basisschool-vriendje. anders verliefd dan nu, maar verliefd none the less
Oud 03-11-2003, 11:59
Verwijderd
Wel basisschoolverkerinkjes gehad.... genoeg... maar dat betekende allemaal niets...

Vorig jaar dacht ik verliefd te zijn.. beetje bullshit.. begin 16e dacht ik het ook... en in een afgelopen periode ook....

maarja.. wanneer je er achterkomt dat ze opzich niet echt veel van je moeten is het snel over...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:03
Qimm
Qimm is offline
19, was wat laat Maar het was wel heel leuk Ik had daarvoor we gedacht dat ik verliefd was, maar toen ik dát voelde wist ik wat verliefd zijn inhield. Heerlijk gevoel
Oud 03-11-2003, 12:13
suikerprinses
suikerprinses is offline
Mn eerste echt verliefdheid was denk ik toen ik 10 was.. Op mn franse vakantievriendje, met hem ook voor het eerst gekust

Maar op mn 16e (toen ik met mn ex kreeg) was ik echt echt echt echt echt verliefd.. En dat is nog steeds niet over
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:15
Optima
Optima is offline
eerste cursh was Daantje, hij had voor mij een vogelbekdier getekend, maar na handjes vasthouden was het toch wel saai

Toen sanderijn, wat een onbeantwoordde liefde was, en naderhand maar beter ook ( tis nu een sukkel)

En Hilbert, Blonde God met blauwe ogen. Ook niets geworden. ( ieder meisjes was 'op hem' maar hij w ees iedereen af, nu sterk vermoeden van homoseksualiteit)
Oud 03-11-2003, 12:18
Thomas
Thomas is offline
Dat weet ik echt niet meer. Daarom zal ik ook maar niet stemmen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:56
Aniken
Aniken is offline
Van wat ik me kan herinneren, en dus zal dat dan ook wel de enige echte eerste keer geweest zijn, was dat in groep acht. Denk dat ik dus een jaar of 11 geweest zal zijn. Ik was helemaal weg van een jongen die een klas hoger zat..

Hmm. Dat moet dus een jaar eerder geweest zijn al.. Dan was ik 10, ook goed
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 13:01
Verwijderd
Ik geloof dat ik 12 was. Ik was heel erg verliefd op een jongen die m'n zusje kende van haar volleybal. Hij was 2 jaar ouder dan ik. Ik heb het nooit gezegd, want daar was ik veel te klein en verlegen voor Hij weet het dus ook niet denk ik. Ik kwam 'm een paar maanden geleden toevallig weer tegen op een feestje, omdat het een vriend van een vriendin van me is. Maar vroeger was ie een stuk leuker...
Ben nog steeds veel te verlegen als het om jongens gaat, maar ben nog wel een aantal keren verliefd geweest. Met allen is er nooit wat van gekomen, omdat ik niks durf of zeg. Komt ooit nog wel verandering in hopelijk...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 14:07
DutchGirl
DutchGirl is offline
11 echt super super verliefd op een klasgenootje
Oud 03-11-2003, 14:20
FrantiC
FrantiC is offline
ik heb 16 gestemd... toen ik jonger was heb ik wel ns eerder GEDACHT dat ik verliefd was, maar dat viel knap tegen... dat besefte ik eigenlijk pas toen ik mijn huidige vriend ontmoette, 16 was ik toen dus...
Oud 03-11-2003, 14:57
Verwijderd
k heb voor 15 gekozen. was op mn numalige vriendje
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:01
Verwijderd
Volgens mij zestien, toen ik in 5 VWO kwam.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb op 18 gestemd, omdat ik toen voor het eerst echt verliefd ben geworden. Tot een jaar of 13 deden jongens me echt niks, waren ook totaal niet interessant. Daarna werd het een beetje giechelen om jongens, en best een aantal jongens 'leuk' vinden, maar dat was geen echte verliefdheid. Dan was een jongen aardig, en deed hij ook aardig, en dan vroeg iedereen of je verliefd was, en dat praatte je jezelf dan aan.
En nu weet ik dat dat helemaal geen verliefdheid was, dat was gewoon aanstellerij en interesse... Ik weet nu hoe echte verliefdheid voelt
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:34
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
heb wel eerder een vriendje gehad maar was niet echt verliefd
Oud 03-11-2003, 15:35
guess what
guess what is offline
écht verliefd was ik toen ik 15 was.
daarvoor wat basisschool liefdes en dat soort dingen, maar dat stelde niet zo heel veel voor.
Oud 03-11-2003, 15:42
Multilot
Multilot is offline
nu
Oud 03-11-2003, 16:08
-Farfalla85-
-Farfalla85- is offline
toen ik 14 was... en ik ben nog steeds verliefd op um
Oud 03-11-2003, 16:14
Slettelina *
Slettelina * is offline
13 ofzo..
Oud 03-11-2003, 16:17
Verwijderd
was volgens mij toen ik 10 was, misshcien wat, eerder, was op een klasgenootje, samen met mijn beste vriendinnetje van toen was ik daar echt smoor op, bijna een jaar, toen had ik t verteld en kreeg ik met hem, en dat heeft niet veel langer geduurt dan een week,toen begon ik hem toch wel heel erg saai te vinden en had ik t uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:17
Surjirro
Surjirro is offline
Écht verliefd, op mijn 16e. Eind van mijn 15 leerde ik hem kennen, en kreeg ik beetje gevoelens voor hem. Maar pas na mijn verjaardag werd ik echt verliefd en hij op mij. Natuurlijk ook op de basisschool vekering met hier en daar een vriendje maar dat was voor mij absoluut niet dat ik écht verliefd was.
Oud 03-11-2003, 16:27
Verwijderd
écht verliefd op m'n zestien

gewoon verliefd op m'n acht ofzo

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:30
Grooveline
Grooveline is offline
Ik ben echt werkelijk nooit verliefd geweest, vaag he?
Oud 03-11-2003, 16:31
barbara.inc
barbara.inc is offline
12...smoorverliefd op een jongen uit de 4e. En ik maar denken dat het ook nog wel wat kon worden ook (misschien is het handig als je hierbij een beetje een beeld hebt van hoe ik er als brugger uitzag: dik, klein, raar pluizig haar, en een enorme rode kipling...niet echt een droombeeld van de gemiddelde jongen dus)

Ik heb een heel jaar achter em aangelopen, en toen ging ie van school en was mijn verliefdheid ook wel aardig over.

Zag em van de week weer. Hij is nog steeds gruwelijk lekker. En hij gaat met een meisje uit mn klas....
Oud 03-11-2003, 17:06
zeep007
zeep007 is offline
toen ik 14 was.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 17:09
In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb 16 gestemd.
Ik had al wel eerder vriendjes gehad maar op mijn 16e was ik voor het eerst zo verliefd dat ik altijd samen met hem wilde zijn enzo.
Mjah didn't work out though.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 17:11
Cinamon
Cinamon is offline
Toen ik 13 was..
Nou ja..
Oud 03-11-2003, 17:14
BCR
BCR is offline
Ik was 14, geloof ik, toen ik voor eerst echt een beetje rkiebels voelde
Oud 03-11-2003, 17:57
snarl
snarl is offline
umm.. ik denk jonger dan 10, op mn bete vriendje. maar dat was natuurlijk minder echt verliefd dan ik nu kan zijn.
Oud 03-11-2003, 18:05
coffee_mug
coffee_mug is offline
was 14 toen ik echt ontzettend verliefd was.
maar dat werd niets.
nu 16, en dat werkt wel
Oud 03-11-2003, 18:09
Soron
Soron is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 03-11-2003 @ 17:30:
Ik ben echt werkelijk nooit verliefd geweest, vaag he?
Nee, hoor... want ik ben het ook nooit geweest

Je bent pas echt verliefd wanneer je het weet, wordt er wel es gezegt. En ik wist het nooit zeker. Dus nooit echt verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:29
Verwijderd
Op een jongen van een klas hoger. Alleen was hij niet verliefd op mij (sommige van zijn vrienden wel hoorde ik achteraf). Ik ben twee jaar verliefd op hem geweest ondanks dat ik wist dat hij me niet leuk vond. Heb ook heel erg gehuild op een schoolfeest toen hij met een meisje aan het zoenen was.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:32
elledc
elledc is offline
Verliefd zijn, echt die kriebels en vlinders voelen, ik denk dat dit pas kan gebeuren tijdens de puberteit. Uiteraard heeft iedereen wel vriendjes en vriendinnetjes onder 10 jaar gehad maar echt verliefd onder 10? Dit kan gewoon niet.
Ikzelf was 14-15!

Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:40
Verwijderd
echt verliefd pas op mn 15de, maar dat bleek klaverliefdheid...

nu ben ik 17 en ik ben werkelijk nog nooit zo verliefd geweest, en voor mij voelt het ook als echte liefde die ik voor hem voel...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 03-11-2003 @ 19:32:
Uiteraard heeft iedereen wel vriendjes en vriendinnetjes onder 10 jaar gehad
Nee hoor, ikke niet... Ik had geen basisschool-vriendje... Tenminste, niet in de zin van 'vriendje', wel gewoon wat speelmaatjes...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:49
Luna
Luna is offline
Op mn 16 voor t eerst echt. Was op de jongen die me toen ook ontmaagd heeft. T was op dat moment echt perfect
Oud 03-11-2003, 19:19
wissie
wissie is offline
Toen ik dertien was was ik voor het eerst 'echt' verliefd. Daarvoor vaak dat ik jongens wel leuk vond, maar dat veranderde steeds en ik kan het me nu niet meer precies herinneren. Het heeft dus weinig indruk gemaakt, alles voor mijn 13e.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:21
Verwijderd
Op mijn veertiende werd ik voor het eerst écht verliefd. Daarvoor vond ik jongens wel leuk, maar voornamelijk eng en niet echt om iets mee te doen Daarna overigens ook nog, maar ik was wel verliefd

Hoe en wat? Mja, de jongen zat in mijn klas, maar hij was me het half jaar daarvoor nooit opgevallen. Tot we een klassenavond hadden en iedereen met iedereen schuifelde en hij vroeg of ik een rondje met hem wou schuifelen. Eh, ja dus. Daarna viel hij me de hele tijd op, overal, altijd
Nja, nooit wat geworden. Ik ben over een periode van bijna 3 jaar verliefd op hem geweest... dat hield ook wel weer op tussendoor, maar kwam tot ik bijna zeventien was telkens weer terug
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 03-11-2003 @ 19:32:
Verliefd zijn, echt die kriebels en vlinders voelen, ik denk dat dit pas kan gebeuren tijdens de puberteit. Uiteraard heeft iedereen wel vriendjes en vriendinnetjes onder 10 jaar gehad maar echt verliefd onder 10? Dit kan gewoon niet.
Ikzelf was 14-15!
Dat kan wel, dat is pas écht pure liefde. Niet verpest door dingen als seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:34
Fleur
Fleur is offline
Volgens mij ben ik nu pas voor het eerst écht verliefd.
20 dus
Ik dacht eerder dat ik verliefd was, maar vergeleken bij nu lijkt dat eigenlijk vrij weinig voor te stellen
Oud 03-11-2003, 19:37
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-11-2003 @ 17:27:
écht verliefd op m'n zestien

gewoon verliefd op m'n acht ofzo

xxx
Bleef je dat maar! Ik zou niks lievers willen.

/Ontopic/ Uhm mijn echte heel grote liefde, van mijn 17, en daar is nog steeds niks aan veranderd.

groetjes

xxx jan
Reageren

Regels voor berichten