Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
het politiebureau is niet 24 uur per dag open, so what wil je dan om 02.00 aangifte doen? nee toch maar er zijn zo te horen wel agenten die suveilleren en assisteren. dus waar maak je je druk om.
het is juist positief omdat er minder agenten 's nachts op het bureau hoeven te zijn, omdat het dan niet voor het publiek geopend is , zij kunnen dan surveilleren in de buurt.
Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 19:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfde situatie in Katwijk, overigens, hoorde ik onlangs. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Evenals op zaterdag en zondag, overigens. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Profiel van Zutphen is niet dat van een 'stadje', en al helemaal niet als je naar de criminaliteit kijkt. Aantal buitenlanders ligt ook erg hoog. Zo'n drie moorden per jaar, vorig jaar 6x politiemensen aangevallen (3x met vuurwapen, 3x met messen). Regelmatig achtervolgingen, zowat dagelijks vechtpartijen in de binnenstad, soms met ernstige gewonden. Zutphen is niet een stadje. In inwoneraantal is het klein, maar in voorzieningen en landelijk gezien is het een belangrijke stad. Vergelijk het met Washington D.C.: in inwoneraantal is het relatief klein, maar om het nu een 'stadje' te noemen... Lelystad heeft geen 3 gevangenissen, geen AZC (voor zover ik weet), geen rechtbank, niet de hoogste opleiding van het land, en niet verschillende overheidsinstellingen (Keuringsdienst van Waren Oost-Nederland; Forensisch Psychiatrische Dienst; Studiecentrum Rechtspleging). Bovendien is het een rustige plattelandsstad, vrijwel zonder criminaliteit. ![]() Al geef ik toe... 65.000 inwoners en geen 24/7 politiebureau is idd ook echt niet in de haak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*ziet Paul door de ruimte vliegen* *en met 5000.0000 km/h de grond raken...* *ziet enorm gat in de grond* *ziet op CNN dat in Australie nog zo'n gat is ontstaan, daar is 'ie weer boven gekomen* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
we hebbe ook echte achterstandswijken, ook met dagelijks (nounou) gevechten achtervolgingen bladibla! Lelysad is niet echt in te delen in de categorie rustige plattelandsstad. Voor zijn grootte is L een van de meest verlaten steden in West-Europa denk ik(dat wel). Waar vind je een stad van meer dan 60k inwoners zonder een andere stad in een straal van 30 km? Er zijn ook geen bossen, bergen, rivieren, of wat dan ook eigenlijk :\ ![]() Maar laten niet gaan lopen opscheppen over hoeveel winkeldiefstallen er afgelopen week zijn gepleegt in onze beider wereldsteden, maar gewoon toegeven dat we allebei in een gat wonen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|