Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 15:03
Ireentje
Ireentje is offline
Ik zag hier nog geen eerder topic over, dus ik d8 ik open ff een nieuw topic. Hebben jullie ooit wel eens meegemaakt dat je echt outging door alcohol?
Ikzelf heb het 1x meegemaakt op mijn eigen feest, ik had echt veel gedronken (nooitmeer) en toen ben ik gevallen in een grasveld ergens, ik was met een vriend van me. Ik bleef liggen en opeens werd alles zwart voor mijn ogen. Het leek echt lang te duren, na een tijd gaf die vriend mij een paar klappen in mijn gezicht waarna ik 'bijkwam'
Ik vond het best wel creepy,maar ik weet nu wel waar de grens is...Iemand nog zoiets dergelijks meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 15:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
niet direct out gaan, maar wel ergens wakker worden en echt geen idee hebben hoe je daar terecht bent gekomen
Oud 26-10-2003, 15:43
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 26-10-2003 @ 16:09:
niet direct out gaan, maar wel ergens wakker worden en echt geen idee hebben hoe je daar terecht bent gekomen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:05
Verwijderd
ook niet echt out gaan, maar wel; in slaap gevallenr op een grasveldje om 12 uur smiddags en niet wakeker te krigje, soor van vcoma...slaan/sschoppe hielp zelfms niet...nog 2 gdagen un katerr er aan overgehoue..'

heuh sorry voor fde spelfoutuh, asl ik nuchter ben ik verbetrre ennuh geile turkk
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:38
paco de taco
paco de taco is offline

out gegaan niet, wel gewoon in slaap vallen op een terras of in de bosjes of op de stoep. best irritant vind ik
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 26-10-2003 @ 19:05:

heuh sorry voor fde spelfoutuh, asl ik nuchter ben ik verbetrre ennuh geile turkk

Oud 26-10-2003, 21:59
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
birthmark schreef op 26-10-2003 @ 16:09:
dat wel ja

@omajunk-->
Oud 26-10-2003, 22:00
Verwijderd
Niet vaqn alcohol, zo ver kan ik niet gaan... der zit een rem op bij mij ivm alcohol. Maar ik ben wel blij, mijn ex dit jaar op Werchter was te gruwelijk. 1e keer dat hij geen controle meer had (jaren ervoor lette ik wel op) en hij zoop zich echt te pletter en t was volle zon en 38 graden ofzo. Die is op een gegeven moment op de grond gevallen en heeft daar de rest van de dag gelegen en alle optredens gemist. Dat vind ik ook niet bepaald iets om trots op te zijn...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:09
Ireentje
Ireentje is offline
Jah ik had ook een kater van 2 dagen echt minder relax
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 11:00
Verwijderd
wtf bedoelde ik met geile turk?

Hmm maarja in slapen vallen is zekerz minder relaxed, tenzij je het van plan was natuurlijk hehe...
Maar op dauwtrappen ook, ik ben kennelijk in slaap gevallen word ik na 4 uur wakker en ist alweer licht....en hm ik kon me toch echt herinnere dat ik eerst in zee liep rond te springen>?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 12:51
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ireentje schreef op 26-10-2003 @ 16:03:
Ik zag hier nog geen eerder topic over, dus ik d8 ik open ff een nieuw topic. Hebben jullie ooit wel eens meegemaakt dat je echt outging door alcohol?
Ikzelf heb het 1x meegemaakt op mijn eigen feest, ik had echt veel gedronken (nooitmeer) en toen ben ik gevallen in een grasveld ergens, ik was met een vriend van me. Ik bleef liggen en opeens werd alles zwart voor mijn ogen. Het leek echt lang te duren, na een tijd gaf die vriend mij een paar klappen in mijn gezicht waarna ik 'bijkwam'
Ik vond het best wel creepy,maar ik weet nu wel waar de grens is...Iemand nog zoiets dergelijks meegemaakt?
Nope, ben nog nooit out door alcohol gegaan... Ik kan me meestal in grote lijnen ook alles wel herinneren... *braaf he *
Oud 27-10-2003, 14:29
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-10-2003 @ 13:51:
Nope, ben nog nooit out door alcohol gegaan... Ik kan me meestal in grote lijnen ook alles wel herinneren... *braaf he *

Pluimpje voor coopergirl
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nog nooit out gegaan door de alcohol, vrienden van me wel. Van afgelopen zaterdag wel een zwart gat overgehouden van ongeveer 1,5 uur.
Oud 27-10-2003, 15:44
ssjpan
ssjpan is offline
Ja, dat had ik eens, kan me van een paar uur niks meer herinneren. Heb de hele tijd in het gras gelegen.
Oud 27-10-2003, 15:45
Verwijderd
Nog nooit out gegaan. Wel is niet meer kunnen lopen. Ook nooit iets vergeten.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:29
Verwijderd
^nooit???? ik onthou bijna elk weekend de helft niet meer
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 27-10-2003 @ 18:29:
idem.....
Oud 27-10-2003, 19:10
Mir-idiotA
Citaat:
omajunk schreef op 27-10-2003 @ 18:29:
ja idd.....maar ik wordt daar zo schijtziek van..vooral als ik bedenk wat er dan wel niet in die hersenen eigenlijk gebeurd....
gvd..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ireentje schreef op 27-10-2003 @ 15:29:
Pluimpje voor coopergirl

Yeah, ik ben goehoed
Oud 27-10-2003, 19:31
C r Y p S
C r Y p S is offline
Was ooit op een feestje van een vriend van mij. Daar was malibu-cola, welke ik zelf mixte (dus een beetje te sterk natuurlijk ). In elk geval: het feestje begon om 2200 uur, ik was er al om 2100 en lag om 2300 op de badkamer om de wc heen gekrult. Het schijnt dat er aardig wat dames waren die zich dood schrokken toen ze 'ff een plasje' wilden doen en mij daar op de grond aan troffen. Pas later in de nacht hebben 2 gasten me daar (letterlijk) weggesleept en in bed gelegt. Dat dus nooit meer
Oud 27-10-2003, 19:57
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 27-10-2003 @ 20:31:
Was ooit op een feestje van een vriend van mij. Daar was malibu-cola, welke ik zelf mixte (dus een beetje te sterk natuurlijk ). In elk geval: het feestje begon om 2200 uur, ik was er al om 2100 en lag om 2300 op de badkamer om de wc heen gekrult. Het schijnt dat er aardig wat dames waren die zich dood schrokken toen ze 'ff een plasje' wilden doen en mij daar op de grond aan troffen. Pas later in de nacht hebben 2 gasten me daar (letterlijk) weggesleept en in bed gelegt. Dat dus nooit meer
Is dat de enige keer dat je in zo'n situatie zat?

Zonde, want dat zijn de mooiste anekdotes
Oud 27-10-2003, 19:59
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 27-10-2003 @ 20:57:
Is dat de enige keer dat je in zo'n situatie zat?

Zonde, want dat zijn de mooiste anekdotes
Hahaha, heb wel meer annekdotes. Maar dit was de enige keer dat ik echt 'out' ging. Vinnik toch beetje ver gaan eigenlijk....
Oud 27-10-2003, 20:05
Tsasil
Tsasil is offline
Een keer bij het verjaardagsfeest van een vriend van mij: Ik drink alleen whiskey, dus ik neem meestal mijn eigen drank mee, nu dus ook. Alleen pleurde iemand mijn fles jameson over de grond heen. Maargoed, ik kreeg een fles Jack als vergoeding aangeboden en ik was er zo blij mee dat ik die hele fles in 2 uurtjes in mijn eentje geleegt heb.
3 uur later, na met een rolstoel tegen een boom aangereden te zijn, ben ik richting huis gebracht door een vriend, onderweg omvallend en kotsend en al. Uiteindelijk nog 4x gestopt om wildvreemde aan te spreken.
De volgende dag werd ik weer in mijn eigen bed wakker, maar ik had geen flauw idee hoe ik thuis ben gekomen, want ik moet zeker 30 minuten in mijn eentje fietsen wil ik thuis komen.

Een andere keer waarbij ik in een vergelijkbare tijd een vergelijkbare hoeveelheid had genuttigd werd ik thuis wakker in op mijn bed met mijn T-Shirt en boxer aan, mijn portomonnee naast mijn bed, maar ik kon helemaal nergens mijn broek vinden
Oud 27-10-2003, 20:32
Verwijderd
hehehe goeie shit
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 21:55
funest
funest is offline
pff outgaan, niet echt, maar gewoon in slaap vallen

een keer na school 's middags in stad gaan zitten met groep vrienden, reuze enthousiast gaan zuipen. Ik was een jaar of 15 dus had niet echt veel ervaring hehe. Na een tijdje was ik zo gruwelijk zat dat ik 'even naar buiten' ging. Ik ben toen biij een terrasje gaan zitten wat helemaal leeg was. Komt zo'n kerel van die tent naar buiten: "Hier heb je een glaasje water, maar kan je alsjeblieft niet hier kotsen want dan moet ik et opruimen"... Ik super dankbaar dat glas in een keer achterover geslagen, en hij was net weer binnen en et spoot mijn neus uit hehe...
Toen maar naar een steegje gestrompeld en daar op een verhogingetje gaan liggen, in slaap gevallen (hehe et was smiddags dus daar hebben echt veel mensen mij zien liggen)
toen wakker geworden, wilde ik naar de macdonalds lopen omdat et buiten wel erg koud was. ONderweg superhard tegen een glasplaat uit een bushokje gelopen. IN de mac weer in slaap gevallen, wakker gemaakt met de boodschap: "eten of nokken"
dus wat koude frietjes snel in me mond geduwd en verder geslapen..
pff

ohw ja, en afgelopen nieuwjaar, ik kwam op een feest aan en had al een kater. Dus begon rustig wat te drinken toen kwam iemand aan met shotglaasjes die 2x zo lang waren als normale. Dus die gevuld met goldstrike...paar biertjes later voelde ik em flink hangen. Komt er iemand aan met wodka...een longdrink glas leeg gedronken en toen moest ik naar de wc. Maar naar boven gegaan want beneden was bezet, toen voor de plee ingestort. Op de wcbril geslapen en af en toe wakker om te kotsen. Toen nog tijdje op badmatje geslapen omdat de vloer zo koud was..hehe helemaal niks meegekregen van 12 uur.

hehe ohwja en met carnaval een keer. Feest bij iemand, met z'n 3en volges mij 4 flessen wijn en aantal biertjes.. toen in de tuin gaan zitten omdat ik me niet lekker voelde, daar toen gekotst (rode kots is echt ranzig, net of je bloed kotst) en steeds weggedoezeld. Op gegeven moment komt er iemand naar buiten die me thee aanbied, en zeurt dat ik op moet staan. Dus ik stond op en vanaf toen kreeg ik een blackout. Wat me later verteld is dat ik toen voorover ben gevallen in de vijver, alleen die vijver was zo breed dat ik precies aan de overkant met mijn hoofd op et randje viel. TOen hebben ze me eruit gehesen, en me moeten uitkleden omdat ik niks deed, me hele kleren doordrenkt. Toen ben ik in iemand z;n bed gelegd en gaan slapen. Dag erop word ik wakker, echt zo van: WTF WAAR BEN IK? dus kijk naar de muur, zie daar foto van gast uit me klas...oohhhhww
heeh toen wilde ik me kleren pakken, waren nog klets nat, dus ik had zoiets van WTF? dus ik vragen en toen ontketende ik een ware lachkick door het hele huis...

hehe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2003, 22:18
Blenderhead
Blenderhead is offline
een keer keer s'ochtes tegen de voordeur aan wakker geworden terwijl ik zeker wist dat ik in m'n bed terecht was gekomen....
Oud 27-10-2003, 22:18
Blenderhead
Blenderhead is offline
en dan die ene keer dat ik s'middags op de skatebaan wakker werd gemaakt door koters.... joh....je stinkt naar bier en je hebt geen sokken aan.....
Oud 28-10-2003, 11:18
Verwijderd
hm een keer tijdens het uitgaan zowat midden op de dansvloer in slaap gevallen, terwijl iedereen om me heen een pit aan ut bouwen was...

ennuh met dauwtrappen was ik snachts ergens aan het rondspringen op het strand met fles wodka, martini, fiero etc. en vervolgens word ik wakker bij een kampvuur op iemands schoot en is het licht hmm ik dacht ik zal wel een half uurtje geslapen hebben. bleek ik naar het kampvuur te zijn gesleept, liggen kotsen en daarna 4 uur geslapen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:22
MikeyMo
MikeyMo is offline
zelf nooit..2 vrienden van me hebben wel eens een alcoholvergiftiging gehad...die jongen moest een taxi naar huis nemen..waarbij er wel iemand meeging..komt de taxi voorrijden...niemand had nog wat gezegd ofsow..zie je zn chagerijnige face..en zegt ie dat als er iemand kotst in de taxi dat het 50 euro kost...en als er iemand over hem heenkotst 65 euro kost...dat is tog lame..dat ie daar vaste prijzen voorheeft...
heb zelf idd wel eens een zwart gat gehad van een volle 3 uur..dan hoor je later wat je allemaal gedaan hebt..
Oud 29-10-2003, 20:32
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-10-2003 @ 23:18:
en dan die ene keer dat ik s'middags op de skatebaan wakker werd gemaakt door koters.... joh....je stinkt naar bier en je hebt geen sokken aan.....
hahaha ik geloof ik had ze van ergernis op hun bakkes geslagen
Oud 30-10-2003, 10:11
ShadowX
ShadowX is offline
In slaap vallen op de dansvloer. Dat je wakker wordt en je staat ineens te 'dansen'.

In bed wakker worden en echt niet meer weten hoe het je ooit gelukt is daar te komen of wanneer je naar bed bent gegaan.

En de ergste:
Ineens iemand horen zeggen: "Hij heeft gekotst" Bleek het om mij te gaan.
Oud 30-10-2003, 11:11
Verwijderd
Dan heb je echt teveel gezopen. Als het goed is komt het punt waarop je moet kotsen vóór het punt waarop je echt flauwvalt, tenzij je echt sterk drinkt (>20%).

Je kunt bijvoorbeeld best een fles wijn adten (of twee) zonder flauw te vallen. Je gaat dan wel gruwelijk over je nek (niet alleen door de alcohol, maar ook gewoon vanwege de algemene ranzigheid - kwaliteitswijn voorkomt dit niet ) maar je wordt er niet teringzat van.

Maar als jij de hele avond Dropshots of welk ander feestdrankje dan ook met zo'n 30% alcohol in je hoofd loopt te gieten, en je bent ook nog eens een meisje, dan is de kans dat je echt outgaat niet ondenkbaar. Let's face it, je kunt in coma raken of doodgaan van overmatig alcoholgebrui.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:20
ShadowX
ShadowX is offline
Fles wijn atten moet je inderdaad vaak bekopen met kotsen.
Is sowieso wel aan te raden na zo'n actie, ik bedoel, welke gezonde Hollandsche jongen drinkt er nu wijn.
Oud 30-10-2003, 12:29
Mir-idiotA
Citaat:
ShadowX schreef op 30-10-2003 @ 11:11:

En de ergste:
ze staat te kotsen...
bleek ook om mij te gaan?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 30-10-2003 @ 11:11:

En de ergste:

Oud 30-10-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
ShadowX schreef op 30-10-2003 @ 12:20:
Fles wijn atten moet je inderdaad vaak bekopen met kotsen.
Is sowieso wel aan te raden na zo'n actie, ik bedoel, welke gezonde Hollandsche jongen drinkt er nu wijn.
Precies. Niet eens zozeer omdat er teveel alcohol inziet - in een fles wijn zit maar 12,5 procent alcohol en de inhoud is 750 cc, dat komt overeen met 1,875 liter bier en daarvan gaat een normaal mens echt nog niet kotsen - maar omdat, wannéer die alcohol eenmaal inkickt (en dat is vrij snel, na een paar minuten voel je het écht wel) je ineens zulke maagkrampen krijgt dat je geheid over je nek moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:44
ShadowX
ShadowX is offline
Het kan trouwens in 1:52 min. Wij zetten een nummer van Moby op dat zo lang duurt en dan moet'ie op zijn.
Oud 30-10-2003, 13:45
Verwijderd

Volgens Beau's Studentenhandboek moeten vier biertjes in vier seconden naar binnen kunnen, maar dat is mij tot op heden nog niet gelukt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:46
ShadowX
ShadowX is offline
Heb ook stukjes uit dat boek gelezen (Revu) maar kan m'n keel niet open zetten. En wat hij zegt over ademen en slikken....ik snap hem niet.
Oud 30-10-2003, 14:38
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-10-2003 @ 12:11:
Dan heb je echt teveel gezopen. Als het goed is komt het punt waarop je moet kotsen vóór het punt waarop je echt flauwvalt, tenzij je echt sterk drinkt (>20%).

Je kunt bijvoorbeeld best een fles wijn adten (of twee) zonder flauw te vallen. Je gaat dan wel gruwelijk over je nek (niet alleen door de alcohol, maar ook gewoon vanwege de algemene ranzigheid - kwaliteitswijn voorkomt dit niet ) maar je wordt er niet teringzat van.

Maar als jij de hele avond Dropshots of welk ander feestdrankje dan ook met zo'n 30% alcohol in je hoofd loopt te gieten, en je bent ook nog eens een meisje, dan is de kans dat je echt outgaat niet ondenkbaar. Let's face it, je kunt in coma raken of doodgaan van overmatig alcoholgebrui.
Het probleem(?) is dat ik nooit kots.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:46
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
AM schreef op 27-10-2003 @ 22:55:
pff outgaan, niet echt, maar gewoon in slaap vallen

een keer na school 's middags in stad gaan zitten met groep vrienden, reuze enthousiast gaan zuipen. Ik was een jaar of 15 dus had niet echt veel ervaring hehe. Na een tijdje was ik zo gruwelijk zat dat ik 'even naar buiten' ging. Ik ben toen biij een terrasje gaan zitten wat helemaal leeg was. Komt zo'n kerel van die tent naar buiten: "Hier heb je een glaasje water, maar kan je alsjeblieft niet hier kotsen want dan moet ik et opruimen"... Ik super dankbaar dat glas in een keer achterover geslagen, en hij was net weer binnen en et spoot mijn neus uit hehe...
Toen maar naar een steegje gestrompeld en daar op een verhogingetje gaan liggen, in slaap gevallen (hehe et was smiddags dus daar hebben echt veel mensen mij zien liggen)
toen wakker geworden, wilde ik naar de macdonalds lopen omdat et buiten wel erg koud was. ONderweg superhard tegen een glasplaat uit een bushokje gelopen. IN de mac weer in slaap gevallen, wakker gemaakt met de boodschap: "eten of nokken"
dus wat koude frietjes snel in me mond geduwd en verder geslapen..
pff

ohw ja, en afgelopen nieuwjaar, ik kwam op een feest aan en had al een kater. Dus begon rustig wat te drinken toen kwam iemand aan met shotglaasjes die 2x zo lang waren als normale. Dus die gevuld met goldstrike...paar biertjes later voelde ik em flink hangen. Komt er iemand aan met wodka...een longdrink glas leeg gedronken en toen moest ik naar de wc. Maar naar boven gegaan want beneden was bezet, toen voor de plee ingestort. Op de wcbril geslapen en af en toe wakker om te kotsen. Toen nog tijdje op badmatje geslapen omdat de vloer zo koud was..hehe helemaal niks meegekregen van 12 uur.

hehe ohwja en met carnaval een keer. Feest bij iemand, met z'n 3en volges mij 4 flessen wijn en aantal biertjes.. toen in de tuin gaan zitten omdat ik me niet lekker voelde, daar toen gekotst (rode kots is echt ranzig, net of je bloed kotst) en steeds weggedoezeld. Op gegeven moment komt er iemand naar buiten die me thee aanbied, en zeurt dat ik op moet staan. Dus ik stond op en vanaf toen kreeg ik een blackout. Wat me later verteld is dat ik toen voorover ben gevallen in de vijver, alleen die vijver was zo breed dat ik precies aan de overkant met mijn hoofd op et randje viel. TOen hebben ze me eruit gehesen, en me moeten uitkleden omdat ik niks deed, me hele kleren doordrenkt. Toen ben ik in iemand z;n bed gelegd en gaan slapen. Dag erop word ik wakker, echt zo van: WTF WAAR BEN IK? dus kijk naar de muur, zie daar foto van gast uit me klas...oohhhhww
heeh toen wilde ik me kleren pakken, waren nog klets nat, dus ik had zoiets van WTF? dus ik vragen en toen ontketende ik een ware lachkick door het hele huis...

hehe

wohh en ik dacht dat ik veel meemaakte met bier op nondeju
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:46
concito
concito is offline
Ik ben nooit echt out gegaan dat ik bewusteloos was ofzo, wel een aantal keer een black-out. (dat ik dus wel in zekere zin weg was en er vooral niks meer van wist) Dat je vrienden je dus naar huis moeten brengen, omdat kotsen en lopen niet tegelijk kan.
Dat was op een kermis hier in de buurt, gewoon veel gedronken, ging het dicht, had nog 3 muntjes, heb ik 3 sure jan (drankje uit de achterhoek, aanrader!) voor gehaald en achter elkaar weg gekloekt. Maar dat is op een of andere manier helemaal fout gegaan. Ik kreeg het vet koud en kon niet meer lopen en normaal praten, ging vet rillen en kon alleen nog maar over een hekje hangen (daar heb ik staand geslapen) toen al lopen gekosts richting de fietsen en op de fiets naar huis geslapen (telkens als ik in de berm kwam schrok ik weer wakker).
Mijn vrienden hadden me al een extra trui van een van hun aangetrokken en zijn met me mee geweest naar huis.
Ben ik opzich ook wel blij mee, we letten altijd wel goed op elkaar in zo een geval, soort ongeschreven wet.

Ben ook wel eens tijdens een werkweek met kleren aan in bed wakker geworden, dat je je echt afvraagd hoe je er komt en dat bij het eerste wat je zegt je kamergenoten beginnen te lachen en vertellen dat een leraar je in bed heeft moeten leggen

En heb een keer gehad, dat was echt grappig, dat ik 's morgens wakker wordt gemaakt door mijn pa, "goeimorgen...?" omdat ik op de bank beneden lag te slapen met alles nog aan. En dan met je duffe kopt zegt "ik denk dat ik maar naar bed ga" om vervolgens de trap op te strompelen.

Verder nog nooit iemand echt out zien gaan alleen van de alcohol (wel in combinatie met wiet). Wel eens een alcohol vergifteging gezien, maar als dat nou een alcohol vergiftiging was heb ik het ook wel eens gehad.
Oud 31-10-2003, 09:32
Juin
Juin is offline
Hahaha out gaan door alcohol...

kvin da een beetje zielig hoor drink dan gewoon niks !!
Oud 31-10-2003, 09:34
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
Citaat:
Juin schreef op 31-10-2003 @ 10:32:

juin, ik ivnd dat mensen dat zelf moeten weten ieder voor zich ik drink ok niets is mijn keuze wat anderen doen moeten ze zelf weten
Oud 31-10-2003, 09:36
Juin
Juin is offline
Citaat:
EnemyGround! schreef op 31-10-2003 @ 10:34:
juin, ik ivnd dat mensen dat zelf moeten weten ieder voor zich ik drink ok niets is mijn keuze wat anderen doen moeten ze zelf weten
Oke maar als jij out gaat dan is dat niet van de drank toch
Oud 31-10-2003, 09:37
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
nee klopt van de bruine botterhammen met worst.

bedankt pap.
Oud 31-10-2003, 09:38
Juin
Juin is offline
Citaat:
EnemyGround! schreef op 31-10-2003 @ 10:37:
nee klopt van de bruine botterhammen met worst.

bedankt pap.
Whaahahaaha

dacht dat ze groen waren
Oud 31-10-2003, 09:41
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
waren ja. als je boterhammen lang genoeg laat liggen is het groene er van af en word ie bruin.
Oud 31-10-2003, 09:42
Juin
Juin is offline
Citaat:
EnemyGround! schreef op 31-10-2003 @ 10:41:
waren ja. als je boterhammen lang genoeg laat liggen is het groene er van af en word ie bruin.
haha
Oud 19-11-2003, 10:02
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Juin schreef op 31-10-2003 @ 10:32:

Is me 1x gebeurt, en ja je moet toch weten waar je grenzen liggen niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten