Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: is het veilig jongens/meisjuhs te ontmoeten die juh via msn hebt leren kennen
ja, zolang er maar iemand bij is 40 41.24%
nee, nooit aan beginnen komen geen leuke dingen van 12 12.37%
ja, maar dan moet juh hem al mistens 1 jaar kennen en al vaak gebelt hebben 37 38.14%
nee, straks verkracht hij/zij juh... 8 8.25%
Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 14:45
kisses-girl
kisses-girl is offline
arial
Ik heb een vraagjuh aan jullie..
als een jongen over internet zegt dat ie juh leuk vind en dat ie iets met juh wil en dat ie ze vriendin voor juh heeft gedumpt moet juh dat dan geloven??
Oud 06-11-2003, 14:58
-Farfalla85-
-Farfalla85- is offline
nee, dan ben je (beiden) zeer triest bezig.
Oud 06-11-2003, 14:58
Auntie M
Auntie M is offline
neejuh
Oud 06-11-2003, 15:00
Verwijderd
Waar staat 'ja, straks verkracht hij/zij juh...'?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:09
Auntie M
Auntie M is offline
Oud 06-11-2003, 15:22
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hangt van de persoon af... maar het lijkt mij een beetje triest om te zeggen dat je verliefd op iemand bent die je alleen maar via internet kent en om daar dan je vriend(in) meteen voor te dumpen
Als je al lang mailt/belt/chat enz dan kan je die persoon best ontmoeten lijkt mij, maar doe het niet op een te afgelegen plaats
Oud 06-11-2003, 15:29
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Ik DeNk DaT JuH eR uN bTjE iNgElUiSd Wor!!!!! Of NiE???!! AcHjA, pAk Er fF uN BrEeZaHtJuH bIj En Ut iS zO OpGeLoSt ToG????!!??

KuSsIezZzZZZzz
Oud 06-11-2003, 15:55
Unexplained
Unexplained is offline
Mijn keuze staat er niet bij:

Gewoon doen, niets aan het handje. Bel één of twee keer, dan weet je zeker dat er iemand achter de naam zit. In het ergste geval kom je voor niets opdraven en sta je voor lul.

Als je een 14-jarig meisje bent raad ik je wel aan om een vriendin mee te nemen, maar anders kan het niet zoveel kwaad doorgaans.
Oud 06-11-2003, 15:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom een poll en een persoonlijke vraag?
En waarom typ je niet gewoon?

Om even antwoord te geven op de poll:
ik heb 1x iemand ontmoet. Ik msn-de al lang met hem, had hem een paar keer aan de telefoon gesproken, en hij kwam hierheen, en mijn moeder was ook thuis.
Ik doe het niet snel, mensen zo ontmoeten. Zou het ook zeker niet doen zonder dat er iemand anders bij is...

En tja, over je vraag:
dat is het verradelijke aan internet... Je weet nooit of iemand oprecht is of niet...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:59
Verwijderd
Waar staat 'ja, als je diegene vertrouwt en niet meteen je adres geeft'?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 16:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
kisses-girl schreef op 06-11-2003 @ 15:45:
arial
als een jongen over internet zegt dat ie juh leuk vind en dat ie iets met juh wil en dat ie ze vriendin voor juh heeft gedumpt moet juh dat dan geloven??
Ik wilde graag serieus op deze vraag reageren maar daar heb ik al snel minder zin in als je niet gewoon typt...

Ik heb wel mensen van internet ontmoet maar eigenlijk alleen maar als ik een soort 'beveiliging' had. Dus of als er iemand mee ging die ik kende, of als iemand die ik kende deze persoon ook al had ontmoet of iets in die richting.

Ik denk trouwens over jouw verhaal dat ik het niet geloofd zou hebben, maar dat je dat veel beter zelf kan bepalen. Maar bovendien moet je je afvragen of het iets uitmaakt. Het maakt alleen iets uit of je het wel of niet gelooft als je hem ook leuk vindt, en hem wil leren kennen en ontmoeten en dan ook nog iets met m wil etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 16:22
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
arial
Ok.. ik beken... ik was het en ik wilde je graag op de eerste date verkrachten en vermoorden
Oud 06-11-2003, 16:46
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
arial
nee natuurlijk niet
maar daarom zou je m nog wel kunnen meeten
Oud 06-11-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
arial
juh
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 17:07
juno
juno is offline
Waar is de optie dat je best elkaar kunt ontmoeten, als je elkaar vertrouwt? Na een week kan je contact al zo intensief zijn, dat je hem/haar gerust kunt gaan meeten. Ik vertrouw op mijn instinct, en ben nog nooit teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 20:05
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Ik zou er nooit aan beginnen omdat je niet weet of de persoon waarmee je chat, wel die persoon is. Stel je voor dat je met een leuk meisje aan het chatten bent,blijkt ze opeens 36 ofzo te zijn...
Oud 06-11-2003, 21:20
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
arial
Hoe moeten wij nou weten of die jongen tegen jou de waarheid zegt als hij zijn vriendin voor je gedumpt heeft? Het kan goed dat hij je aan het neppen is en gewoon wat spannende msn-gesprekken (en mogelijk ontmoetingen) wil, maar het kan ook best dat het echt waar is. Maar goed, je moet zelf aanvoelen of je hem gelooft. Persoonlijk denk ik niet dat ik ooit verliefd zou worden op iemand die ik alleen van internet ken en het lijkt me nog onwaarschijnlijker als ik al een goede relatie zou hebben.

De optie: 'Ja, gewoon doen als je het vertrouwt' staat er niet bij, dus ik heb niet gestemd.
Ik denk dat je vooral als meisje wel een beetje voorzichtig moet zijn. Maar je hoeft denk ik niet per se iemand mee te nemen. Zorg dat je weet hoe hij eruit ziet en laat hem dan naar een openbare plaats komen (liefst bij jou in de buurt). Als je hem dan ziet, dan weet je in ieder geval dat hij is wie hij zei. En dan moet je maar een beetje op drukke plaatsen blijven tot je hem vertrouwt (of niet). Ik denk dat je dan wel redelijk veilig bent.
Oud 06-11-2003, 21:22
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 06-11-2003 @ 21:05:
Ik zou er nooit aan beginnen omdat je niet weet of de persoon waarmee je chat, wel die persoon is. Stel je voor dat je met een leuk meisje aan het chatten bent,blijkt ze opeens 36 ofzo te zijn...
Ik zou sowieso altijd eerst een foto vragen (om elkaar te herkennen ) en als ze dan niet dezelfde persoon is als de persoon op de foto, dan ga je gewoon niks met haar doen.
Oud 07-11-2003, 12:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2003 @ 18:07:
Waar is de optie dat je best elkaar kunt ontmoeten, als je elkaar vertrouwt? Na een week kan je contact al zo intensief zijn, dat je hem/haar gerust kunt gaan meeten. Ik vertrouw op mijn instinct, en ben nog nooit teleurgesteld.
I agree
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:02
Verwijderd
Jongens die je nog nooit hebt gezien en die je alleen via MSN of mail hebt gesproken, zou ik niet geloven wanneer ze zeggen dat ze hun vriendin voor je hebben gedumpt en dat ze iets met je willen. Dat is over het algemeen gelul.

Maar iemand die je al wat langer kent, waar je niet alleen mee chat maar ook mee belt en waarvan je weet dat hij of zij degene is die hij zegt te zijn, kun je gerust ontmoeten. Ik zou in ieder geval wel een beetje dicht bij huis afspreken, dat is het goedkoopste en je kunt makkelijk en snel naar huis als het enorm tegen blijkt te valen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:12
Verwijderd
en op openbare plekken meeten, dat ie niet meteen rare dingen kan doen...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:32
funkypunk
funkypunk is offline
ik zou niet mn beste ''goodlooking friend'' meenemen, straks gaat ie der met der vandoor
Oud 08-11-2003, 02:13
Verwijderd
juh
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:40
moenbase
moenbase is offline
E) Ik vind het niet nodig dat er iemand bij is aan mijn kant, maar als zij/hij het fijner vind af te spreken wanneer er meerderen bij zijn, vind ik dat wel ok
Oud 08-11-2003, 14:21
Yolcu
Yolcu is offline
ach typ toch fatsoenlijk Nederlands..
Oud 08-11-2003, 15:09
CryptapiX
CryptapiX is offline
neej niet geloven..

en je poll
ik mis een antwoord
ik zou best meisje van msn ontmoeten.. als ik fotos heb gehad en heb gebeld ofow
en dan hoef ik echt geen jaar te wachten
Oud 09-11-2003, 09:37
steentje
steentje is offline
ja hoor.....moet je wel iets over hem weten en hem vertrouwen...
Oud 09-11-2003, 10:58
AMDFreak
AMDFreak is offline
Gewoon een vriendin meenemen.. en erbij zeggen dat je het gewoon eng vind..
Oud 09-11-2003, 11:49
The0
The0 is offline
Ik heb gestemd zolang ermaar iemand bij is, denk dat dat de beste optie is, het zijn namelijk niet alleen maar oude vieze mannetjes die je willen verkrachten achter die msn namen.. Ontmoeten op een neutrale of liefst openbare plaats is ook aan te raden.
Oud 09-11-2003, 12:52
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn antwoord staat er niet bij...Ik doe het gewoon. je kan toch overdag afspreken op een plek waar veel mensen zijn? geen probleem lijkt me...en als het klikt kan je s avonds nog samen uitgaan, zoniet, dan stuur je hem rond een uur of 6 naar huis (''ik moet nu echt eten hoor!'')
Oud 10-11-2003, 13:11
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb mijn vriend via ICQ leren kennen en heb hem na hem een half jaar lang elke dag gesproken te hebben ontmoet.
Ik durfde niet eerder omdat ik het een beetje eng vond..
Het is allemaal heel erg goed gegaan en inmiddels wonen we alweer ruim 1,5 jaar samen

Het kán dus goed gaan, maar je weet natuurlijk nooit hoe de persoon in kwestie in het echt is..
Spreek daarom bij voorkeur niet alleen af.
Oud 10-11-2003, 14:21
Qimm
Qimm is offline
uh?
Oud 10-11-2003, 19:11
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
Citaat:
-Farfalla85- schreef op 06-11-2003 @ 15:58:
nee, dan ben je (beiden) zeer triest bezig.
helemaal mee-eens
Oud 10-11-2003, 19:15
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb bijna wat gehad met een jongen die 4 jaar lang bijna elke dag op ICQ heb gesproken en via een messageboard heb ontmoet. Het werd helaas niks, maar het kan dus zeker wel.
Oud 11-11-2003, 16:59
Verwijderd
ik geloof er niet in, ik was eerst ''verliefd'' op een jongen van internet die bij mij op school zat, heb met hem gezoenmt op een schoolfeest, wat helemaal niets was.
Hele tijd niet gesproken en toen kwam ik weer bij hem in de klas, nu zijn we goede vrienden, maar k geloof niet zo in internetlovers
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:02
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 11-11-2003 @ 17:59:
ik geloof er niet in, ik was eerst ''verliefd'' op een jongen van internet die bij mij op school zat, heb met hem gezoenmt op een schoolfeest, wat helemaal niets was.
Hele tijd niet gesproken en toen kwam ik weer bij hem in de klas, nu zijn we goede vrienden, maar k geloof niet zo in internetlovers
al paste jij en adam wel goed bij elkaar
geloof er overigens ook niet zo echt meer in
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:28
Multilot
Multilot is offline
hahahahahaha

Hoe bedenk je de antwoorden....

Oud 11-11-2003, 17:39
Verwijderd
mwa, als je er al vanuit gaat dat je gaat meeten alleen om eventueel een relatie te krijgen, dan vind ik dat idd een beetje triest...je kunt natuurlijk wel benieuwd naar elkaar zijn.

Keb zelf wel wat mensen via msn ontmoet. Een paar mensen van een ander forum, maar die kennen elkaar onderling dus dat is redelijk veilig. Nog een jongen die ik wel ok vond, en dat liep uit op 1 leuke dag. Dit was wel een risico omdat ik hem verder dus niet kende.

En 1 persoon van dit forum maar dat was omdat ik goed met hem kon praten. Het leek me redelijk veilig maarja je bent nooit zeker. Toch, als je een verkrachting verwacht ben je redelijk paranoia denk ik. Het kan wel, maar het gaat meestal goed. En van deze laatste meeting heb ik geen spijt want we zijn nu in love...maar dat was dus niet het doel van onze ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
arial
Nee, die wil alleen doktertje spelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten