|
|
Bekijk resultaten poll: is het veilig jongens/meisjuhs te ontmoeten die juh via msn hebt leren kennen | |||
ja, zolang er maar iemand bij is |
![]() ![]() ![]() ![]() |
40 | 41.24% |
nee, nooit aan beginnen komen geen leuke dingen van |
12 | 12.37% |
ja, maar dan moet juh hem al mistens 1 jaar kennen en al vaak gebelt hebben |
37 | 38.14% |
nee, straks verkracht hij/zij juh... |
8 | 8.25% |
Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar daarom zou je m nog wel kunnen meeten
||
Citaat:
De optie: 'Ja, gewoon doen als je het vertrouwt' staat er niet bij, dus ik heb niet gestemd. Ik denk dat je vooral als meisje wel een beetje voorzichtig moet zijn. Maar je hoeft denk ik niet per se iemand mee te nemen. Zorg dat je weet hoe hij eruit ziet en laat hem dan naar een openbare plaats komen (liefst bij jou in de buurt). Als je hem dan ziet, dan weet je in ieder geval dat hij is wie hij zei. En dan moet je maar een beetje op drukke plaatsen blijven tot je hem vertrouwt (of niet). Ik denk dat je dan wel redelijk veilig bent.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jongens die je nog nooit hebt gezien en die je alleen via MSN of mail hebt gesproken, zou ik niet geloven wanneer ze zeggen dat ze hun vriendin voor je hebben gedumpt en dat ze iets met je willen. Dat is over het algemeen gelul.
Maar iemand die je al wat langer kent, waar je niet alleen mee chat maar ook mee belt en waarvan je weet dat hij of zij degene is die hij zegt te zijn, kun je gerust ontmoeten. Ik zou in ieder geval wel een beetje dicht bij huis afspreken, dat is het goedkoopste en je kunt makkelijk en snel naar huis als het enorm tegen blijkt te valen. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gestemd zolang ermaar iemand bij is, denk dat dat de beste optie is, het zijn namelijk niet alleen maar oude vieze mannetjes die je willen verkrachten achter die msn namen.. Ontmoeten op een neutrale of liefst openbare plaats is ook aan te raden.
|
Mijn antwoord staat er niet bij...Ik doe het gewoon. je kan toch overdag afspreken op een plek waar veel mensen zijn? geen probleem lijkt me...en als het klikt kan je s avonds nog samen uitgaan, zoniet, dan stuur je hem rond een uur of 6 naar huis (''ik moet nu echt eten hoor!'')
|
Ik heb mijn vriend via ICQ leren kennen en heb hem na hem een half jaar lang elke dag gesproken te hebben ontmoet.
Ik durfde niet eerder omdat ik het een beetje eng vond.. Het is allemaal heel erg goed gegaan en inmiddels wonen we alweer ruim 1,5 jaar samen ![]() Het kán dus goed gaan, maar je weet natuurlijk nooit hoe de persoon in kwestie in het echt is.. Spreek daarom bij voorkeur niet alleen af.
|
Verwijderd
|
ik geloof er niet in, ik was eerst ''verliefd'' op een jongen van internet die bij mij op school zat, heb met hem gezoenmt op een schoolfeest, wat helemaal niets was.
Hele tijd niet gesproken en toen kwam ik weer bij hem in de klas, nu zijn we goede vrienden, maar k geloof niet zo in internetlovers |
![]() |
||
Citaat:
geloof er overigens ook niet zo echt meer in |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwa, als je er al vanuit gaat dat je gaat meeten alleen om eventueel een relatie te krijgen, dan vind ik dat idd een beetje triest...je kunt natuurlijk wel benieuwd naar elkaar zijn.
Keb zelf wel wat mensen via msn ontmoet. Een paar mensen van een ander forum, maar die kennen elkaar onderling dus dat is redelijk veilig. Nog een jongen die ik wel ok vond, en dat liep uit op 1 leuke dag. Dit was wel een risico omdat ik hem verder dus niet kende. En 1 persoon van dit forum maar dat was omdat ik goed met hem kon praten. Het leek me redelijk veilig maarja je bent nooit zeker. Toch, als je een verkrachting verwacht ben je redelijk paranoia denk ik. Het kan wel, maar het gaat meestal goed. En van deze laatste meeting heb ik geen spijt want we zijn nu in love...maar dat was dus niet het doel van onze ontmoeting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen? Verwijderd | 29 | 19-02-2012 05:32 | |
Lifestyle |
Je avonturen bij de McDonalds en wat je nog meer gedaan hebt vandaag. Ragnar | 500 | 11-12-2005 10:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #18 Qamra | 500 | 04-11-2005 22:14 | |
Muziek |
Trance! danceforce | 36 | 27-01-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
the one who took place fot another vempire | 4 | 22-08-2001 22:41 |