Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 03:37
Ellaha
Ellaha is offline
Hay,

Ik vroeg me af hoe het kan, dat als je helemaal gek bent op iemand, je niet altijd ook sexueel aangetrokken voelt tot die persoon? Ik heb dat namelijk een keer meegemaakt met een exvriend van me.. Ik was helemaal verliefd, hield van m.. maar op de een of andere manier, wilde ik liever geen sex met hem. Wilde liever gewoon bij m zijn.. zonder sex.. Ik weet niet waarom, heb misschien wel een idee... ik vond hem niet zo een aantrekkelijk lichaam hebben.. misschien klinkt dit wel stom.. (ik vind van wel) maar toch was het zo.
Ik heb dit overigens maar 1 keertje meegemaakt hoor...
Het kan trouwens niet zo zijn, dat t kwam omdat ik niet genoeg voor m voelde.. dat zal zeker weten de reden niet geweest zijn..!
Ik vroeg me af , of meer mensen hier ooit welis 'last' van hebben gehad? Dankjewel..

Liefs, Ella
Oud 10-11-2003, 06:09
CryptapiX
CryptapiX is offline
neej sorry
voor mij staat sex toch in verband met een relatie,
ik vind het eerlijk gezegd niets meer dan normaal dat je sex hebt in een relatie..
dit houd overigens niet in dat ik geen half jaar (of langer) zou kunnen w88 op mn vriendin als die dat zou willen..
en ik dnek niet dat ik een relatie aanga met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind in meer opzichten dan "leuk" alleen
Oud 10-11-2003, 08:46
Ellaha
Ellaha is offline
Ja voor mij staat sex ook in een verband met een relatie...
Alleen we hebben maar een half jaar gehad..
En trouwes.. ik vond m niet alleen "leuk"....

Citaat:
CryptapiX schreef op 10-11-2003 @ 07:09:
neej sorry
voor mij staat sex toch in verband met een relatie,
ik vind het eerlijk gezegd niets meer dan normaal dat je sex hebt in een relatie..
dit houd overigens niet in dat ik geen half jaar (of langer) zou kunnen w88 op mn vriendin als die dat zou willen..
en ik dnek niet dat ik een relatie aanga met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind in meer opzichten dan "leuk" alleen
Oud 10-11-2003, 10:00
Verwijderd
Hmm, dat is best vreemd - een kenmerk van verliefdheid is immers, dat je er (vooral in t begin) zo geil van wordt, en bovendien hoor je zo vaak dat 'liefde blind maakt' . Ik kan het me op zich wel voorstellen, dat als iemand er écht ongezond uit ziet, je niet echt verlangt naar sex met diegene... maar hoeveel mensen zijn dat nou, die er echt zo slecht uit zien?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:57
Verwijderd
Nee, heb ik nooit gehad. Ik wil sowieso pas sex als ik heel veel voor iemand voel. En als ik zoveel voor iemand voel vind ik diegene ook automatisch aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:14
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik weet het niet, maar volgens mij heb je op dat moment houden van en verliefd zijn op door elkaar gegooit. Volgens mij word iemand namelijk automatisch aantrekkelijker als je echt verliefd op diegene bent.
Maar ik denk gewoon dat het komt omdat je er niet aan toe was.
Oud 10-11-2003, 14:58
DorkNL
DorkNL is offline
dit heb ik vorig jaar gehad met een meisje, ik vond haar knap, ik vond haar echt te gek en helemaal cool, was helemaal gek op haar, maar op de een of andere manier wou ik niets met haar, heel en heel gek, vooral omdat ik normaal gewoon retegeil ben en alles wil neuken wat ik zie ( nee geen dieren of sleutelgaten voor de bijdehandjes onder ons)
Oud 13-11-2003, 15:48
Ellaha
Ellaha is offline
Nou weet ik denk hoe het komt... Ik was eerst een jaar verliefd op m totdat hij mij ook zag staan en we later hele goede vrieden werden wat uitkwam op een liefdesrelatie.. (Ik was denk niet meer zo verliefd, ik hield van m..) Daarom misschien??

Citaat:
teddybeer1983 schreef op 10-11-2003 @ 15:14:
Ik weet het niet, maar volgens mij heb je op dat moment houden van en verliefd zijn op door elkaar gegooit. Volgens mij word iemand namelijk automatisch aantrekkelijker als je echt verliefd op diegene bent.
Maar ik denk gewoon dat het komt omdat je er niet aan toe was.
Oud 13-11-2003, 16:25
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik vind het best vreemd eerlijk gezegt,,, voor mij staat dat echt met elkaar in verband.. als ik echt ek op iemand ben verlang ik naar die persoon in alle opzichten

Als iemand er echt slecht uitziet kan ik me wel voorstellen dat je daar niet meteen helemaal opgewonden van wordt ofzo... maar ik denk dat dit bij mij alleen opgaat bij mensen die echt eng-lelijk zijn.. en zoveel lopen die er toch niet rond

Maar wat je zegt dat je hem meer als een vriend zag en niet meer verliefd op hem was kan ik heel goed kloppen. Dan kan je immers wel heeeeel gek op hem zijn, maar gewoon niet op die manier
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 18:27
Verwijderd
kheb welles gehad dat ik verliefd was op een jongen en dat ik er echt niet aan moest denken om een sexuele handeling met hem uit te voeren.. vet vaag
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 18:31
Verwijderd
Wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad. Wel extreme seksuele aantrekkingskracht op mensen die ik verder totaal niet leuk vond. Een soort dierlijk instinct ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 18:39
WanderingSpirit
WanderingSpirit is offline
tis bijna eng maar ik had precies hetzelfde met een ex van me. Ik was echt helemaal gek op em en hield zelfs van hem maar ik voelde me niet sexueel tot hem aangetrokken. Ik heb een half jaar wat met hem gehad, ik dacht dat het vanzelf wel kwam, maar dat was niet zo. Na een half jaar heb ik het niet om die reden uitgemaakt hoor (ik was toen zelf nog niet eens zo met sex enzow bezig) maar het werd gwoon saai en het gevoel was veranderd... echt vreemd want ik herken me er wel in dat ik die jongen niet echt knap/aantrekkelijk (wel heel lief/cute) vond. mijn vriendinnen hebben altijd gezegd 'wat zie je in hem' maar liefde maakt blind en it's the inside that matters maar op een gegeven moment merk je wel dat er wat ontbreekt in n relatie als je niet intiem bent, want dan is het eigenlijk alleen maar hechte vriendschap
Oud 14-11-2003, 01:25
Ellaha
Ellaha is offline
Wow meid, wat heb jij toch een gelijk!!
Alles wat jij zegt, was bij mij precies hetzelfde...
Gelukkig zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt...
Dankjewel voor je reactie!

Citaat:
WanderingSpirit schreef op 13-11-2003 @ 19:39:
tis bijna eng maar ik had precies hetzelfde met een ex van me. Ik was echt helemaal gek op em en hield zelfs van hem maar ik voelde me niet sexueel tot hem aangetrokken. Ik heb een half jaar wat met hem gehad, ik dacht dat het vanzelf wel kwam, maar dat was niet zo. Na een half jaar heb ik het niet om die reden uitgemaakt hoor (ik was toen zelf nog niet eens zo met sex enzow bezig) maar het werd gwoon saai en het gevoel was veranderd... echt vreemd want ik herken me er wel in dat ik die jongen niet echt knap/aantrekkelijk (wel heel lief/cute) vond. mijn vriendinnen hebben altijd gezegd 'wat zie je in hem' maar liefde maakt blind en it's the inside that matters maar op een gegeven moment merk je wel dat er wat ontbreekt in n relatie als je niet intiem bent, want dan is het eigenlijk alleen maar hechte vriendschap
Oud 14-11-2003, 09:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het is volgens mij vrij normaal dat je niet altijd verliefd hoeft te zijn op degene tot wie je je seksueel aangetrokken voelt en andersom.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:14
WanderingSpirit
WanderingSpirit is offline
Citaat:
Ellaha schreef op 14-11-2003 @ 02:25:
Wow meid, wat heb jij toch een gelijk!!
Alles wat jij zegt, was bij mij precies hetzelfde...
Gelukkig zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt...
Dankjewel voor je reactie!
graag gedaan , van alles leer je he en nu heb ik een hele lieve EN hele aantrekkelijke vriend gwoon helemaal perfect

Regels voor berichten