![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, dat is best vreemd - een kenmerk van verliefdheid is immers, dat je er (vooral in t begin) zo geil van wordt, en bovendien hoor je zo vaak dat 'liefde blind maakt'
![]() |
![]() |
|
Ik weet het niet, maar volgens mij heb je op dat moment houden van en verliefd zijn op door elkaar gegooit. Volgens mij word iemand namelijk automatisch aantrekkelijker als je echt verliefd op diegene bent.
Maar ik denk gewoon dat het komt omdat je er niet aan toe was.
|
dit heb ik vorig jaar gehad met een meisje, ik vond haar knap, ik vond haar echt te gek en helemaal cool, was helemaal gek op haar, maar op de een of andere manier wou ik niets met haar, heel en heel gek, vooral omdat ik normaal gewoon retegeil ben en alles wil neuken wat ik zie ( nee geen dieren of sleutelgaten voor de bijdehandjes onder ons)
||
Nou weet ik denk hoe het komt... Ik was eerst een jaar verliefd op m totdat hij mij ook zag staan en we later hele goede vrieden werden wat uitkwam op een liefdesrelatie.. (Ik was denk niet meer zo verliefd, ik hield van m..) Daarom misschien??
Citaat:
|
Ik vind het best vreemd eerlijk gezegt,,, voor mij staat dat echt met elkaar in verband.. als ik echt ek op iemand ben verlang ik naar die persoon in alle opzichten
![]() Als iemand er echt slecht uitziet kan ik me wel voorstellen dat je daar niet meteen helemaal opgewonden van wordt ofzo... maar ik denk dat dit bij mij alleen opgaat bij mensen die echt eng-lelijk zijn.. en zoveel lopen die er toch niet rond Maar wat je zegt dat je hem meer als een vriend zag en niet meer verliefd op hem was kan ik heel goed kloppen. Dan kan je immers wel heeeeel gek op hem zijn, maar gewoon niet op die manier |
![]() |
|
tis bijna eng maar ik had precies hetzelfde met een ex van me. Ik was echt helemaal gek op em en hield zelfs van hem maar ik voelde me niet sexueel tot hem aangetrokken. Ik heb een half jaar wat met hem gehad, ik dacht dat het vanzelf wel kwam, maar dat was niet zo. Na een half jaar heb ik het niet om die reden uitgemaakt hoor (ik was toen zelf nog niet eens zo met sex enzow bezig) maar het werd gwoon saai en het gevoel was veranderd... echt vreemd want ik herken me er wel in dat ik die jongen niet echt knap/aantrekkelijk (wel heel lief/cute) vond. mijn vriendinnen hebben altijd gezegd 'wat zie je in hem' maar liefde maakt blind
![]()
||
Wow meid, wat heb jij toch een gelijk!!
Alles wat jij zegt, was bij mij precies hetzelfde... Gelukkig zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt... Dankjewel voor je reactie! Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De mens tussen de dieren dragonstorm | 94 | 04-10-2004 08:30 | |