Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2003, 21:42
Ireentje
Ireentje is offline
Een tijdje geleden heb ik bij een kies een wortelkanaalbehandeling gehad omdat ik er een gaatje in had. Een paar dagen geleden begon de kies gevoelig te worden, en 2 dagen geleden voelde ik met mijn vinger aan de buitenkant van die kies (tandvlees) en daar zat een hele bult. Niet zoals normaal bij een ontstekingkkje maar echt een hele bult helemaal onderaan. Waarschijnlijk bij het wortel gedeelte? Ik verga echt van de pijn, en ik heb vrijdag een afspraak bij de tandarts. Maar helaas ben ik nogal bang voor de tandarts...zeker bij zoiets

Weet iemand van jullie wat er is..? wat de tandarts ertegen gaat doen...? of ik een verdoving mag..?
bedankt, forumbuddy's
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 22:12
Somebody Special
Somebody Special is offline
Wortelkanaalbehandeling voor een gaatje Die krijg je normaal alleen als er een ontsteking zit of dreigt te komen..
Pijn aan kies na een wortelkanaalbehandeling

Ik zou toch even terug gaan naar je tandarts want na een wortelkanaalbehandeling (mooi woord voor Galgje) kan je normaal gesproken geen pijn meer hebben aan een kies omdat de ontstoken zenuw dood gaat/verwijderd wordt.
Oud 25-11-2003, 22:30
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 25-11-2003 @ 23:12:
Wortelkanaalbehandeling voor een gaatje Die krijg je normaal alleen als er een ontsteking zit of dreigt te komen..
Pijn aan kies na een wortelkanaalbehandeling

Ik zou toch even terug gaan naar je tandarts want na een wortelkanaalbehandeling (mooi woord voor Galgje) kan je normaal gesproken geen pijn meer hebben aan een kies omdat de ontstoken zenuw dood gaat/verwijderd wordt.
Daar had ik nog helemaal niet aangedacht misschien is er iets niet goed gegaan ofsow...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten