Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 00:27
matrix21
matrix21 is offline
Ik heb dus een klein lcd schermpje gekocht voor op m'n pc. Die wil ik het liefst inbouwen in de bovenkant van m'n kast (dus gat zagen in het metaal en daar inhangen) Nou ben ik alleen bang dat de zaagsnede niet zo perfect zal worden en het dus geen gezicht is.
Wie heeft er een idee om dit af te werken?

Zelf zat ik al te denken aan windowrubber wat je bij sommige raampjes voor je computerkast erbij krijgt. Zou je dit ook los kunnen krijgen? Of iets dergelijks?
Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 10:40
unpopular
unpopular is offline
idd ik zou zoiets ook met rubber afwerken. Verwacht dat een doe-het-zelf zaak het wel heeft en anders zul je naar de sloop moeten om het van een oude auto afteslopen.

Of je pakt een tocht strip (niet met van die haardjes) ook die vind je bij een doe-het-zelf zaak
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 14:34
miro
miro is offline
Ik heb zelf een raam in m'n kast gemaakt, m'n LCD-scherm (4x20) zit er nog niet in. Dat raam heb ik er gewoon in gemaakt met een decoupeerzaag, fluitje van een cent. Dat kan dus ook met je LCD.

Gewoon vooraf nauwkeurig aftekenen, netjes uitzagen (voor zo'n klein gat zou ik een Dremel pakken) en uiteraard met rubber afwerken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten