Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 18:59
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Ik heb al een aantal keer wat met een Ex gehad voor avondjes... Na een tijd stuurde hij me smsje dat hij meer voor me voelde en dat hij super verliefd op me was... We hebben het eerst een paar weken aangezien en toen hebben we dus echt wat gekregen... We hadden het onderandere over gehad dat we er allebei zeker voor moesten zijn dat we echt wel verliefd op elkaar waren en dat het niet voor 2 weken ofzo zou zijn... Nou we waren alletwee overtuigd dat we allebei hartstikke gek op elkaar waren dus we besloten om wat met elkaar te nemen ... Na 2 weken maakte hij het uit ... Hij voelde op dat moment niks meer speciaals voor me en zag me meer als een goeie vriendin... We hebben echt alles super goed uitgepraat we besloten toen om als goeie vrienden verder te gaan... We konden in die 2 weken nadat hij het had uitgemaakt echt super goed met elkaar praten... We zien elkaar vaak in het weekend en soms komen we elkaar tegen na schooltijd.... Ik heb het gevoel dat ik telkens wat moet ondernemen om wat samen te gaan doen (gewoon als goeie vrienden) Hij kwam wel een keer onverwachts in een pauze bij me langs dat was wel leuk... Doordat hij soms snel weer van msn af gaat.. en doordat hij soms me niet (gelijk) terug smsd heb ik het idee dat hij me niet meer mag.. Dat ik teveel zeur op 1 of ander manier... dat ik teveel aandacht aan hem vraag... Ik heb dus Woensdagavond dit smsje gestuurd: He ik had een vraagje. Hoe zie je mij nou: Netzoals je me eerst zag voordat we echt wat kregen of als een goeie vriend? Sms je terug? Kus My Hij reageerde gelijk terug: Ik zie je als een goeie vriend!!! Kus Het klinkt opzich wel positief.. maar toch ik twijfel zoveel ik ben bang dat hij zijn beloofte niet nakomt en dat hij me straks laat vallen..... Moet ik tegen hem ga vertellen dat ik bang bent dat hij me straks laat vallen? Moet ik alles tegen hem gaan vertellen? Maar als ikdat zou doen ben ik weer bang dat hij me een zeur gaat vinden...

Wie weet wat ik moet doen?

Kus Mutsjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 19:30
Piccola
Piccola is offline
Als jullie echte vrienden zijn vind ik dat je hem alles gewoon moet kunnen vertellen. En dan kan hij zeggen hoe hij er over denkt, weet jij meteen waar je aan toe bent! Dus ik zou eens met hem gaan praten als jij hier echt mee zit. Hij vindt je heus geen zeur!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:49
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Als jullie echte vrienden zijn vind ik dat je hem alles gewoon moet kunnen vertellen. En dan kan hij zeggen hoe hij er over denkt, weet jij meteen waar je aan toe bent! Dus ik zou eens met hem gaan praten als jij hier echt mee zit. Hij vindt je heus geen zeur!

Moet ik hem dan gaan smsen en vragen als we binnekort ergens kunne gaan praten of zou je hem een mail sturen??
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:54
Piccola
Piccola is offline
Ik zou hem een smsje sturen met daarin inderdaad of ie binnenkort tijd heeft om iets te gaan drinken of om langs te komen ofzo. En dan kunnen jullie erover praten. Email sturen zou opzich ook best kunnen, maar ja wanneer leest ie dat? Het kan zijn dat er dagen tussen zitten voordat hij z'n email weer eens checkt ofzo. Maar goed, in ieder geval succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 08:09
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
wow ik heb dus PRECIES hetzelfde
Ik vraag me dan ook steeds af of ie niet vindt dat ik teveel zeur als ik gewoon voor de lol op bel (dat ie denkt dat ik hem nog leuk vind ofzo) of dat hij mij niet meer aardig vindt als ie toevallig 2 dagen niks laat horen.
Ik zit er nu dan ook best mee met hoe ik nou met hem om moet gaan, want ik weet het dus effe niet zo meer

Maja , hier heb je dus niks aan, maar ik moest het effe kwijt
Oud 20-04-2002, 15:26
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik zou hem een smsje sturen met daarin inderdaad of ie binnenkort tijd heeft om iets te gaan drinken of om langs te komen ofzo. En dan kunnen jullie erover praten. Email sturen zou opzich ook best kunnen, maar ja wanneer leest ie dat? Het kan zijn dat er dagen tussen zitten voordat hij z'n email weer eens checkt ofzo. Maar goed, in ieder geval succes ermee!
Ik heb hem een smsje gestuurd met daarin verteld dat ik bang was dat hij me liet vallen en straks niks meer met me te maken wilt hebbe.. Nou hij had er vanmiddag nog nie op gereageerd dus heb ik hem nog maar een smsje gestuurd en gevraagd om hij hem had ontvangen... hij terug smsen ja ik heb hem ontvangen en kom je vanavond nog... dus eigenlijks ben ik nog geen ene meter verder
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:13
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
Mutsjuh schreef:

Ik heb hem een smsje gestuurd met daarin verteld dat ik bang was dat hij me liet vallen en straks niks meer met me te maken wilt hebbe.. Nou hij had er vanmiddag nog nie op gereageerd dus heb ik hem nog maar een smsje gestuurd en gevraagd om hij hem had ontvangen... hij terug smsen ja ik heb hem ontvangen en kom je vanavond nog... dus eigenlijks ben ik nog geen ene meter verder

Hij vind me geen zeur heeft ie me gesmsd maar toch ik twijfel zo veel zou ik hem een mail sturen waarin ik alles aan hem uitleg.. maar als ik dat doe heb ik gelijk weer het gevoel dat hij me straks een zeur gaat vinden .... Ik wil zo graag wat vaker wat met hem doen als goeie vrienden...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Mutsjuh schreef:

Hij vind me geen zeur heeft ie me gesmsd maar toch ik twijfel zo veel zou ik hem een mail sturen waarin ik alles aan hem uitleg.. maar als ik dat doe heb ik gelijk weer het gevoel dat hij me straks een zeur gaat vinden .... Ik wil zo graag wat vaker wat met hem doen als goeie vrienden...
Sorry, ik wil je op geen enkele manier aanvallen maar wat wil je nu eigenlijk van hem horen? Hij heeft je al gezegd dat ie je als een goede vriend ziet, hij heeft je ook al gezegd dat ie je geen zeur vind.. wat wil je nu dan nog van hem horen? Ik denk dat hij jou dan die zekerheid ook niet kan bieden aangezien hij je nu al antwoord heeft gegeven en jij maar zit van ja maar toch. Ik denk dus dat ookal ga je met hem praten en hij zegt het je allemaal weer je dan nog steeds zult zitten van ja maar toch. Jullie zijn zulke goede vrienden, dan moet je hem ook kunnen vertrouwen op zijn woord lijkt mij. Dat je wat meer met hem wil doen kun je toch gewoon voorstellen? Dat ie je niet altijd meteen terugsmsed enzow zie ik echt niet als iets dat een onzekerheid is, en ms ben jij hem wel altijd voor met iets ondernemen. Maar dat hij dan elke keer ook iets met je wil doen zegt toch genoeg? Sorry, maar ik begrijp niet wat je nu precies van hem verwacht??
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Tja... ik heb precies hetzelfde. Het lijkt net of het alleen van mijn kant komt. Als ik sms krijg ik niets terug dat soort dingen. Hij zit bij me in de klas en dan praten we wel enzo maar op school is tie wat kortaf, vind ik dan. En op msn, hele verhalen enzo.. Weet ook niet echt wat ik er mee aan moet.

Ik denk dat ik (en jij misschien ook) wat te veel van die jongen verwachten. Beetje laten bezinken denk ik, komt het vanzelf wel weer.-x-
Oud 23-04-2002, 19:59
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Tja... ik heb precies hetzelfde. Het lijkt net of het alleen van mijn kant komt. Als ik sms krijg ik niets terug dat soort dingen. Hij zit bij me in de klas en dan praten we wel enzo maar op school is tie wat kortaf, vind ik dan. En op msn, hele verhalen enzo.. Weet ook niet echt wat ik er mee aan moet.

Ik denk dat ik (en jij misschien ook) wat te veel van die jongen verwachten. Beetje laten bezinken denk ik, komt het vanzelf wel weer.-x-

Ik heb me volgens mij een beetje te druk gemaakt over alles ik had hem zondag gesmst dat ik me verveelde en toen smste ie gelijk terug ik kom wel ff langs (hij woont 30 km van me vandaan )was erg gezellig zo spontaan eigenlijks hoe het ging misschien verwacht(te) ik ook wel te veel van hem... daar kan je best wel eens gelijk in hebben...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten