Hoi,
Ik zit nu in Havo 5 en moet na dit jaar dus gaan kiezen welke opleiding ik ga doen. Ik heb nu het profiel Economie & Maatschappij met in het vrije deel M&O.
Ik heb nog niet echt een specifieke opleiding in gedachten, maar ik weet wel hoe mijn toekomstige beroep er ongeveer uit zou moeten gaan zien. Ik zit alleen te twijfelen of het beter is om eerst vwo te gaan doen, of om nu meteen een vervolgopleiding te kiezen. Qua vervolgopleiding na de Havo heb ik nog geen idee, maar na vwo lijkt me de dubbelstudie 'Recht en Management' wel interessant (Nederlands recht en Bedrijfswetenschappen in 5,5 jaar). Ik weet alleen niet of dit misschien te veel van het goede wordt.
Ik zou graag iets gaan doen waarmee ik later een baan krijg in het zakenleven. Hierbij stel ik me dan voor dat ik een verantwoordelijke taak heb en genoeg promotiemogelijkheden.
Ook wil ik niet, zeg maar onderaan in een bedrijf zitten, maar het liefts natuurlijk zo hoog mogelijk.
Ik wil wel graag een goede en brede basis hebben, vooral omdat ik nog niks echt zeker weet.
Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen!
Alvast Bedankt!
|