Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: hee das v charlies angels.. en erges anders van want ik zei het eerder ook wel es, het nieuwe woordje van 2004! [daar was toch topic over..?] oja, bas en tooske hebben eindelijk, geile musketiers ![]() en spank me maar omdak offtopic ben gegaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*spank* |
![]() |
|
zo ik hoorde dit nieuws ook vandaag. Ik woon 500 meter van die school vandaan. Ik reed er met de tram langs en zag allemaal politie brandweer helicopter etc.
Ik wist toen nog niet de reden ervoor. Maarja het is dus op tv geweest zo te zien, zo maar even kijken dan En ik had gehoord dat die jongen ook nog eens gevlucht is en ze hebben hem nog niet te pakken. of wel? En die school waar het gebeurde is best wel erg ja. Er zitten daar 2 scholen naast erlkaar en ik zat vroeger op die andere. Maar die leerlingen van die erge school mochten in de pauzes nooit van het plein af anders zouden ze gekke dingen gaan doen. maarja vreselijk dat dit gebeurd is ![]()
|
Wel heel erg dat een scholier z'n conrector neer schiet..
![]() Dan ga je je echt afvragen waar dat heen moet (en dat het eigenlijk wel logisch was dat die leerling geschorst was, zo'n leerling zou ik ook niet op school willen hebben zitten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus man! Nog even en Nederland lijkt ook op Columbine. Wat een stel gekken. ![]()
||
Citaat:
Overigens vind ik het altijd bijzonder om te zien dat het hele land op z'n kop kan staan wanneer iets veelvuldig op tv wordt verteld. Staat er op pagina 8 van de krant een berichtje dat iemand dood in z'n huis is gevonden, vermoord door zijn vrouw, dan is d'r niks aan de hand... ![]()
|
Ik voorspel:
Dit zul je nog wel vaker zien, in de komende jaren. Het % scholieren dat zelfmoord pleegt groeit ook gestaag. Reden? De wereld word veeleisender, de jeugd word zenuwachtig / bang voor de toekomst. Ze zijn immers nog jong en kunne niet tegen de druk die op ze word uitgeoefend. Nog een reden: De sociale structuur onder jongeren word strenger, mensen worden totaal buitengesloten / als pispaal gebruikt, die mensen draaien door, en zo gek is dat niet (als iedereen vervelend tegen jouw deed knapte er op gegeven moment ook een draadje, niet na een week, zelfs niet na een jaar, maar na zo'n 10 jaar zeker weten). Mensen, hou je omgeving in de gaten, mensen die doordraaien laten dit vaak niet merken omdat ze hun emoties opkroppen (iets wat ze door veel gepst hebben geleerd). Ga met die mensen es een praatje aan, stellen ze op prijs (als ze niet open zijn moet je eerst vertrouwen winnen, ze zijn bang voor de mensen omdat ze er zo veel slechte ervaring mee hebben) en het kan geen kwaad. Sociaal zijn, dat is de sleutel, en sociaal heeft NIETS met geldzaken te maken, dat is gewoon een vieze vlek die de politiek over onze hersenen heeft gelegd. En daarnaast is de 'eercultuur' die er bij is gekomen vanuit het oosten ook een oorzaak, maar het is onze eigen domme schuld dat islamieten die 'eercultuur' mogen behouden en koesteren.
|
![]() |
En waarom bracht de traumahelikopter hem naar het Westeinde, zonder neurochirurgie.
Ze hadden naar het Erasmus moeten gaan, waar de heli vandaan komt. Daar is een traumacentrum en neurochirurgie. Maarja. Iemand in zijn conditie kon natuurlijk niet zolang vervoerd worden, al zou het hooguit 10 minuten vliegen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat ze een helicopter standaard moeten uitrusten met een Fleet Admiral, want die heeft er veel meer verstand van dan die mensen die er voor gestudeerd hebben! ![]()
|
![]() |
mja kan aan pistolen geraken voor minder dan 300€ (belgië,het beruchte gentbrugge).Je moet de mensen maar kennen he.
De condoomdief ![]() Maat van mij moet morgen naar de flikken (mss ivm een overval),ma ze moeten t eerst kunnen bewijzen he. Ik heb ook gewoon over vanalles gelogen tegenover de flikken,ze komen er ni achter ze als ze het ni kunnen bewijzen. Ik heb ooit eens psychologisch geweld gebruikt (die weet da nog altijd eh). Waarom doodschieten? sla hem dan neer ofzo(ook niet goed hoor),ma doodschieten is lichtjes overdreven. Pycholigische geweldvoering blijft bij leerkrachten het meest achter denk ik,nu dat hij dood is zal hij er wellicht nooit aan denken (wat die leerkracht fout deed,...). Overigens spijtig dat ie paar jaar krijgt omdat het hem ff tveel werd, ja leerkrachten kunnen je zot maken. ![]() De stem van sommigen kan ik na 5jaar nog niet luchten, die kom ik liever niet tegen. Ik ben van mening dat iedereen het potentieel bezit om iemand koud te maken,moet je daarvoor gans zijn/haar leven kapot maken met hem/haar in het gevang(of instelling) te steken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is dit topic toch nog érgens goed voor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|