Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriendin/kennis van mn moeder heeft een boek geschreven wat 'Samhain' heet...hehe....speelt zich af in het Ierland van nu en van heel vroeger...'k heb t niet gelezen verder.
Samhain is toch ook iets Keltisch, of niet? Zelf vind ik het opzich wel n betere datum voor nieuwjaar....tis dat ik 31 december en onze kalender gewend ben maar opzich vind ik 31 december vrij onlogisch, zo midden in de winter. Ik vind 31 okt/ 1 november veel meer een overgang in zich herbergen, en overgang vind ik weer iets wat een nieuwjaar moet kenmerken.... September en oktober zijn voor mij gevoelsmatig nog de betere, kleurigere, oogst-achtige herfstmaanden. November staat voor mij meer voor kaler, guur etc. Maja puur gevoelskwestie verder. |
![]() |
|
Halloween was echt geweldig gezellig! Ik ben naar school geweest eerst en toen naar huis gegaan. Samen met een vriendin pompoenen uitgehold en we zijn s avonds gaan trick or treaten langs de deuren, ja het was geweldig
![]() Na de geweldige lol en toen ik weer alleen was heb ik een brief geschreven naar geliefde overledenen, daar een kaars voor gebrand en even stil gestaan bij wat er allemaal gebeurd was dit jaar en wat ik het volgende jaar allemaal wil. Geweldige avond was dat dit jaar weer. ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Post foto's van hippe celebs! Booby James | 206 | 08-05-2004 20:46 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Realiteit van de Duivel en Exorcisme legatus | 238 | 21-11-2002 15:19 | |
Muziek |
Wat vind je op het moment het leukste liedje/liedjes? Lightlady | 51 | 25-08-2002 10:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Samhain Gothic | 11 | 04-11-2001 09:40 |