Advertentie | |
|
![]() |
|
Hele tijd in 1 gezeten. Overal risico's in zien en tegenop kijken. Nu meer 2. Ik denker allemaal niet meer zoveel bij na. Ligt ook erg aan m'n bui en situatie. Soms 3 als ik me ff heel goed voel of juist niet dat het me allemaal niet meer uitmaakt wat er kan gebeuren. Tegen sommige dingen kan ik heel erg opzien maar bij anderen ga ik er gewoon voor. Tja..
Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 18:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lang lang geleden was er eens een heel klein meisje...
Ooit zit in ergens in de buurt van categorie 2, over het algemeen was ik me goed bewust van de eventuele risico's, maar ik liet me er niet door leiden. Ik deed wat ik leuk vond en wat ik wilde. In de loop der jaren is het door bepaalde gebeurtenissen richting 1 'gezakt'. Op dit moment zit ik, denk ik, ergens tussen 1 en 2 in, ligt er een beetje aan hoe ik me voel en waar het om gaat, maar voorzichtigheid is wel een kenmerk. ![]() Leuke en goede topic. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vind het vrij moeilijk, maar ik denk een beetje een mengeling tussen de eerste en de tweede.
Maar dan wil ik eigenlijk liever een '' Joost'' zijn, wat al eerder gezegd is. Momenteel ben ik wel een '' Saskia'' heel bang voor alles, en heeeel afwachtend. Ik weet het niet precies, ik vind dit erg moeilijk uit te leggen. |
![]() |
|
Ik vind mijzelf een persoon dat in categorie 2 past. De meeste kenmerken die daaruit naar voren komen, passen bij mij. Vroeger was ik echt iemand uit categorie 1. Naarmate ik ouder wordt ben ik dat steeds minder. Heel af en toe kun je nog wel aan mij merken dat ik een 1-persoon was.
|
![]() |
|
Soms Anouk en soms Joost.
Niet Saskia, want ik probeer uiteindelijk wel de dingen die ik eng vind, maar laat me daarbij te veel leiden door wat er mis kan gaan en uiteindelijk gaat het dan ook mis. Af en toe denk ik echter ook goed na en ga ik precies tot hoe ver ik weet dat het veilig is, à la Joost. ![]()
|
heel lang de eerste geweest. Ik had geen vertrouwen in mezelf, vooral wat school betreft. Niet dat het daarom ook fout ging, alles ging goed maar ik had vooraf altijd het idee dat ik het niet kon. Gelukkig wordt dit al steeds minder en begin ik meer een Joost te worden. Nog steeds heb ik momenten dat ik geen vertrouwen in mezelf heb maar het verdwijnt langzaam.
|
Verwijderd
|
Ik denk een combinatie van 1 en 2
Ik laat me nu heel ff leiden door die opdracht.. ik ga altijd eerst bedenken hoe eng het is en dan uiteindelijk als ik aan de beurt ben denk ik, ach schijt ik kan het best wel. En als het dan niet lukt dan ben ik wel teleurgesteld maarja niet alleskan ofzo *weet geen nuttig antwoord te geven* |
![]() |
|
![]() Maar ook al gaat het hier niet om gym, dan nog herken ik me in Anouk. Ik ben snel bang en heel voorzichtig, maar het is niet zo dat ik me totaal door die angst laat leiden, alhoewel het me in sommige situaties wel een beetje beperkt!
|
Mijn naam is Anouk en ik heb dat wat je beschreef ook zelf meegemaakt.... (je hebt toch niet stiekem mij als voorbeeld gebruikt he?!)
Maar eigenlijk was ik meestal meer als Saskia. ik wist gewoon altijd meteen dat 't niet ging (van de keren ervoor dat ik t wel probeerde) en deed toen helemaal niks meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb totaal willekeurige namen genomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Catagorie 1 en 2. Hangt er vanaf. Nieuwe dingen die me moeilijk lijken speel ik 1 (bijv leren snowboarden)
Dingen die simpel lijken of die ik al kan is 2. Het enige verschil is dat ik het wel gewoon goed doe en meestal wel gewoon durf. Maar van harte zal het zeker niet gaan. |
![]() |
|
Ik ben dan een saskia-type... ik kijk overal vrij negatief tegenaan... Maar soms ook niet, dan ben ik wat meer een anouk-type.. het ligt er maar net aan waar het om gaat...
Ik heb donderdag mondeling... Ik denk dat ik dan wel het anouk type ben: ik weet van mezelf dat ik rustig kan praten, ik hoop dat ik de stof beheers, ik denk eigenlijk dat dat wel gaat lukken. Ik heb dinsdag tentamen: daar maak ik me dus ontzettend druk over: ik zit echt niet goed genoeg in de stof, en met die meerkeuze-vragen kies ik toch altijd de verkeerde optie... ![]()
||
Citaat:
Ik ben dan Saskia, Anouk Joost mengeling. En dan vooral de eerste 2 denk ik. IK slinger net zo hard van Saskia naar Joost. En kwa denkwijze lijk ik dan het meest op Anouk, alleen bij mij gaan er dan nog wel dingen goed. Helaas
|
WTF? Heeft dit te maken met BIS, BAS en sensation seeking???
Ik ben meer het type dat alles wel doet, maar het ook enorm eng vindt. Dus een klein beetje Anouk, alleen niemand hoeft mij over te halen actie uit te voeren. Dat doe ik zelf. En als ik iets echt niet durf en niet wil laat ik me ook niet overhalen.
|
![]() |
|
![]() |
Anouk..
ik heb angst om bepaalde dingen te doen, maar mensen kunnen me dan vaak toch overhalen het te doen. maar ik laat me toch nog teveel leiden door mn angst, handel te krampachtig/voorzichtig, bang dat het fout gaat. en dan gaat het ook fout en heb ik zoiets van : zie je nou wel! dat dacht ik wel! |
![]() |
|
Ik lijk behoorlijk veel op Anouk... in heel veel verschillende situaties ben ik bang voor de gevolgen, maar laat ik me uiteindelijk overhalen iets wel te gaan doen als ik zie dat anderen het ook doen.
Maar als ik iets dan uitvoer, doe ik het té voorzichtig waardoor het gewoon niet anders dan fout kán gaan
|
ik zou Henk zijn...
Henk zou het wel aandurven. Misschien heeft hij het al eens eerder gedaan. Als hij het al zou doen zou hij zich gedragen als Joost. Maar hij doet het niet omdat hij er totaal geen zin in heeft en liever iets gaat doen wat hij wel leuk vindt, oftewel gitaarspelen. Henk is tamelijk ongemotiveerd en doet enkel dingen als het echt moet, ivm eventuele consequenties als hij het niet zou doen. Andere dingen zal hij ondernemen, omdat hij daar plezier aan denkt te beleven, of als het iets zal opbrengen, een beloning. Kan zijn vriendschap, liefde, of iets simpels als een Hamburger.
|
complimenten voor tha topiek
![]() Ik ben denk ik toch wel een Joost, ik laat me niet gauw leiden door angst (vanuit het niets dan, als er iets in het verleden is gebeurd kan ik daardoor wel angstiger worden) en kan mezelf meestal aardig goed inschatten.
|
Verwijderd
|
Ik ben een Anouk.
![]() Af en toe wel een Joost. Maar vaker een Anouk. Natuurlijk zou ik liever altijd een Joost -type zijn, niet zo bang zijn en tegen dingen opkijken. Mjah. Ik denk dat je ietsje meer een Joost type kunt worden, door echt proberen door te zetten. Ook al durf je niet, doe het. Probeer het niet zo negatief te zien. Alhoewel ik wel denk, dat als je eenmaal een Anouk tiepje bent, het lastig is om dat te veranderen. |
![]() |
|
Ik kan me het best verplaatsen in Joost...
Zo van: Ik wil wel een dubbele salto maken, alleen dan zou ik nu op turnen moeten of zo. In het zwembad kan ik van de duikplank wel anderhalve salto ![]() Maar zoals Antistar zei, iedereen is anders..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden Verwijderd | 500 | 13-04-2006 12:39 | |
De Kantine |