Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 16:23
Choke
Choke is offline
Ik heb een microfoon gekocht.. al een tijdje terug.. ik had hem aangesloten etc. en bleek hij het niet te doen.. ik kon alleen maar met me broer praten die 1 verdieping boven me zat. we zitten in een LAN verbinding ofzoiets. maar kan het daaraan liggen? dat ik daarom niet met andere mensen kan praten (via msn) of ligt het aan iets anders? me broer kon me wel goed horen enzo.. dus er is nix defect.

Ps: k vraag dit omdat ik ook een webcam wil gaan kopen, maar als die het dadelijk ook niet doet heb ik er nix aan, ja ik kan me broer zien, maar daarvoor kan ik ook naar boven lopen
Oud 06-11-2003, 18:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
Eerst lokaal testen, als je goed geluid krijgt dan ligt het daar niet aan.

Wat voor applicatie jij vervolgens gebruikt om op afstand over het internet te kunnen praten, is een heel ander verhaal. De kwaliteit daarvan hangt af van de gebruikte applicatie en de snelheid van je internetverbinding van jou en de andere partij.

Je krijgt hier b.v. problemen mee als je maar 64kbps uploadsnelheid hebt (ook al heb je nog 512kbit downstream), dat is immers gewoon modem/telefoonsnelheid en kan ik geen breedband noemen.
Oud 06-11-2003, 21:39
Choke
Choke is offline
nee maar je weet wel.. als je bij msn op dat knopje klikt zie je onder dat hij aan het verbinden is etc. maar dan geeft hij na een tijdje een foutmelding. terwijl dat niet zo is als ik met me broer verbind (die zit 1 verdieping hoger in een netwerk met mij)
Oud 08-11-2003, 03:17
Enlightenment
Enlightenment is offline
F*ck MSN, check of je microfoon goed werkt door het lokaal te testen. Zo ja, kies dan een applicatie uit die doet wat je moet doen. Als dat MSN niet is, dan kun je eens kijken naar alternatieven.
Reageren

Regels voor berichten