Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 13:38
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Egoland, vanaf maandag 3 november om 21.00 uur op Ned2.

Vanaf maandag 3 november zendt BNN de animatie-serie Egoland uit. Egoland is een 'klei-serie' waaraan twee jaar is gewerkt door een professioneel animatie-team.

De achtdelige serie van 6 minuten speelt zich af in het idyllische plaatsje Blech in een niet nader te specificeren alpenland. Hare Majesteit Beatrix van Oranje - enige gelijkenis met onze huidige vorstin berust op louter toeval - heeft zich hier teruggetrokken met haar zoon en schoondochter om zich te beraden over de toekomst van het land.

Het gaat niet goed en daarom stelt Hare Majesteit een schaduwkabinet samen om de ultieme coupe te plegen. Met Johan Cruijf als raadgever. Bart de Graaff heeft daar zo z'n gedachten over en reageert zoals alleen deze gekleide Bart dat kan.

Tijdens de eerste aflevering van Egoland worden de verschillende hoofdrolspelers aan je voorgesteld. Wim Lex, Bernhard, Bea, Maxima, Bart en Johan komen allemaal voorbij. Ook horen we voor het eerst van de snode plannen van Koningin Beatrix.

Dit alles levert een hilarisch Oranjeverhaal met bizarre sketches op. Zoals een vibrerende André Hazes die de Siamese broertjes de Boer finaal aan flarden zingt en een lijpe Maxima die zich woest uitleeft op een Beatrix-voodoo pop. Typisch op zijn Barts en absoluut niet te missen dus.
Bron: www.starnew.nl

Ik was aan het zappen en heb toevallig de eerste aflevering gezien en dit was wel lachen.. Maxima die boos werd en in haar eigen taal begon te schelden enzo Wie heeft er nog meer naar gekeken?

Citaat:
De stem van De Graaff zal niet door een imitator worden gedaan, daarvoor worden oude opnames gemonteerd. Het project kost in totaal 455.000 euro. Daarnaast heeft BNN Bart de Graaff postuum benoemd tot (b)ere-voorzitter. Ook is er een stichting opgericht die zijn naam draagt. Die stichting onderstreept het belang van een donorverklaring.
Maar het heeft 455.000 Euro gekost? Damn hey 8x6 minuten en het is zo duur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 18:07
wilco984
wilco984 is offline
Bart de Graaff is uiteindelijk wel door een imitator gedaan. omdat het te veel werk werd anders..
Ik geloof Jeroen v/d Boom ofzo.. die ook Explosief en dat soort niet boeiende shows deed!
Oud 07-11-2003, 16:49
Verwijderd
ik vond het op zich wel grappig inderdaad dat met Maxima
maar verder vind ik BNN maar niets, alleen maar sensatieshit. mag van mij per direct weer van de tv verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:55
Atje85
Atje85 is offline
Niet gezien, zal maandag es kijken

Ik vind die paar minuten die ze donderdagavonds in Vara Laat op Ned3 hebben, wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 20:30
Verwijderd
Ook niet gezien.
Ik vind het wel lomp van JPB dat ie er moeilijk over loopt te doen. Dat de koninklijke familie allemaal woorden in de mond gelegd wordt, en nog meer geblaat.

Arme peter denkt zeker dat het echte actuers zijn
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 22:57
Verwijderd
Ik heb het gezien en ik vond er geen donder aan. Geen leuke humor en voornamelijk bedoeld om het Koningshuis te schofferen. BNN kan nu naar mijn lidmaatschap fluiten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 23:03
Verwijderd
Dat had ik niet verwacht van Balkenende.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten