Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar woon ej in groningen?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik woon al bijna 9 jaar in groningen en er is meer te ontdekken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Afgezien daarvan dat mn momentele studie alleen in Groningen of in Leeuwarden mogelijk is en er dus weinig keus is ![]() |
![]() |
|
![]() Misschien ben ik wel gedoemd om altijd thuis te blijven wonen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me inschrijven bij het woonservicecentrum en direct wonen. Deze instanties bieden wel semi-zelfstandige woningen aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja ik geef meestal als tip dat je de Gezinsbode moet checken en de sites over kamerhuur (dat lukt wel degelijk; een vriend van me had binnen een maand een kamer). Ik denk dat je er wel wat meer geld voor moet uittrekken, alhoewel ik meestal hoor de Beijum en Lewenborg idd de goedkopere wijken zijn.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
beijum een studenten wijk?????? ik dacht dat dat een 'gewoone' wijk was?????? Ik zoek zelf ook een kamer per september maar ga voor 300 euro. Kan me eerst vrij weinig schelen wat ik krijg. Als ik maar wat krijg anderhalf uur per dag met de trein is wel wat lang en de ns kennende..............
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik doe over een enkeltje minimaal 3 uur en 20 m,inuten, en dat is als ik geen vertraging heb. Dus een kamer is zeker nodig! ![]() maar goed, volgens de site van de woonservice kun je ook al een portiek, of eengezinswoning krijgen met 3 kamers voor 232, 90 euro, in de korrewegwijk. Weet iemand trouwens wat voor buurt dat is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, dat is niet duur. En dus willen heel veel mensen dat. Daarom is de wachttijd voor zo'n woning minstens 40 maanden (check de resultatentabel in de gezinsbode). De enige kans die je hebt als je je inschrijft bij het wsc is een flat aan de Planetenlaan, speciaal voor studenten. Dr staat er regelmatig eentje in en als je mazzel hebt zijn minder dan 10 wachtmaanden voldoende. Je hebt hier alles zelfstandig. Voor een student is het groot genoeg; wonkamer van 21m2 en slaapkamer van 5m2, plus dus eigen keuken en badkamer. Direct wonen is in jou geval een betere optie. Hier wordt niet gewerkt met wachtlijsten. De eerste 8 die reageren gaan mee op bezichtiging en vervolgens wordt er door de verhuurder een keuze gemaakt. Ik kan nog wel even doorgaan... stuur maar een PB als je meer wilt weten.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|