Voor zover mij bekend is, zijn alle voorstellingen van de LOTR marathon uitverkocht. In Rotterdam hadden ze nog 2 kaarten over.. elk in een aparte zaal..
Nu is het dus zo dat ik echt heel heel heel graag naar die marathon wil, maar dan wel graag naast mn vriendje zit. Dussssss WIE oh wie heeft de pech niet te kunnen en dus zn kaarten (twee, liever vier) te koop aan te moeten bieden ?
Voorkeur voor Rotterdam, maar eigenlijk maakt t me niet uit waar
Gister reed ik met de bus langs de bios in Arnhem (Rembrandt theater)
En volgens mij zag ik daar buiten op zo'n bord staan dat er nog kaarten te koop waren.
Maargoed, ik weet et dus niet zeker, ik weet ook niet hoeveel het er zijn, en Arnhem is wel een eindje weg van Rotterdam
Maar je zou allicht es kunnen bellen
(Het telefoonnummer staat vast wel ergens op bios.nl)
Je kon in Rotterdam ook niet reserveren, dus volgens mij heb je weinig kans dat je er terecht kunt als je vlak voor de 'uitzending' erheen gaat. Maar dat weet ik niet zeker, bij ons pronken ze in ieder geval al op de 'schoorsteenmantel'.
weezzz schreef op 07-11-2003 @ 12:42: aaah kutzooi ik ben het gewoon vergeten... rond utrecht zeker alles al uitverkocht of niet? als iemand nog iets weet..
Kom bij mij op schoot zitten in a'dam?