![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien vind ik dit niet de meest geschikte plek om iets te vragen. Je kan zoiets beter op Fok! (daar lopen ook serieuze mensen rond) of een gezondsheidsforum vragen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn moeder heeft daar nu ook last van; ze is nu ruim 5 weken overtijd, en voelt zich verder wel alsof ze ongesteld is (beetje last van d'r rug en buik en benen), verder heeft ze hiervoor veel last gehad van hele zware menstruaties. Zelf is ze nu Ymea gaan gebruiken, dat is voor vrouwen in de overgang. Voelt ze zich wat fijner.
(Ze is overigens 45 nu.) Maar goed, ik denk dat ze het beste naar de huisarts kan gaan; die kan antwoorden geven en ook wat tips. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze is al naar dokter geweest overigens en die denkt hetzelfde...niks speciaals gevonden (verdikking in baarmoederwand ofzoiets, maar dat zou normaal zijn op deze leeftijd) |
![]() |
|
Het kunnen tekenen van de overgang zijn, de laatste menstruatie bekent niet pats boem---> overgang. Het kan best dat er steeds meer tijd tussen de menstruaties tussen gaan zitten, tot ze uiteindelijk niet meer ongesteld wordt. Maar ik zou toch maar voorbehoedsmiddellen gebruiken als ik haar was, heb wel eens gehoord van een vrouw van 50 die zwanger was terwijl ze dacht dat ze in de overgang was!
Hoe weet ik dit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #7 Severus | 500 | 15-05-2008 16:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Melk is gif romy17 | 76 | 31-10-2002 15:25 | |