Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 14:03
toemba
toemba is offline
Hey

Mijn ex-vriendin heeft sinds een paar weken een nieuwe vriend.. Nou heb ik destijds de relatie verbroken ( 9 maanden ) , maar elke keer als ik ze samen zie (zitten bij mij op studie) dan word ik vreselijk jaloers.. Voordat die jongen haar nieuwe vriend werd kon ik best met hem opschieten maar sinds hij haar vriend is kan ik hem wel afschieten..

het ergste is nog wel de gedachtes erover: Hij ligt op MIJN plek in het bed, hij neemt MIJN plek in haar leven in..

Maar ik heb het uitgemaakt... Waarom gaan deze gevoelens niet weg? Ik weet zeker dat het niet meer goed komt tussen ons dus gevoelens van spijt zijn het niet.. Iemand die hier zijn of haar ervaringen over wil delen / zijn of haar mening wil geven??
Thx...
Oud 07-11-2003, 14:08
Verwijderd
ik denk dat je nog moet wennen aan het feit dat jullie ook weer verder gaan met anderen...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:15
toemba
toemba is offline
Ja maar dat is nou het vreemde, intussen heb ik ook een nieuwe vriendin en ik heb het uitgemaakt... Dus voel ik me alsof ik totaal het recht niet heb om jaloers op die 2 te zijn..

Maar ik hou van dr, nog steeds, en ik gun het haar wel.. Maar op slechte emotionele momenten trek ik het echt totaal niet.. Maar dat slaat toch nergens op? Als ik het niet had uitgemaakt dan was ze zeker bij me gebleven.. (zonder arrogant te willen klinken )
Oud 07-11-2003, 14:17
Gothic
Gothic is offline
Waarom had je het uitgemaakt?
Oud 07-11-2003, 14:20
toemba
toemba is offline
Voor zover dat er toe doet...

Het gevoel was voor mij veranderd, ik voelde niet meer voor haar wat ik in het begin voor haar voelde.. en nou weet ik best dat dat op den duur veranderd, maar voor mij was het een mindere versie geworden van wat het ooit was...
Oud 07-11-2003, 14:31
miro
miro is offline
Tuurlijk doet het je nog wat, t zou eerder niet normaal zijn als het je totaal niks meer deed, heel normaal hoor. Wen je vanzelf wel aan. (klinkt simpel kweet het)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:51
toemba
toemba is offline
Ja dat hoopte ik ook maar het is echt wel een intens gevoel.. (ook al lijkt deze zin rechtstreeks uit GTST, het voelt toch echt zo)

Door die gevoelens ga ik wel twijfelen, want is het dan wel helemaal over? Ik ben echt heel erg verliefd op mijn nieuwe vriendin dus dat is het niet..

En op slechte momenten, als ik mezelf dat soort dingen afvraag, zo van: is het wel over? Dan ben ik soms wel eens bang dat ik het niet had moeten uitmaken of nog niet aan een nieuwe vriendin had moeten beginnen.. Twijfeltwijfel..

Feelin'depressed
Oud 09-11-2003, 16:58
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken hoor... ik denk ook niet dat het spijt gevoelens zijn, wat je zelf ook al zei.. ook denk ik niet dat je te vroeg aan een nieuwe relatie bent begonnen..
Het is gewoon een soort situatie van, ik wil haar niet meer, maar ik wil ook niet dat een andere jongen haar wel heeft.. zoiets
Niets geks aan, en ik denk ook wel dat je aan het idee wendt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:21
toemba
toemba is offline
Ik hoop het maar.. Dat is wel iets dat iedereen zegt,
"het went wel"

Maar hoe lang duurt zoiets dan? Want ik vind haar nieuwe liefde eigenlijk best tof, maar elke keer als ik ze samen zie dan ga ik door het lint.. Maar ik wil haar ook niet kwijt want het was best wel serieus.. En dan bedoel ik kwijt in de zin van vrienden blijven.. Want daar hecht ik toch best wel veel waarde aan, aangezien ik een hele tijd lief een leed met haar gedeeld heb en haar toch wel goed ken intussen..

Natuurlijk zijn er geen regels voor hoe lang dat duurt.. Maar kan het ook NIET overgaan???
Oud 10-11-2003, 11:54
*Primo
*Primo is offline
k snap je probleem... t is helemaal niet leuk om je ex dan met een andere jongen te zien enz, maar je zal het toch op een gegeven moment moeten accepteren...dat is toch het beste, ookal is het heel moeilijk...(je hebt het uitgemaakt, wat verw8 je dan van haar..het is toch uit, zij is ook verder gegaan met haar leven) je zal weer verder moeten ookal wil je misschien niet verder.
en het is altijd heel fijn als je vrienden kan blijven ja...helemaal als het zo serieus is geweest. suc6 he..

Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 11:56.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 15:56
Verwijderd
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn ex de hele tijd heel leuk doet tegen iemand anders, terwijl het al 2 jaar mn ex is... Je blijft toch gevoelens hebben voor iemand, en het is dan niet gek dat je dat niet zo heel geweldig vind...

ik zou me er niet zo druk om maken, en laat ze lekker, jou tijd komt wel weer en dan heef tzij dat misschien wel...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:03
toemba
toemba is offline
Dat is makkelijk gezegd, maar ik maak me er dus juist wel druk om, en dat vind ik zo verschrikkelijk kinderachtig van mezelf.. Ik heb het toch uitgemaakt?

En daar komt nog eens bij, dat ik die nieuwe vriend eigenlijk gewoon een toffe vent vind..

Maar op de een of andere manier gaat het er niet bij me in ofsow.. En dingen als "het went wel" daar kan ik niet zoveel over zeggen want het was mijn eerste echt serieuze relatie...
Reageren

Regels voor berichten