Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dan zitten me kaken natuurlijk te stijf op elkaar zodat ik onverstaanbaar praat, moeten ze me NOG MEER geven, vervelend zeg ![]() Morgen een date-rape dus?
||
Citaat:
Sinds wanneer ben jij een pony? ![]() Ik verwacht morgen op school dus appeltaart van je een een feesthoedje he!
||
Citaat:
![]() date-rape huh.....mjuh je moet er wat voor over hebben huh ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maarre je kan overdrijven he, met je taart en je hoedje, alheowel dat hoedje kan geregeld worden ![]()
||
Citaat:
![]() jij MDMA ![]() ik coke ![]() gaan we in relatie therapie? misschien krijg je daar ook wel wat lekkers ![]()
||
Citaat:
Jou little bad girl ![]() Jah, misschien krijgen we dan wel gratis paddo´s ofzo ![]()
|
Tamelijk hypocriet --> hét anti-drug land Amerika, die al stijgerd bij het woord 'wiet', is nu pro-MDMA als het om menschen die in de knup zitten gaat
![]() Freud heeft ook wel eens expirimenten met LSD op z'n cliënten gedaan.. Vroegah hebben ze overigens ook wel 'ns pep voorgeschreven bij menschen die aan een depressie leden..
|
Maar er zit wel een kern van waarheid in hun plan. Lulkick enzo... Ipv amerika erop af te kraken dat ze zo anti-drugs zijn, misschien maar ff afwachten of dit misschien de eerste stap is tegen een opener en vrijer amerika *droomt verder*
|
Dit lijkt me een slechte ontwikkeling....uit tests is gebleken dat XTC (zelfs na 1 keer al) je serotonine-niveau aantast, waardoor je steeds minder serotonine overhoudt. Je kan dan depressief, angstig, psychotisch etc. worden (op den duur) en nu wordt het straks misschien op recept gegeven als t onderzoek werkt?!
Bad, bad, bad (wat niet wil zeggen dat mdma xtc leuk kan zijn...heb ik van horen zeggen....xtc die ik ophad 2 of 3 keer in mn leven was niet met veel mdma....was niet super ofzo...maarja ze worden toch niet meer gemaakt zoals vroeger he?) |
![]() |
|
|