Advertentie | |
|
![]() |
|
Watvoor dingen zou je willen leren? Alles mogelijke theorie, basis accoorden, toonladders..? Of gewoon een leuk stuk kunnen spelen?
Ik kan zelf 'redelijk' gitaar spelen en woon in Rotterdam. Maar de kwaliteit van mijn lessen valt niet te vergelijken met SKVR etc, heb ook nog nooit echt lesgegeven. Als ik genoeg tijd heb en de reistijden niet al te overweldigend zijn, kan ik er nog eens wat serieuzer over nadenken. Als u tenminste nog enige interesse heeft... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() wil op een gegeven moment wel zelf ook dingen in elkaar kunnen flanzen.. en dingen zoals noten lezen, ritme tikken kan ik wel. tenminste, als ik me dr weer even in verdiep. (mocht dit van belang zijn) maar voeg me anders even toe op msn. |
![]() |
|
![]() |
Je kan ook op het concervatorium een advertentie plaatsen ofzo. Mijn vriend krijgt ook les van een vriend van hem, die op hett conservatorium zit.
|