Advertentie | |
|
![]() |
|
Het ligt er een beetje aan wat voor eisen je stelt aan je website. Ik ken inmiddels aardig wat HTML en ben bezig met Javascript, maar veel verder kom ik niet. Ik maak een website het liefst met Ultra-edit (een soort Kladblok, maar dan speciaal voor codering), niet met Frontpage.
Deze website heb ik helemaal met Ultra-edit gemaakt: www.transcriptus.vze.com Dan kan je zien wat ik zo'n beetje kan. Ik wil het -tenzij het erg veel tijd kost- wel gratis doen, maar ik ben, zoals ik al zei, nog maar een beginner. Mail me maar als je interesse hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik sta bij een aantal (modellen) buro's ingeschreven( www.skinagency.com en www.maxmodels.nl) ze willen dat we onze cv en foto's op een nette en mooie manier in een goeie pagina online zetten. Zodat buro's in het buitenland sneller onze info zouden kunnen krijgen.. Ik ben alleen een kneus in dit soort dingen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[list=1][*]Ga naar www.google.com en zoek op "Website Teplates"[*]Neem een website en download een template[*]Download DeamWeaver en open de Template[*]En voeg er aan toe wat jij wilt.[/list=1]
Klaar |
Advertentie |
|
![]() |
|
|