Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 11:32
Verwijderd
Hallow allemaal.. Ik moet voor beeldende vorming een werkstuk maken met het thema 'spiegeling'. En het leuke is .. ik weet dus absoluut niet wat ik moet maken... misschien hebben jullie een idee?

Het onderwerp is dus spiegeling... kan op meerdere manieren

1 Het woord letterlijk nemen en een voorwerp voor de spiegel zetten en natekenen.. (maar dit vind ik niet leuk om te doen)

2 Een gedicht kiezen met het woord spiegeling erin en die uitwerken (hoe??) en daar iets een werkstuk omheen maken.. Het gedicht moet echter wel jou gedachten weerspiegelen..

3 Iets abstracts maken met bijvoorbeeld kapotte stukken spiegel... dat moet dan alleen heel erg goed in elkaar zitten met de kleur en andere dingetjes..

4 Een beroemd schilderij of kunstwerk kiezen en vertellen waarom je die hebt gekozen en daarop dan jou eigen versie maken.. over hoe jij vind dat het eigenlijk moet zijn... dus een soort spiegeling van jezelf in een beroemd werk..

5 zelf iets verzinnen...

en ik weet gewoon helemaal niets.. en eigenlijk moet ik er maandag aan beginnnen en al heel erg binnenkort afhebben....

wij mogen op school met alles werken.. dus op de pc mag het ook zijn.. of met foto's oid..

maar: HEEEEEEEEELP!!!!!!!!! ajb...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 13:12
alpha
alpha is offline
Je kunt bijvoorbeeld ook een vorm van een mens maken met daarop allerlei elementen die jij volgens jou bezit plakken. Dus gewoon plaatjes. Dan maak je een afspiegeling van je zelf, abstract, want je plakt/tekent bijvoorbeeld een rekenmachine op de plek van je hand omdat je een rekenknobbel hebt.

Ik verzin ook maar iets..
Oud 07-11-2003, 12:28
marieke_temp
marieke_temp is offline
ehm...
een gedicht vol palindromen?
je hebt ook woorden die echt gespiegeld kunnen worden (vaak in hoofdletters) mss kun je iets doen met een half woord en dan een spiegel erop dan kun je in de spiegel verder lezen. maar ja dan moet je wel een goed woord hebben anders is het ook zo simpel
hmm... moeilijk.....
Reageren

Regels voor berichten