Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2003, 18:36
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
40 dingen die ik anders zou doen als ik starfleet kapitein was. (zelf gemaakt btw)

Als mensen nog toevoegingen hebben hoor ik ze graag

Wat zou ik doen als starfleet kapitein?

1. Dek 1, de brug, ombouwen tot extra faserbank of wat dan ook. De nieuwe brug komt midden in het schip.
2. Alle andere belangrijke dingen komen, ondanks het gemis aan uitzicht naar buiten, ook in het midden van het schip.
3. Om deze belangrijke vertrekken wordt een gepantserde muur gemaakt zodat dit het laatste gedeelte van het schip is dat kapot zal gaan.
4. Hoge officieren, mezelf incluis, zullen niet op verkenningsmissies gaan. Daarvoor zijn andere mensen opgeleid die minder belangrijk zijn.
5. Computersystemen worden omgebouwd zodat ze niet meer in een minuut omleid kunnen worden door een paneel in de muur te openen en een paar computerchips te verplaatsen.
6. Het leven van mij en mijn bemanning is belangrijker dan het leven van andere levensvormen die we tegenkomen.
7. In plaats van allerlei speciale technologieën te installeren om vijf voor twaalf zullen ze constant ontwikkeld en geïnstalleerd worden.
8. Een moderne variant van stoppen zullen worden geïnstalleerd om te voorkomen dat computerpanelen op de brug enzo ontploffen.
9. Op belangrijke kruispunten in de gangen worden automatische fasers met bepantsering en schilden geplaatst tegen indringers.
10. Het schavot zal worden uitgerust met erg sterke metalen of keramieken deuren. Krachtvelden lijken leuk maar dat zijn ze niet als de stroom uitvalt.
11. Bij het verdedigen tegen indringers worden krachtvelden opgericht, eigen wapens worden zo geconfigureerd dat ze erdoorheen kunnen schieten.
12. Hoe grappig ze er ook uitzien, bath’lets zijn kutwapens omdat vasthoudpunten slecht zijn. Voor close combat zullen, ook door klingons, messen oid worden gebruikt.
13. In gevechten zal men zich zo opstellen dat men de fasers zonder elkaar te raken op wide kan zetten.
14. Voordat we beginnen te vechten aan boord zullen eerst zoveel mogelijk indringers de ruimte in worden gestraald.
15. Als een vijandig schip troepen overstraalt dan moeten zijn schilden even omlaag, hiervan maken we gebruik om zware explosieven naar hem over te stralen.
16. Op één na worden alle holodeks uitgeschakeld en gesloopt. Het is al vaak gebleken dat het ‘pandora’s boxes’ zijn voor allerlei soorten kwaad. Het laatste holodek staat altijd uit behalve als het een keer nodig is voor een serieuze simulatie.
17. Voor het doden van de tijd moet men boeken, kunst etc gebruiken of de database doorploegen naar bijvoorbeeld computerspellen uit 2003.
18. Als mogelijk zal de warpcore worden vervangen door een groot aantal kleinere die in hun eentje geen ernstige schade veroorzaken als hij ontploft. Deze warpcore’s zullen ingebouwd zitten zodat een gek met een faser het schip niet in één keer kan opblazen.
19. Als dat niet mogelijk is dan zal de warpcore ingebouwd worden in een erg sterk blok en omringt worden door een stevig krachtveld. Ook wordt de uitwerpmogelijkheid verbeterd zodat deze ook werkt als de warpcore warmer is dan 1000 graden Kelvin of als de stroom is uitgevallen.
20. Als we een superwapen van een bepaalde handelaar aan het installeren zijn en het blijkt dat de handelaar mogelijk iets slechts heeft uitgehaald met een bemanningslid dan zullen we daar pas over beginnen als het wapen geïnstalleerd is maar de betaling nog niet gedaan is.
21. Als ik, slecht getraind in gevechten als kapitein, en een ander bemanningslid zomaar 20 vijanden neermaaien dan zullen we niet moeilijk doen en bij de eerste gelegenheid al onze marines naar het vijandelijke schip sturen.
22. Iedereen die het schip verlaat wordt beschermt door een transport-inhibitor.
23. Als we tegen de borg moeten vechten dan blijven de fasers in de kast, in plaats daarvan gaan we naar de replicator en repliceren we de beste projectielwapens die mensen hadden ontwikkeld voor de komst van de energiewapens.
24. Alle tijd die dan over is gebruiken we om deze wapens te verbeteren, bijvoorbeeld een munitiereplicator in plaats van een clip.
25. Ethica zal niet eerder aan de orde komen dan dat het gevecht voorbij is, hetzelfde geldt voor moraliteit en eer.
26. De brug wordt een beetje anders gebouwd. De ingangen komen naast het grote scherm zodat mensen niet ongemerkt binnen kunnen komen.
27. Toegang tot de brug is uitsluitend voor hoge officieren.
28. Elk werkstation wordt goed uitgerust met monitoren, panelen en comfortabele stoelen met gordels.
29. Ook ik, als kapitein, zal eigen bestuurspanelen en monitoren hebben. Die vrije stoel zit misschien wel lekker maar ik doe het graag met meer dan 1 monitor van een halve vierkante decimeter en 6 knoppen.
30. De hoofd tactische officier zal uiteraard op de brug blijven, maar in plaats van dat hij in zijn eentje alle wapens bedient geeft hij orders aan de tactische brug waar tenminste 10 mensen zich bezighouden met het efficient bedienen van alle wapens. Doel zal zijn zo’n 1,5 persoon per wapen (faserbank/torpedobank).
31. De messhal zal worden uitgebreid met meer en grotere vertrekken zodat tenminste de helft van de bemanning er tegelijk aanwezig kan zijn.
32. De medische ruimte biedt amper genoeg ruimte aan alle gewonden die tegelijk zouden vallen bij een simpel ongeluk. Medische ruimte zal worden uitgebreid tot ten minste een vierde van de bemanning tegelijk geholpen kan worden. Andere vertrekken worden voorbereid zodat ze snel gebruikt kunnen worden als extra medische ruimte in noodgevallen zodat de hele bemanning tegelijk geholpen kan worden.
33. Het medische hologram zal worden uitgebreid zodat het programma meerdere keren tegelijk kan draaien, zo heeft elke gewonde zijn eigen arts wat zéér positief zal uitwerken op het aantal overlevenden.
34. Als ik als vrouwelijke kapitein 70 jaar van de aarde verwijderd zit en een superwezen mij terug naar aarde zal transporteren in ruil voor een baby dan zal ik onderhandelen om er meer uit te krijgen in plaats van niemands belang voor te laten gaan.
35. Als we een superieure technologie vinden die te gevaarlijk voor gebruik is dan gaat het naar ons R&D team totdat het wel veilig is.
36. Als aliëns ‘at gunpoint’ beweren vrienden te zijn geloof ik ze niet.
37. Ik zou mijn orders helder formuleren en niet verhullen in een vage wolk vage uitspraken.
38. Als ik een vijand permanent kan uitschakelen aarzel ik niet betreffende het al dan niet aannemen van deze kans. Ik zal wel een gezonde hoeveelheid scepsis hebben over de echtheid van deze kans.
39. De ‘self-destruct sequence’ zal worden verwijderd. Als aliëns het schip overnemen, mij best, ik en mijn bemanning hebben een grotere overlevingskans als ze het overnemen dan als ik het opblaas.
40. Starfleetregulaties klinken erg mooi maar ik zet ze overboord zodra de naleving een bedreiging voor mij en/of bemanning vormt.
Oud 04-11-2003, 18:38
bruud
bruud is offline
Ik heb neelix nou nog nooit kebab zien maken.
Lijkt me toch cruciaal voor zon serie
Oud 04-11-2003, 18:39
Verwijderd
Wat is een starfleet kapitein?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:41
Thomas
Thomas is offline
Wow, je moet maar wat tijd te doden hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:25
Menahem
Menahem is offline
Star Wars > star trek

trekkies zijn stom
Oud 04-11-2003, 19:30
Verwijderd
Ik houd niet van sf...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:45
wissie
wissie is offline
goh, dit is werkelijk fascinerend
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:51
Verwijderd
wtf heb jij het oveR?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:08
PV
PV is offline
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:08
Verwijderd
holy MF of GOD! JIJ hebt een chronisch tijdoverschot en een hoogstwaarschijnlijk uiterst gebrekkig sociaal leven!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:22
Talon
Talon is offline

en ik heb het allemaal nog gelezen ook
ik heb dus weinig te doen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:53
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 04-11-2003 @ 19:39:
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:08
zwoesj
zwoesj is offline
Wat interessant zeg.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:11
Mattiej
Mattiej is offline
tering, jij hebt dus egt nix te doen he ... weet je wel wat je je ouders aan doet ? heheh
Oud 04-11-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Mattiej schreef op 04-11-2003 @ 22:11:
tering, jij hebt dus egt nix te doen he ... weet je wel wat je je ouders aan doet ? heheh
hahaha
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:45
Thomas
Thomas is offline
Star Trek rocks.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:48
Belle
Belle is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 04-11-2003 @ 20:51:
wtf heb jij het oveR?
ja idd
Oud 04-11-2003, 22:22
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 04-11-2003 @ 19:36:

4. Hoge officieren, mezelf incluis, zullen niet op verkenningsmissies gaan. Daarvoor zijn andere mensen opgeleid die minder belangrijk zijn.
Ja maar die gaan toch altijd dood!

Als jij starfleet captain was zou de show gecancelled worden vanwege de tegenvallende kijkcijfers

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 02:34
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
dat word de saaiste star trek serie ooit
Oud 05-11-2003, 06:03
Verwijderd
OMG.. Jij heb echt tijd teveel
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 07:05
Verwijderd
dit zijn van die topics waarbij ik denk .........
zou het niet handig zijn dat we naast onzin ook nog een doelloos & tijdverdrijf krijgen

als ik zo huppeldepup kapitein zou zijn dan zou ik ontslag nemen. komen er weer nuttige dingen op tv
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 07:50
Machiavelli
Machiavelli is offline
1. Ik zou ophouden met die communistische onzin.
2. Ik zou Jedi worden.
3. Ik zou overlopen naar de Sith.
4. Ik zou bijna alle Jedi uitmoorden voor Palpatine.
5. Ik zou gaan vechten met mijn zoon.
6. Ik zou Palpatine doden.
7. Ik zou zelf dood gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:31
Verwijderd
Als het zijn zoals in Startrek, dan zou ik de rest van mijn leven op het holodek rondhangen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 13:46
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik zou naar de 'galaxy far away' vliegen en die k**-enterprise ruilen voor een Star Destroyer. Daarna zou ik overlopen naar 'the Empire' en met een vloot stardestroyers teruggaan naar het Star Trek Universum, the federation de oorlog verklaren en ze dan volledig uitroeien. Daarna doorstomen naar de Klingons, de Romulans, de ferengi, de cardassians en de borg. (het kan zijn dat ik een paar van die freaks vergeten ben maar die moeten ook dood) En als het dan zeker is dat alles wat met Star Trek te maken heeft dood is ga je naar de scheepsbioscoop van je Star Destroyer en ga je een Star Wars-marathon kijken om het te vieren.

Star Trek sucks, Star Wars rules. Amen.
Oud 05-11-2003, 13:54
Jolt
Jolt is offline
LOL, star trek = ownage, star wars ook!! PUNT UIT!
Oud 05-11-2003, 15:48
Thomas
Thomas is offline
Wel vet, en ik heb alles gelezen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:49
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 04-11-2003 @ 19:39:
Oud 05-11-2003, 15:50
Yohst
Yohst is offline
*loopt langzaam achteruit het topic uit... *..

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:51
Youssef
Youssef is offline
Echt een nerd!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:10
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-11-2003 @ 14:46:
Amen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:47
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
waarom zou je tijd en energie in star trek steken als er zoveel andere dingen te leren zijn, boeken zat
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:17
Verwijderd
Ik dacht dat het over Fleet Admiral ging
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:35
Rerisen Phoenix
Dank voor alle hartverwarmende replies ofzo

Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-11-2003 @ 14:46:
Ik zou naar de 'galaxy far away' vliegen en die k**-enterprise ruilen voor een Star Destroyer. Daarna zou ik overlopen naar 'the Empire' en met een vloot stardestroyers teruggaan naar het Star Trek Universum, the federation de oorlog verklaren en ze dan volledig uitroeien. Daarna doorstomen naar de Klingons, de Romulans, de ferengi, de cardassians en de borg. (het kan zijn dat ik een paar van die freaks vergeten ben maar die moeten ook dood) En als het dan zeker is dat alles wat met Star Trek te maken heeft dood is ga je naar de scheepsbioscoop van je Star Destroyer en ga je een Star Wars-marathon kijken om het te vieren.

Dat naar galaxy far away zie ik ook wel zitten maar volgens mij is het doorsnee galaxy-class starship van star trek beter dan een star destroyer.

Ik zou denk ik gewoon een erg groot deel van mijn bemanning dumpen (iedereen die me niet aanstaat (zullen de meeste mensen zijn - star trek gasten zuigen)). Dan bouw ik schip weer om en laad ik een berg Tie Fighters in (voornamelijk Tie Advanceds denk ik), daarnaast nog een enorme hoeveelheid stormtroopers. - en dan idd jouw plan verder volgen.

Star trek sucks indeed, deze post is een uiting van frustraties van toen ik het een paar jaar geleden nog keek. - maar ik ga persoonlijk voor stargate (tenzij het in ruimte moet zijn, dan is het idd star wars)
Oud 05-11-2003, 18:38
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 05-11-2003 @ 19:17:
Ik dacht dat het over Fleet Admiral ging
dan was je niet de enige
Oud 05-11-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 05-11-2003 @ 19:35:
Dank voor alle hartverwarmende replies ofzo

Dat naar galaxy far away zie ik ook wel zitten maar volgens mij is het doorsnee galaxy-class starship van star trek beter dan een star destroyer.

Ik zou denk ik gewoon een erg groot deel van mijn bemanning dumpen (iedereen die me niet aanstaat (zullen de meeste mensen zijn - star trek gasten zuigen)). Dan bouw ik schip weer om en laad ik een berg Tie Fighters in (voornamelijk Tie Advanceds denk ik), daarnaast nog een enorme hoeveelheid stormtroopers. - en dan idd jouw plan verder volgen.

Star trek sucks indeed, deze post is een uiting van frustraties van toen ik het een paar jaar geleden nog keek. - maar ik ga persoonlijk voor stargate (tenzij het in ruimte moet zijn, dan is het idd star wars)
je haalt de woorden uit mijn mond
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:59
Verwijderd
Kan iemand uitleggen waar dit over gaat?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:11
extinction
extinction is offline
Ik vin star trek eigenlijk best wel leuk...
Als ik kapitein was zou ik trouwens koers zetten richting Aarde, m'n supersonische schip ombouwen tot star-trek museum, en 10 euro de man vangen voor de bezichtiging.
Ofzoiets.
Oud 05-11-2003, 22:23
Jolt
Jolt is offline
ook zoiets maar dan: Als je te veel van iets kijkt:

Als je te veel van DBZ hebt gezien:

This is for people who may think they watch too much dbz but don't know...
50 You scream out KAME HAME HA at akward times.

49 You make your own Capsule Corp. T-shirt.

48 You wrap a towl around your head and paint yourself green and try to act like Piccolo.

47 You walk around randomly posing like the Ginyu Force.

46 When Kami died, you ran around the streets screaming "APOCALYPSE NOW!!! APOCALYPSE NOW!!!"

45 You put a sign on your door that saying "The HyberBolic Time Chamber" hoping you get a year to do a book report that in due tomorrow

44 Since your dad firmly insists there are NO dragons in the world, you settle for a lizard and name it Icarus.

43 You once tried so hard to turn Super Saiyan, the blood rushed to your head and you started hallucinating and you thought you were seeing your own ki(then you pass out)

42 Then you get two more lizards and name them Kami and Piccolo, hoping to see them fuse.

41 You pretend that your "lights out" game is a dragon radar, and you walk around the world, getting to where you consider the lights to be, and searching for dragonballs around there.

40 While eating, you shape mashed potatoes into a picture of bulma.

39 You try to convince someone to do the fusion dance with you

38 Frustrated that no one will do the fuse dance, you try to fuse with inanimate objects (e.g. couch, lamp, tree)

37 You cut your arm off, and try and show your friends that you are from the planet Namek, and try to regenerate it, with "try" being the keyword.

36 You have more merchandise than Funimation's online store.

35 Whenever you can't blast your friends with a Kame Hame Ha, you secretly pull a lighter out of your pocket, tuck it up your sleeve, then flick it so sparks fly off, seemingly out of your hand, as you claim that you are all out of energy.

34 You grow your hair, die it blonde, and increase your muscle mass, then start claiming that you are the legendary super saiyan.

33 You've done half the stuff on this list.

32 You have a terrible hatred towards robots, as you get out your trusty sword, and chop them in half whenever you see them, vowing to gain vengeance on them for what they did to everybody.

31 You tie a yo-yo to your wrist, then pretend to blast someone with it, instead hitting them on the head and rendering them unconscious.

30 You train in places with increased gravity....or at least you write the number "50"', put it on your bedroom door, and start doing press ups, hoping to get stronger for the fight against Frieza.

29 You find it strange when people's lips move WITH the words.

28 You often point your finger at things hoping they'll blow up.

27 You dream about you and Goku having the ultimate fight.

26 You make a dragonball z website called, "The Saiyan Resurrection".

25 You tell the teacher that the priciple's power level is lower than yours after he/she sends you to their office.

24 You draw an M on your forehead.

23 In the middle of a fight you tell the other person that you're going to send them to the next dimension.

22 You let someone beat you up so you can become stronger.

21 You tell old fat guys to put their hand on your head to unleash your hidden power

20 You try the fusion with your mirror reflection

19 You start talking in Japanese, and begin to swear, calling everyone bastards, then chopping them in half with blood flying everywhere. You then turn back to American/English, and start to politely shake hands, and secretly cut everyone in half, without anyone seeing. (This joke is related to American Censorship if you didn't know already).

18 You and a friend do the fusion dance in front of a bully, telling him that you will both fuse into one and becoming far stronger than even him, expecting the bully to be intimidated.

17 You shave your head, draw 6 spots on your forehead, cut off your nose, call your best friend Goku, use the word 'bro' a lot, and make your friends call you "Krillen the great".

16 You jump off the top of your house, and yell 'Nimbus' as you fall head first, expecting a floating cloud to come pick you up.

15 When dealing with bullies, you say that you are Babidi, and attempt to draw an )V( on your opponent, only to get your ass kicked trying.

14 You talk about DBZ so much, the people at your lunch table have threatened you with death if you mention it again.

13 You go to Santa Claus, you sit yourself on his lap and wished you had a ki level that matched Goku's.

12 In hopes of making your kid sister disappear, you take 7 marbles and paste those glow-in-the-dark stars that your mother bought for that astronomy project on them.

11 When your homemade dragonballs fail to produce a dragon, you turn to those Legos your brother gave you and build a spaceship to take you to Namek to use theirs.

10 OK, so the ship AND the dragonballs don't work. What's left? A time machine! You always DID wonder what your dead grandfather was like...

9 You light yourself on fire and yell out, KAIO KEN TIMES TEN!!!

8 You start throwing your moms best china plates at people, yelling "Destructo disc!" at the top of your voice.

7 You make a scouter out of a bit of cardboard, and pretend to take everyone's power levels with it, sweating as you (pretend to) take one which is even higher than yours.

6 The last time you got in a fight, the last words you remember saying were "Destructo Disk" before you were K.O.ed

5 You try to escape from a tight situation by putting your hands to your eyes, shouting 'Solar flare', then flashing an incredibly bright flashlight in their face.

4 You laugh at your friends, and tell them that you know the secret to instantanious movement. When they throw a brick at your head, you try to disappear (Needless to say that you would fail, and have a severe bump on your head for a while)

3 You stand inside a circle of raging fire, then start yelling, claiming that the fire is an aura of pure energy from your strength....until you run out, rolling around the floor as you try to put the fire, that has spread upon you, out.

2 You pick up a CD, wrap it in a towel, and tie a string to it, then throw it at someone, bringing it back if they dodge it, for another attack, yelling 'Die Super Saiyan!!! You can never beat the Great Frieza!"

1 You sit on the toilet when you have constipation, pretending to power up like Goku would, letting out cries as you do so.
Oud 05-11-2003, 23:53
Verwijderd
Star Trek...! *maakt kruisje*
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 01:29
McCaine
McCaine is offline
Star Trek is een voertuig van de duivel.
Oud 06-11-2003, 07:44
Verwijderd
Eindelijk een man met smaak!

Star Trek 0wnt Star Star wars.

Alleen ben ik nog niet dermate ver dat ik precies kan/wil gaan beschrijven hoe ik alles daar wil indelen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 08:29
Rerisen Phoenix
Citaat:
McCaine schreef op 06-11-2003 @ 02:29:
Star Trek is een voertuig van de duivel.
Ik word er tegenwoordig ook te snel moe en ziek van om ernaar te kijken maar zou je jou iets extremere standpunt willen toelichten. - Ik ben er best in geïnteresseerd omdat je niet zomaar dingen zegt.
Oud 06-11-2003, 08:51
Thomas
Thomas is offline
Wel ontzettend stoer bedacht, allemaal.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 12:07
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 05-11-2003 @ 19:35:

Ik bedoelde voor mezelf uiteraard een Super star destroyer, net zoals Darth himself. Dat is een schip van 22 kilometer lang, dus dat is zeker sterker dan zo'n galaxy class starship
Oud 06-11-2003, 12:17
Verwijderd
Hah, wedden dat een klingon warbird met cloakingdevice makkelijk dat sterreproppenschietertje van jou overhoop blast?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 12:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 06-11-2003 @ 13:17:
Hah, wedden dat een klingon warbird met cloakingdevice makkelijk dat sterreproppenschietertje van jou overhoop blast?
Niet met een Sith Lord aan boord...
Die kan met the force de warbird zien, ook al is hij gecloaked. Hij hoeft dan alleen maar de boordschutters opdracht te geven om op die plek te vuren....hasta warbird...
Bovendien hebben gecloakte schepen nooit hun schilden omhoog.....Ha ha ha ha...
The force is strong with me...
Oud 06-11-2003, 12:48
Koning
Koning is offline
wat voor toiletten zitten er op die schepen? volgens mij hebben ze die nooit laten zien in de serie
Oud 06-11-2003, 12:50
extinction
extinction is offline
Citaat:
Sync schreef op 06-11-2003 @ 13:48:
wat voor toiletten zitten er op die schepen? volgens mij hebben ze die nooit laten zien in de serie
Dat vraag ik me ook af.
En wordt dan alles zo huppetee de ruimte in getjoept, of zijn het meer toiletten met een reservoir die ze meenemen naar een planeet, daar een kuiltje graven en de inhoud begraven?
Oud 06-11-2003, 13:02
Koning
Koning is offline
Citaat:
extinction schreef op 06-11-2003 @ 13:50:
Dat vraag ik me ook af.
En wordt dan alles zo huppetee de ruimte in getjoept, of zijn het meer toiletten met een reservoir die ze meenemen naar een planeet, daar een kuiltje graven en de inhoud begraven?
Of! hun eten is zo gemaakt dat hun lichaam alles opneemt en niks overblijft!!!

Of! hun maaginhoud wordt weg-gebeamt!
Oud 06-11-2003, 13:04
extinction
extinction is offline
Citaat:
Sync schreef op 06-11-2003 @ 14:02:
Of! hun eten is zo gemaakt dat hun lichaam alles opneemt en niks overblijft!!!

Of! hun maaginhoud wordt weg-gebeamt!
Eerste lijkt me waarschijnlijker, want; als ze hun maaginhoud wegbeamen, waar heen dan?
Reageren

Regels voor berichten