Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 20:08
Verwijderd
Ik gebruik nu Biodermal, maar ik vind het een duur product. Kennen jullie misschien een goedkoper product die dezelfde bescherming biedt? En die daarnaast ook nog eens als snelbruiner werkt?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:22
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Vrijwel iedere drogist heeft een eigen merk wat verwante producten heeft als de biodermal waar jij het over hebt. ( om even reclame te maken voor me eigen werk, de DA ) Dit is een stuk goedkoper, maar bedenk wel dat Biodermal niet voor niets vrijprijzig is. Zonnenbank is al niet vreselijk gezond voor je, en juist een merk als biodermal biedt net dat even meer bescherming. Ik zou het dus wel goed overwegen voordat je op een "huismerk" overstapt wat als zelfbruiner werkt maar minder zekere bescherming waar je van op aan kunt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
met die zonnebanksnelbruiners krijg je dan ook vlekken als je je niet precies goed insmeert??? of is dat alleen bij zelfbruiners???
want ik heb meerdere keren gedacht om die zonnebankbruiners te kopen maar ben bang dat je je precies in moet smeren overal om geen witte plekken te krijgen en ik krijg dat echt niet voor elkaar zonder een plekje over te slaan
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:43
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 12-11-2003 @ 21:41:
met die zonnebanksnelbruiners krijg je dan ook vlekken als je je niet precies goed insmeert??? of is dat alleen bij zelfbruiners???
want ik heb meerdere keren gedacht om die zonnebankbruiners te kopen maar ben bang dat je je precies in moet smeren overal om geen witte plekken te krijgen en ik krijg dat echt niet voor elkaar zonder een plekje over te slaan
nee zover ik weet geldt dat alleen voor zelfbruiners,,, als je je daar niet precies mee insmeert krijg je inderdaad echt vlekken...
maar zonnenbank bruiners hebben een hele andere werking.. ten eerste zorgt het voor bescherming natuurlijk. Daarnaast is het vaak olie/vet achtig en dient het dus tegen uitdroging en vervelling enzo... Tuurlijk zorgt het er ook voor dat je iets sneller bruin wordt. Met nadruk op iets. Dit is lang niet zo'n extreem effect als bij zelfbruiners dus zul je echt geen vlekken krijgen als je daarmee een plekje overslaat
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 19:16
Divina Flor
Divina Flor is offline
Volgensmij heb ik wel eens iets zien staan dat en zelfbruiner was en bescherming bood tegen de zon (van Loreal ofzo). Maar ik geloof niet dat het was bedoeld voor de zonnebank, dus daar heb je dan weer niets aan..
Blijf je van die zonnebank-bruiners ook langer bruin (zoals sommige after suns ook je bruinheid schijnen te verlengen; is dat ook zo?)?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 18:43
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 12-11-2003 @ 21:41:
Als je je in de zon insmeert met met olie (is snelbruiner) dan krijg je toch ook geen vlekken

Regels voor berichten