![]() |
|
"Een 8-jarig jongetje is tien dagen van school geschorst nadat hij in de auto van zijn ouders naar school was gereden. De jongen verklaarde de schoolbus te hebben gemist en wilde niet te laat op school komen. De ouders hadden niks in de gaten."
Bron Nu.nl (is trouwens niet de directe link naar 't artikel, want die is er niet, het staat in de kantlijn rechts.) En ik maar trots dat 'k op m'n 16e al wist hoe de auto werkte. Maar ff over die schorsing van school, kan dat zo maar. 'k bedoel 't is wel een strafbaar feit maar daar heeft die school opzich toch nix mee te maken ? Hij heeft 't strafbare feit toch niet op school gepleegd. en 't is nog maar 'n ventje van 8. z'n bedoelingen waren goed. een boete oke, maar dat van die school vindt flauw.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Er wordt gesproken over een schoolbus die hij gemist heeft (hij werd waarschijnlijk opgehaald dus).
Er stond niet bij waar 't was maar aan die schoolbus te zien denk ik aan Amerika. In Amerika heeft zo'n beetje elke auto een automaat. dus rijden is niet bepaald moeilijk. En aangezien de amerikaanse bevolking nogal fors (dik) is kan zo'n jochie ook best fors (en eventueel) groot genoeg zijn om bij de pedalen te komen.
||
Citaat:
Een auto besturen is absoluut niet moeilijk. Aan het verkeer deelnemen is iets heel anders dan een auto besturen! En aan het verkeer deelnemen is één van de meest gecompliceerde dingen die er zijn. Je zelf aan alle regels houden is niet de kunst, maar kunnen anticiperen op de fouten van anderen! Dat is met een automaat niet veel anders hoor.
||
Citaat:
Ik ben al vrij vaak in de states geweest en de wegen zijn daar meer als 2x zo breed als hier in nederland. En zeker als ie niet zo ver van school woonde zou 't niet echt een probleem zijn, en vooral niet met automaat, 'k rij zelf ook in een automaat, (auto's ouders) dus zo moeilijk is 't niet dan. 'k zie dat best wel gebeuren, zo'n ventje van 8 die 'n beetje kan rijden.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
wordt je ingehaald door een ''lege'' auto ![]()
|
![]() |
Jongens, elke debiel in het drukke Nederland kan rijden, werkelijk elke hersenloze eikel...
En een jochie in een land waar de wegen twee keer zo breed zijn en in bv Alabam geen kip langs komt in een automaat zou het niet lukken? Dacht het wel.
||
Citaat:
Ik rijd zo'n 1500-2000 kilometer per maand, niet echt veel dus, maar genoeg om elke dag weer idioten tegen te komen die niet kunnen rijden.
||
![]() |
Citaat:
maar 10 dagen is wel een beetje veel, volgens mij reed hij ook nog es te hard... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |