Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou als het superwarm weer is en je rookt een voorgedraaide jack herrer wil ie best wel eens werken
![]() Maar ja, beste is idd id waterpijp proberen. En anders gewoon voorraad kopen en thuis aantal vooraf draaien zodat je andere keren ook gewoon een zonder gevogel kunt op steken. |
![]() |
|
Waarom wordt er niet jaarlijks een wereldwiet dag georganiseerd
Maja, heb ze gekocht, en weggooien is zonde, na een aantal goede slokken zeup tikken de joints ook wel... non problemo
||
Verwijderd
|
Citaat:
echt zooo bruut ![]() ![]() Jammer dat ik er niet was, maar ga ut ff goed in de gaten houden, want ik moet en zal er de volgende keer zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tuuttuut ga je dan!!!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
voorgedraaide joints zijn meestal klote
veel shag weinig wiet (meestal van die afval wiet) en als ze machinaal zijn gedraaid teugen ze ook voor geen meter veel te duur meestal voor de prijs van zo een 6 pac kun je beter wat fatsoendelijke wiet kopen uit een zakje
|
onze voorgedraaiden (hier in eindhoven) vallen wel mee...
ze zijn wel strak of zo, maar dat is een kwestie van even losdraaien en roken. zit ook wel weinig wiet in, maar als ik 1 voorgedraaide alleen op rook.. voel ik em best zitten :/ in delft (vroegere woonplaats) hadden ze wel echte kut voorgedraaiden.. afval wiet, teveel shag en een kut tip. maar het is hoe dan ook gewoon dom om voorgedraaiden te halen.. gewoon een dikke bag halen en zelf draaien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zo kun je van die kruidenjoints van de smartshop ook nog wat leuks maken ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 01:43. |
![]() |
||
Citaat:
ghehe, een vriend van mij heeft vorig weekend 5 zessen gegooid = ongeveer 140 euro aan wiet/hash
|
k ben nou niet echt een die hard blower, maar ik koop meestal gewoon voorgedraaide. Ik kan zelf niet draaien
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je het lekkerder vind moet je voortaan maar gewoon shag gaan roken, want dat zit er altijd in overmaat in
|
|